Przetargi.pl
WYKONANIE WYCINKI DRZEW, NASADZEŃ DRZEW I KRZEWÓW WRAZ Z ICH ZAKUPEM ORAZ PROWADZENIEM PIELĘGNACJI, WYKONANIE OCZYSZCZEŃ, CIĘĆ W KORONACH DRZEW ORAZ ZABEZPIECZENIA KASZTANOWCÓW W KOMPLEKSACH WOJSKOWYCH BĘDĄCYCH W ADMINISTROWANIU 31 BAZY LOTNICTWA TAKTYCZNEGO

31 Baza Lotnictwa Taktycznego ogłasza przetarg

  • Adres: 61-325 Poznań, Ul. Silniki
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 261 548 500 , fax. 261 548 555
  • Data zamieszczenia: 2019-05-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 31 Baza Lotnictwa Taktycznego
    Ul. Silniki 1
    61-325 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 261 548 500, fax. 261 548 555
    REGON: 63243177100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.31blt.wp.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Jednostka wojskowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    WYKONANIE WYCINKI DRZEW, NASADZEŃ DRZEW I KRZEWÓW WRAZ Z ICH ZAKUPEM ORAZ PROWADZENIEM PIELĘGNACJI, WYKONANIE OCZYSZCZEŃ, CIĘĆ W KORONACH DRZEW ORAZ ZABEZPIECZENIA KASZTANOWCÓW W KOMPLEKSACH WOJSKOWYCH BĘDĄCYCH W ADMINISTROWANIU 31 BAZY LOTNICTWA TAKTYCZNEGO
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie wycinki drzew, nasadzeń drzew i krzewów wraz z ich zakupem oraz prowadzeniem pielęgnacji, wykonanie oczyszczeń oraz cięć w koronach drzew oraz zabezpieczenie kasztanowców przez szrotówkiem kasztanowcowiaczkiem w kompleksach wojskowych będących w administrowaniu 31 Bazy Lotnictwa Taktycznego w Poznaniu. 2. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 3. Szczegółowy opis zamówienia znajduje się w zał. nr 5 do SIWZ (formularz cenowy) oraz w opisie przedmiotu zamówienia – zał.nr 8 do SIWZ. 4. Wymagania dotyczące realizacji umowy, gwarancji, kar zawarte są w załączniku nr 4 do SIWZ – Projekt umowy. 5. Zamawiający posiada oraz jest w trakcie pozyskiwania wymaganych decyzji administracyjnych pozwalających na wycinkę drzew objętych zamówieniem (status decyzji został określony w formularzu cenowym – zał. nr 5 do SIWZ). 6. Do realizacji zamówienia Wykonawca użyje materiałów zgodnych z normami oraz narzędzi i urządzeń, których koszty uwzględnił w cenie oferty. 7. Wykonawca zobowiązuje się prowadzić roboty zgodnie z przepisami BHP i P.POŻ. oraz ponosi odpowiedzialność za działania i zaniedbania osób, którym powierzył ich realizację. 8. Wykonawca musi dysponować urządzeniami i pojazdami pozwalającymi na realizację zamówienia, w tym: piły mechaniczne, podnośniki koszowe lub sprzęt pozwalający na wykonywanie prac na wysokościach, samochody ciężarowe do odwozu drewna, drobny sprzęt ogrodniczy. 9. Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji na posadzony materiał stanowiący przedmiot umowy, zgodnie z zapisami w opisie przedmiotu zamówienia i umowie. 10. Klasyfikacja głównego przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień: 77211600-8 Usługi sadzenia drzew; 77211500-7 Usługi pielęgnacji drzew; 77211400-6 Usługi wycinania drzew. 11. Realizacja płatności następować będzie na konto Wykonawcy w terminie do 30 dni po przedstawieniu prawidłowo sporządzonej faktury wraz z załączeniem niezbędnych protokołów świadczących o wykonaniu usługi. Wykonawca przedstawi faktury cząstkowe po wykonaniu poszczególnych prac: nasadzeń, kompensacji, cięć, wycinki, oczyszczeń, zabezpieczenie kasztanowców. 12. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 13. Zamawiający, na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy PZP, wymaga aby Wykonawca lub Podwykonawca zatrudnił, w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia, na podstawie umowy o pracę, osoby wykonujące poniżej wskazany zakres czynności: a) prace pomocnicze (czynności sadzenia drzew, sprzątania, grabienia, koszenia). 14. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień określonych w art. 67 ust. 1pkt 6 ustawy Pzp. 15. Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, na podstawie art. 93 ust. 1a ustawy Prawo zamówienie publicznych, jeżeli środki, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77211400-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w PLN w wysokości: 10 000 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta musi zawierać: a) wypełniony i podpisany formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru – według załącznika 1 do SIWZ; b) wypełniony i podpisany formularz cenowy z wykorzystaniem wzoru – według załącznika 5 do SIWZ; 2. Do oferty każdy Wykonawca musi dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenia w zakresie wskazanym w załączniku nr 2 do SIWZ. 3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenia, o których mowa w rozdz. VI. 1 niniejszej SIWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 4. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP – wg. zał. nr 3 do SIWZ. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach