Przetargi.pl
Wykonanie wyceny nieruchomości gruntowych, zajętych pod drogę gminą wraz z urządzeniami trwale związanymi z gruntem położonymi w Gminie Firlej, Powiat Lubartowski

Powiat Lubartowski ogłasza przetarg

  • Adres: 21-100 Lubartów, ul. Słowackiego 8
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 081 8552865 , fax. 081 8543324
  • Data zamieszczenia: 2012-09-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Lubartowski
    ul. Słowackiego 8 8
    21-100 Lubartów, woj. lubelskie
    tel. 081 8552865, fax. 081 8543324
    REGON: 43101919300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatlubartowski.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie wyceny nieruchomości gruntowych, zajętych pod drogę gminą wraz z urządzeniami trwale związanymi z gruntem położonymi w Gminie Firlej, Powiat Lubartowski
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie wyceny nieruchomości gruntowych zajętych pod drogę gminną, położonych w obrębie 6 - Czerwonka Poleśna, Gmina Firlej. Wycena przedmiotowych nieruchomości ma posłużyć ustaleniu wysokości odszkodowania za grunty zajęte pod drogę gminną. Cel, zakres opracowania i sposób wykonania zamówienia. Celem opracowania jest dokonanie wyceny nieruchomości gruntowych, zajętych pod drogę gminą wraz z urządzeniami trwale z gruntem związanymi, położonych w obrębie 6 - Czerwonka Poleśna, Gmina Firlej, wyszczególnionych z decyzji Starosty Lubartowskiego znak: Nr AIB 6740.2.1.2012 Nr 1/2012 o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej z dnia 11 lipca 2012 roku, w liczbie 113 działek, w związku z realizacją inwestycji drogowej polegającej na budowie drogi gminnej 103660 od km 0+000 do km 1+552,50 na działkach położonych w obrębie 6 - Czerwonka Poleśna oraz w obrębie 18 - Wólka Mieczysławska, gmina Firlej w myśl przepisów ustawy z dnia 10 kwietnia 2003 roku o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (Dz.U.2008 r. nr.193 poz.1194 ze zm.). Wartość poszczególnej działki należy określić według stanu nieruchomości w dniu wydania decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej przez organ I instancji oraz według jej wartości w dniu wydania decyzji ustalającej wysokość odszkodowania. Przy określaniu wartości rynkowej nieruchomości rzeczoznawca powinien uwzględnić w szczególności jej rodzaj, położenie, sposób użytkowania, przeznaczenie, stopień wyposażenia w urządzenia infrastruktury technicznej, stan nieruchomości oraz aktualnie kształtujące się ceny w obrocie nieruchomościami. Do ustalenia wartości nieruchomości mają zastosowanie odpowiednio przepisy o gospodarce nieruchomościami. Operat szacunkowy winien zostać sporządzony w dwóch jednobrzmiących egzemplarzach oddzielnie dla każdej nieruchomości. Czas trwania zamówienia. Data zakończenia roboty: 45 dni od dnia podpisania umowy. Przepisy obowiązujące. 1. Ustawa z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (Dz.U.2010 r. Nr 102 poz. 651 ze zm.). 2. Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 21 września 2004 roku w sprawie wyceny nieruchomości i sporządzania operatu szacunkowego (Dz.U. 2004 r. Nr 207, poz. 2109 ze zm.). 3. Ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks Cywilny (Dz.U.1964 r. Nr 16 poz. 93 ze zm.). 4. Ustawa z dnia 10 kwietnia 2003 roku o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (Dz.U.2008 r. Nr 193 poz. 1194 ze zm.). Uwagi końcowe. Wykonawca po zakończeniu roboty złoży dokumentację wraz z pismem przewodnim w sekretariacie Starostwa w celu dokonania przez Zamawiającego kontroli. Podpisanie protokołu z kontroli roboty bez usterek i wad, przez komisję powołaną przez Starostę, stanowi podstawę odbioru roboty oraz rozliczenia zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713190007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 45 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatlubartowski.pl/BIP/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach