Starosta Lubartowski ogłasza przetarg
- Adres: 21-100 Lubartów, ul. Słowackiego 8
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 081 8552450 , fax. 081 8543324
- Data zamieszczenia: 2009-09-11
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Starosta Lubartowski
ul. Słowackiego 8 8
21-100 Lubartów, woj. lubelskie
tel. 081 8552450, fax. 081 8543324
REGON: 43102927000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatlubartowski.pl /BIP/
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie wyceny nieruchomości. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie wyceny nieruchomości, które posłużą do aktualizacji opłat za użytkowanie wieczyste - nieruchomości Skarbu Państwa położone na terenie Powiatu Lubartowskiego. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713190000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 oraz nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 Ustawy Prawo zamówień publicznych, spełniający wszystkie wymogi określone w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Wykonawca musi wykazać się wykonaniem min. 1 usługi odpowiadającej przedmiotowi zamówienia. Wykonawca musi wykazać się dysponowaniem min. 1 osobą posiadającą uprawnienia do wykonania przedmiotu zamówienia /określone prawem/. Sposobem dokonania oceny spełniania ww. warunków będzie analiza dokumentów składających się na ofertę na zasadzie spełnia - nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, Wykonawca składa następujące oświadczenia i dokumenty: - Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień (kserokopia). - Oświadczenie art. 22 i 24 z pzp. załącznik nr 2
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatlubartowski./BIP/
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną