Przetargi.pl
Wykonanie wycen nieruchomości w roku 2021 na potrzeby Wydziału Gospodarki Nieruchomościami i Geodezji Urzędu Miasta Gdyni

Gmina Miasta Gdyni ogłasza przetarg

  • Adres: 81-382 Gdynia, Al. Marszałka Piłsudskiego
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2020-11-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasta Gdyni
    Al. Marszałka Piłsudskiego
    81-382 Gdynia, woj. pomorskie
    REGON: 00000000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gdynia.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie wycen nieruchomości w roku 2021 na potrzeby Wydziału Gospodarki Nieruchomościami i Geodezji Urzędu Miasta Gdyni
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie wycen nieruchomości (sporządzanie operatów szacunkowych) dla celów wykonywania zadań własnych gminy i zleconych powiatu w zakresie gospodarowania nieruchomościami. Przedmiot zamówienia składa się z ośmiu części: część 1 obejmuje zadanie nr 1 - wyceny nieruchomości niezabudowanych w celu zbycia, nabycia oraz innym z wyjątkiem ustalenia odszkodowania za nieruchomość; część 2 obejmuje zadanie nr 2 - wyceny nieruchomości zabudowanej w celu zbycia, nabycia oraz innym z wyjątkiem ustalenia odszkodowania za nieruchomość, zadanie nr 3 - wyceny nieruchomości lokalowej w celu zbycia, nabycia oraz innym z wyjątkiem ustalenia odszkodowania za nieruchomość i zadanie nr 4 - wyceny nakładów poczynionych na nieruchomości; część 3 obejmuje zadanie nr 5 - wyceny nieruchomości w celu ustalenia opłat z tytułu oddania w użytkowanie wieczyste, w celu ustanowienia użytkowania wieczystego oraz ustalenia opłaty z tytułu przekształcenia użytkowania wieczystego w prawo własności i zadanie nr 6 - wyceny nieruchomości w celu ustalenia opłat z tytułu oddania w trwały zarząd, ustanowienia trwałego zarządu, aktualizacji opłat z tytułu trwałego zarządu oraz ustalenia stawki czynszu dzierżawnego; część 4 obejmuje zadanie nr 7 - wyceny nieruchomości w celu aktualizacji opłat z tytułu użytkowania wieczystego; część 5 obejmuje zadanie nr 8 - wyceny nieruchomości w celu ustalenia odszkodowania za mienie wywłaszczone w trybie art. 129 ust. 5 w związku z art. 130 oraz w celu ustalenia wartości nieruchomości wraz z ustaleniem wzrostu lub spadku wartości nieruchomości w trybie art. 140 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 roku o gospodarce nieruchomościami; część 6 obejmuje zadanie nr 9 - wyceny nieruchomości z tytułu ustalenia opłaty planistycznej, opłaty adiacenckiej; część 7 obejmuje zadanie nr 10 - wyceny nieruchomości z tytułu ustanowienia służebności (gruntowej, osobistej, przesyłu) oraz ustalenia wartości tej służebności; część 8 obejmuje zadanie nr 11 - wyceny nieruchomości w celu ustalenia odszkodowania za nieruchomości przejęte pod realizację inwestycji publicznych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70100000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz oferty (wzór formularza oferty został określony w załączniku nr 1 do SIWZ); 2) Oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia z udziału w postępowaniu (załącznik nr 2 do SIWZ); 3) Oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 3 do SIWZ); 4) Dokumentów potwierdzających udostępnienie zasobów przez podmiot trzeci na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, o ile wykonawca polega na takich zasobach w celu wykazania spełnienia warunków; 5) Dowodów, o których mowa w art. 24 ust. 8 ustawy Pzp, na to, że mimo zaistnienia podstaw wykluczenia wymienionych w art. 24 ust. 1 pkt 13 i 14 oraz 16 – 20 oraz art. 24 ust 5 pkt 1 ustawy Pzp, podjęte przez niego środki są wystarczające do wykazania jego rzetelności; w szczególności mogą udowodnić naprawienie szkody wyrządzonej przestępstwem lub przestępstwem skarbowym, zadośćuczynienie pieniężne za doznaną krzywdę lub naprawienie szkody, wyczerpujące wyjaśnienie stanu faktycznego oraz współpracę z organami ścigania oraz podjęcie konkretnych środków technicznych, organizacyjnych i kadrowych, które są odpowiednie dla zapobiegania dalszym przestępstwom lub przestępstwom skarbowym lub nieprawidłowemu postępowaniu wykonawcy. Przepisu zdania pierwszego nie stosuje się, jeżeli wobec wykonawcy, będącego podmiotem zbiorowym, orzeczono prawomocnym wyrokiem sądu zakaz ubiegania się o udzielenie zamówienia oraz nie upłynął określony w tym wyroku okres obowiązywania tego zakazu – jeżeli dotyczy; 6) Dokumentu potwierdzającego zasady reprezentacji wykonawcy, o ile nie jest on dostępny w publicznych otwartych bezpłatnych elektronicznych bazach danych, których adres internetowy wykonawca wskazał w Załączniku nr 1 do SIWZ. W przypadku wskazania bazy danych, w której dokumenty są dostępne w innym języku niż polski, Zamawiający może po ich pobraniu wezwać wykonawcę do przedstawienia tłumaczenia dokumentu na język polski; 7) Pełnomocnictwa wskazującego, że osoba występująca w imieniu wykonawcy lub wykonawca występujący w imieniu wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, jest do tego upoważniona, jeżeli nie wynika to dokumentów potwierdzających zasady reprezentacji. Pełnomocnictwo należy złożyć w formie oryginału bądź notarialnie potwierdzonej kopii; 8) W terminie 3 dni od zamieszczenia przez zamawiającego informacji z otwarcia ofert na stronie internetowej, na której udostępniana jest SIWZ, wykonawcy składają bez wezwania oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej oraz w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dowody potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 7 do SIWZ. Oświadczenie należy złożyć w miejscu o którym mowa w pkt 12.1 SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach