Przetargi.pl
Wykonanie wycen nieruchomości na potrzeby Urzędu Miejskiego w Kozienicach

Burmistrz Gminy Kozienice ogłasza przetarg

  • Adres: 26-900 Kozienice, ul. Parkowa 5
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 048 6117100 , fax. 048 6142048
  • Data zamieszczenia: 2014-02-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Gminy Kozienice
    ul. Parkowa 5 5
    26-900 Kozienice, woj. mazowieckie
    tel. 048 6117100, fax. 048 6142048
    REGON: 00052374900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kozienice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie wycen nieruchomości na potrzeby Urzędu Miejskiego w Kozienicach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Zakres prac: 1.1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie wycen nieruchomości własnych Gminy Kozienice w niżej określonym zakresie: Część 1 Zad. 1 Wycena nieruchomości gruntowej w celu sprzedaży, zamiany, wniesienia aportem, Przewidywana ilość: 8 Zad. 2 Wycena nieruchomości zabudowanych budynkami, budowlami Przewidywana ilość: 5 Zad. 3 Wycena nieruchomości dla ustalenia opłaty z tytułu przekształcenia prawa użytkowania wieczystego we własność Przewidywana ilość: 5 Zad. 4 Wycena lokali mieszkalnych wraz z określeniem udziału w gruncie; Przewidywana ilość: 30 Zad 5. Wykonanie szkiców inwentaryzacyjnych lokali do sporządzenia aktu notarialnego ( w przypadku braku dokumentacji technicznej przy wycenie lokalu) Przewidywana ilość: 3 Zad 6 Wycena nieruchomości w celu aktualizacji opłat z tytułu użytkowania wieczystego Przewidywana ilość: 5 Zad 7 Wycena nieruchomości w celu oddania w trwały zarząd, ustalenia/aktualizacji opłat z tytułu trwałego zarządu Przewidywana ilość: 2 Zad 8 Wycena nieruchomości w celu ustanowienia służebności oraz ustalenia wartości tej służebności Przewidywana ilość: 2 Część 2 Zad. 1 Wycena nieruchomości w celu ustalenia opłaty adiacenckiej z tytułu budowy urządzeń infrastruktury technicznej dla jednej nieruchomości Przewidywana ilość: 5 Zad. 2 Wycena nieruchomości w celu naliczenia opłaty adiacenckiej z tytułu podziału jednej nieruchomości Przewidywana ilość: 60 Zad 3 Wycena nieruchomości do ustalenia wysokości odszkodowania za nieruchomości przejęte pod drogi gminne w wyniku podziału dokonanego na wniosek właściciela. Przewidywana ilość: 25 Zad. 4 Wycena nieruchomości dla ustalenia opłaty z tytułu wzrostu wartości nieruchomości - opłata planistyczna. Przewidywana ilość: 20 Zad. 5 Wycena nieruchomości z częściami składowymi dla ustalenia ceny nabycia dla pojedynczej działki Przewidywana ilość: 5 Zad 6 Wycena nieruchomości z częściami składowymi dla ustalenia ceny nabycia do 10-ciu działek Przewidywana ilość: 1 1.2. Przewidywane ilości zadań w danej części objętych zamówieniem są wielkościami orientacyjnymi. Ilość jednostkowych zadań zleconych do wykonania w trakcie realizacji umowy może ulec zmianie w zależności od potrzeb zamawiającego. Zlecenie wykonania usług w ilości nie powodującej osiągnięcia określonej liczby zadań jednostkowych przewidzianych w SIWZ nie uprawnia Wykonawcy do żądania wynagrodzenia za daną część. 1.3. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę na wybraną przez siebie część 1 lub część 2 opisaną powyżej w pkt. 1. 1.4.Wyceny nieruchomości (operaty szacunkowe) winny być sporządzone zgodnie z ustawą z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (tekst jednolity z 2010 r. Dz.U. nr 102 poz. 651 z późniejszymi zmianami) i rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 21 września 2004 r. w sprawie wyceny nieruchomości i sporządzania operatu szacunkowego (Dz. U. z 2004 roku Nr 207, poz.2109 z późniejszymi zmianami) oraz obowiązującymi Standardami Zawodowymi. 1.5. Wykonawca wykona każdorazowe zamówienie/zlecenie w terminie określonym przez Zamawiającego i dostarczy je Zamawiającemu w formie operatu szacunkowego w ilości egzemplarzy określonych w zamówieniu/zleceniu dla każdej nieruchomości wymienionej w zleceniu. Przewiduje się, że jednorazowe zamówienie/zlecenie zostanie wykonane przez Wykonawcę w terminie do 21 dni od dnia otrzymania przez niego zamówienia/zlecenia, przy czym ostateczny termin wykonania będzie każdorazowo określony przez Zamawiającego w zamówieniu/zleceniu. . 1.6.Każdy operat szacunkowy powinien zawierać odpis z księgi wieczystej lub badanie KW dotyczący przedmiotowej nieruchomości, protokół z oględzin nieruchomości, zdjęcia w ilości obrazującej stan i charakter całej nieruchomości. W przypadkach tego wymagających również mapę sytuacyjno-wysokościową. Zamawiający nie ma obowiązku dostarczenia dokumentów wykorzystywanych do sporządzenia operatu szacunkowego. Wykonawca uzyska je we własnym zakresie i na własny koszt w merytorycznych wydziałach i urzędach (np. aktualne mapy geodezyjne w wydziale Geodezji i Kartografii, a odpis księgi wieczystej w Sądzie Rejonowym w Kozienicach). 1.7. Usługi będące przedmiotem zamówienia Wykonawca wykona z najwyższą starannością z zachowaniem profesjonalnego charakteru świadczonych przez siebie usług, zgodnie ze złożoną ofertą oraz obowiązującymi przepisami prawa. Wykonawca zapewnia, że przedmiot zamówienia zostanie wykonany w stanie kompletnym z punktu widzenia celu, któremu ma służyć. 1.8. Wykonawca zobowiązany jest do spełnienia wszelkich świadczeń, dokonania wszelkich nakładów, jak również dokonania wszelkich przygotowań i czynności, które są konieczne bądź potrzebne dla wykonania przedmiotu umowy, niezależnie od tego czy zostały one ujęte w formie pisemnej w umowie. Czynności bądź świadczenia, które nie zostały dokładnie opisane winny być przez Wykonawcę wykonane i spełnione w sposób odpowiedni dla prawidłowego wykonania przedmiotu umowy. 1.9. Wykonawca zobowiązany będzie do terminowej realizacji poszczególnych zamówień/ zleceń. Szczegółowy zakres rzeczowy i termin realizacji poszczególnych zamówień/zleceń (nie dłuższy niż 21 dni od dnia otrzymania zamówienia/zlecenia stanowiącego załącznik nr 1 do umowy) będzie każdorazowo określony przez Wydział Gospodarki Przestrzennej Rolnictwa i Środowiska w odrębnych zamówieniach/zleceniach (wg załączonego druku) wystawionych przez Dyrektora Wydziału stanowiących integralną część umowy. 1.10.Miejsce świadczenia usługi: nieruchomości położone w granicach Gminy Kozienice, na potrzeby postępowania dotyczącego Gminy Kozienice. 1.11.Wykonawca udzieli na każdą wykonaną usługę (zamówienie/zlecenie) 12 miesięczną gwarancję, liczoną od daty odbioru usługi, zatwierdzonego protokołem odbioru. 1.12. Każdy z operatów szacunkowych może być wykorzystywany do celu, dla którego został sporządzony, przez okres 12 miesięcy od daty jego sporządzenia, Operat szacunkowy może być wykorzystywany przez Zamawiającego po upływie tego okresu, po potwierdzeniu jego aktualności przez rzeczoznawcę majątkowego. Potwierdzenie aktualności operatu następuje przez umieszczenie stosownej klauzuli w operacie szacunkowym przez rzeczoznawcę, który go sporządził. Wykonawca zobowiązany jest do zamieszczenia w każdym operacie szacunkowym klauzuli o stwierdzeniu aktualnej wartości nieruchomości na wezwanie Zamawiającego. 1.13.Wykonawca będzie ponosił pełną odpowiedzialność wobec Zamawiającego i osób trzecich za wykonywane usługi także za te zlecone Podwykonawcom. 1.14.Wykonawca zobowiązuje się w sprawach objętych zamówieniem, na wezwanie Zamawiającego do składania pisemnych wyjaśnień oraz występowania przed Samorządowym Kolegium Odwoławczym, sądem powszechnym, sądem administracyjnym i uczestnictwa w rozprawach administracyjnych oraz w spotkaniach ze stronami toczących się postępowań. 1.15.Wykonawca zobowiązuje się w sprawach objętych zamówieniem, na wezwanie Zamawiającego do składania pisemnych wyjaśnień dotyczących wykonanych wycen (w ciągu 7 dni). 1.16. Rozliczanie za wykonane usługi będzie dokonywane w oparciu o ceny jednostkowe w danym asortymencie usług i ilości faktycznie sporządzonych wycen.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 701000002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga zabezpieczenia oferty wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.kozienice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach