Przetargi.pl
Wykonanie wybranych elementów prototypu silnika badawczego w związku z realizacją projektu pt. „Badania wysokosprawnego silnika wykorzystującego technologię HCCI do zastosowań w energetyce rozproszonej” zgodnie z Umową nr PBS3/B4/16/2015 z dnia 31.12.2015 r. o wykonanie i finansowanie Projektu realizowanego w ramach Programu Badań Stosowanych w ścieżce B.

Wydział Mechaniczny Energetyki i Lotnictwa Politechniki Warszawskiej ogłasza przetarg

  • Adres: 00665 Warszawa, ul. Nowowiejska
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 621 53 10 , fax. 22 625 73 51
  • Data zamieszczenia: 2017-12-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wydział Mechaniczny Energetyki i Lotnictwa Politechniki Warszawskiej
    ul. Nowowiejska 24
    00665 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 621 53 10, fax. 22 625 73 51
    REGON: 155400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zamowienia.pw.edu.pl/wykaz/index.php
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: UCZELNIA PUBLICZNA

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie wybranych elementów prototypu silnika badawczego w związku z realizacją projektu pt. „Badania wysokosprawnego silnika wykorzystującego technologię HCCI do zastosowań w energetyce rozproszonej” zgodnie z Umową nr PBS3/B4/16/2015 z dnia 31.12.2015 r. o wykonanie i finansowanie Projektu realizowanego w ramach Programu Badań Stosowanych w ścieżce B.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie wybranych elementów prototypu silnika badawczego w związku z realizacją projektu pt. „Badania wysokosprawnego silnika wykorzystującego technologię HCCI do zastosowań w energetyce rozproszonej” zgodnie z Umową nr PBS3/B4/16/2015 z dnia 31.12.2015 r. o wykonanie i finansowanie Projektu realizowanego w ramach Programu Badań Stosowanych w ścieżce B. Zamawiający oczekuje, że przed przystąpieniem do opracowania oferty każdy z Wykonawców dokładnie zapozna się ze specyfikacją oraz kompletem materiałów dostępnych u osoby reprezentującej Zamawiającego.Kompletna dokumentacja techniczna silnika badawczego, będącego przedmiotem przetargu, zawiera około 500 rysunków oraz opisy technologiczne. Jest efektem pracy całego Zespołu. Nie ma możliwości udostępniania powyższych dokumentów osobom trzecim, a jedynie możliwość wglądu Wykonawcy w rysunki konstrukcyjne udostępnione przez Zamawiającego.Wykonawca, przed złożeniem oferty będzie miał dostęp do niezbędnej dokumentacji tylko w obecności przedstawiciela Zamawiającego i tylko podczas Prezentacji technicznej, bez możliwości jej kopiowania, fotografowania, bądź innej formy powielania.Wgląd do dokumentacji ma służyć oszacowaniu przez Wykonawcę nakładu pracy, materiałów, kosztów oraz czasu wykonania, nie zaś wyjaśnianiu zasady działania niektórych rozwiązań.Silnik badawczy nie posiada części produkowanych seryjnie. Wszystkie elementy mają charakter produkcji jednostkowej. Z uwagi na to, że wiele z nich jest parami trybologicznymi muszą być wykonane w bardzo wąskich polach tolerancji (w przeciwieństwie do produkcji seryjnej, gdzie rozwiązywane jest to poprzez grupy selekcyjne i pasowania). Wszystkie elementy zostały zaprojektowane tak, by były wykonalne. Przy projektowaniu części stosowano metody CAD/CAM/CAE. Niektóre elementy silnika zostały stworzone przy pomocy modułu modelowania powierzchniowego - kształt detali jest na tyle skomplikowany, że nie ma możliwości wykonania rysunku technicznego. Wykonanie takiego elementu może zostać zrealizowane tylko na 5-cio osiowych obrabiarkach sterowanych numerycznie, a rysunek może być dostarczony tylko w formie pliku. Wymiary geometryczne, wygląd zewnętrzny, technologie obróbki narzucone do wykonania części. Silnik badawczy jest egzemplarzem produkowanym jednostkowo, stąd wynika warunek najwyższej dokładności wykonywanych elementów. Poniżej przedstawiono przykładowe obróbki i tolerancje, by zapoznać Wykonawcę ze skalą trudności problemu. Nie sposób jest zamieścić wymagania dla wszystkich części ze względu na ich liczbę. Przykładowe technologie i tolerancje podczas produkcji cylindrów: • Obróbka mechaniczna na 5-cio osiowych centrach numerycznych (długość detalu 1200 mm) • Owalność wewnętrzna otworu Φ100 x 1000 mm: 5 m; • Stożkowość wewnętrzna otworu Φ100 x 1000 mm: 5 m; • Gładkość powierzchni: Ra=0,16 m lub lepsza; • Stożkowe, nieprzelotowe, głębokie otwory, skośne do powierzchni o średnicy na dnie Φ1,02 mm (+/- 0,01) • Powierzchnia kulista (wycinek) wykonany z dokładnością 3 m; • Ewolwentowy, wewnętrzny wielowypust skośny o module 2mm i kącie przyporu 30 stopni (wykonany np. w technologii gear skivingu) Materiały Oprócz szeroko stosowanych i popularnych stali stopowych będą zastosowane wskazane przez Zamawiającego stopy o podwyższonej ilości niklu i kobaltu oraz stale typu maraging. O ile stale stopowe są łatwo dostępne, to kupno stopów żarowytrzymałych czy stali maraging sprawia duży problem i Wykonawca musi mieć tego świadomość UWAGA: Inne Wymagania Zamawiającego dotyczące Wykonawców 1. Każda osoba reprezentująca Wykonawcę musi podpisać zobowiązanie do zachowania poufności przed przystąpieniem do oglądania dokumentacji technicznej. Ponadto każdy pracownik Wykonawcy po podpisaniu umowy o realizację zamówienia zostanie zobowiązany do zachowania poufności. 2. Wykonawca ma obowiązek wziąć udział w Prezentacji technicznej przed złożeniem oferty. 3. Wykonawca jest zobowiązany do wyjaśnienia wszelkich wątpliwości powstałych podczas zapoznawania się z dokumentacją techniczną 4. Wszelkie zmiany technologiczne muszą być uzgadniane z Zamawiającym. 5. Cała dokumentacja techniczna części silnika (zarówno papierowa jak i cyfrowa), przekazana wykonawcy na etapie produkcji, musi zostać trwale zniszczona podczas odbiorów końcowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34311110-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 19.000,00 PLN (słownie: dziewiętnaście tysięcy złotych). Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w następujących formach, w zależności od wyboru Wykonawcy: a. pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy nr 81124010531111000005005664; b. poręczeniach bankowych; c. poręczeniach pieniężnych spółdzielczych kas oszczędnościowo-kredytowych; d. gwarancjach bankowych; e. gwarancjach ubezpieczeniowych; f. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9.11.2000 r. o utworzeniu PARP (tj. Dz.U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą. Wykonawca, który nie wniesie wadium zostanie wykluczony z postępowania. Zasady zwrotu i zatrzymania wadium określa art. 46 ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie może ubiegać się wykonawca, który: 1) nie podlega wykluczeniu na mocy art. 24 ust. 1 oraz na mocy art. 24 ust. 5 pkt 1), 2), 3), 4) i 8) ustawy Pzp 2) spełnia warunki udziału określone w ogłoszeniu 3) zostanie sklasyfikowany na miejscach od 1 do 3 - zgodnie z kryterium selekcji.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną