Starostwo Powiatowe w Poznaniu ogłasza przetarg
- Adres: 60-509 Poznań, ul. Jackowskiego 18
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 061 8410500 , fax. 061 8480556
- Data zamieszczenia: 2009-03-27
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe w Poznaniu
ul. Jackowskiego 18 18
60-509 Poznań, woj. wielkopolskie
tel. 061 8410500, fax. 061 8480556
REGON: 63127678800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiat.poznan.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie wraz z dostawą materiałów promocyjnych Powiatu Poznańskiego, z podziałem na 4 części - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Wykonanie wraz z dostawą materiałów promocyjnych Powiatu Poznańskiego, z podziałem na 4 części: Część 1 - wykonanie i dostawa banerów i roll - up`ów promocyjnych; Część 2 - wykonanie i dostawa flag promocyjnych; Część 3 - wykonanie wraz z montażem banerów reklamowych Powiatu Poznańskiego do ekspozycji zewnętrznej; Część 4 - wykonanie i dostawa roll - up`ów promocyjnych. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 793422005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia, oraz dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawienie pisemnego zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podleganie wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach, oświadczeniach i pełnomocnictwach wyszczególnionych poniżej oraz w pkt V SIWZ, Z treści dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki wykonawca spełnił.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzający, iż Wykonawca prowadzi działalność w zakresie wykonywania prac objętych zamówieniem wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2) oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 ustawy; 3) wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia w zakresie każdej części do której Wykonawca składa ofertę, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem: -do części 1 minimum 3 dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie; -do części 2 minimum 3 dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie; -do części 3 minimum 4 dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie; -do części 4 minimum 1 dokumentu potwierdzającego, że usługi te zostały wykonane należycie. 4) W celu potwierdzenia, że oferowane usługi odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego, zamawiający żąda: 1) do części 1 - przykładowe fotografie przedmiotów oferowanych przez Wykonawcę do realizacji przedmiotu zamówienia; 2) do części 2: - przykładowe fotografie przedmiotów oferowanych przez Wykonawcę do realizacji przedmiotu zamówienia; - przykładowe projekty graficzne flag wykonanych dla innych firm, odpowiadających przedmiotowi zamówienia - 5 szt. wydrukowanych na papierze; 3) do części 3 - przykładowe projekty graficzne banerów wykonanych dla innych firm - 5 szt. wydrukowanych na papierze; 4) do części 4 - przykładowe projekty graficzne roll-upów, wykonanych dla innych firm - 5 szt. wydrukowanych na papierze. Ponadto do oferty Wykonawca winien załączyć następujące dokumenty: 1) Wypełniony formularz ofertowy, osobno do każdej z części zamówienia na którą Wykonawca zamierza złożyć ofertę; 2) Dokument potwierdzający wniesienie wadium; 3) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy lub Wykonawców, w przypadku gdy: a) ofertę podpisuje inna osoba niż Wykonawca, b) ofertę składają Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego (konsorcjum), o treści wymaganej w art. 23 ust. 2 ustawy - upoważnienie do pełnienia funkcji przedstawiciela / lidera konsorcjum wymaga podpisu prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z Wykonawców.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat.poznan.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Organizacja wydarzenia w zakresie informacji i promocji Funduszy Europejskich obejmująca organizację dwóch biegów wokół Jeziora Maltańskiego w Poznaniu wraz z imprezami towarzyszącymi
Dodano: 2016-05-20 - wykonanie toreb ekologicznych z nazwą Osiedla
Dodano: 2015-12-01 - DRG - 2.272.2.2015 - Kompleksowa organizacja spotkań informacyjnych w zakresie rozwoju eksportu i inwestycji za granicą dla przedsiębiorstw z województwa wielkopolskiego
Dodano: 2015-06-26 - Przygotowanie, realizacja i koordynacja kampanii informacyjno-promocyjnej oraz kampanii społecznej dla projektu zatytułowanego Poprawa jakości opieki nad osobami niesamodzielnymi, z zaburzeniami psychicznymi i niepełnosprawnymi intelektualnie - Filia ZOLiRM w Owińskach
Dodano: 2015-05-12 - DRG - 2.272.1.2015 - Kompleksowa organizacja spotkań informacyjnych w zakresie rozwoju eksportu i inwestycji za granicą dla przedsiębiorstw z województwa wielkopolskiego
Dodano: 2015-05-07 - DPR-III-4.1.272.1.2015 - przetarg nieograniczony na przeprowadzenie kampanii promocyjnej Dni Otwartych Funduszy Europejskich
Dodano: 2015-03-27 - BOF-II.272.1.13.2015 - przetarg nieograniczony na kompleksową organizację i przygotowanie materiałów promocyjnych na Targi Funduszy Europejskich w 5 miastach Wielkopolski
Dodano: 2015-03-18 - BOF-II.272.1.11.2015 - przetarg nieograniczony na kompleksową organizację i przygotowanie materiałów promocyjnych na Targi Funduszy Europejskich w 5 miastach Wielkopolski
Dodano: 2015-03-10 - BOF-II.272.1.7.2015 - Kompleksowa organizacja stoisk wystawienniczo-promocyjnych dla Wielkopolskiego Centrum Obsługi Inwestorów i Eksporterów na Międzynarodowych Targach Poznańskich BUDMA 2015, POLIGRAFIA 2015, ITM 2015 oraz POLAGRA 2015
Dodano: 2015-02-09 - Usługa promocji Województwa Wielkopolskiego poprzez prezentację produktów regionalnych oraz atrakcji i atutów Wielkopolski podczas Święta Niepodległości organizowanego 11 listopada br. w Pałacu Prezydenckim. GM-I.272.1.2014
Dodano: 2014-09-30