Przetargi.pl
Wykonanie wraz z dostawą do siedziby ZDP, znaków drogowych pionowych oraz słupków do znaków

Zarząd Dróg Powiatowych w Lublinie z/s w Bełżycach ogłasza przetarg

  • Adres: 24-200 Bełżyce, ul. Żeromskiego 3
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 081 5162475, 5162885 , fax. 081 5162478
  • Data zamieszczenia: 2013-07-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych w Lublinie z/s w Bełżycach
    ul. Żeromskiego 3 3
    24-200 Bełżyce, woj. lubelskie
    tel. 081 5162475, 5162885, fax. 081 5162478
    REGON: 43102926300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ebip.lublin.pl/57
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Powiatowa jednostka budżetowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie wraz z dostawą do siedziby ZDP, znaków drogowych pionowych oraz słupków do znaków
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wykonanie wraz z dostawą do siedziby ZDP, znaków drogowych pionowych oraz słupków do znaków. Wykonanie i dostawa obejmuje: 1) znaki:A-179 szt., B-67 szt., C-2 szt., D-114 szt., E-126 szt., F-24 szt., T-87szt., U-109 szt., 2) uchwyty do znaków: krótkie-150 szt., długie (60)-800 szt., 3) słupki z rury stalowej ocynkowanej hutniczo ? 60 mm, dług. 3,5 m- 300 szt. W/w znaki należy wykonać zgodnie z SIWZ, danymi technicznymi, Szczegółową Specyfikacją Techniczną (SST) oraz obowiązującymi przepisami i normami. Szczegółowe ilości w/w przedmiotu zamówienia zawarte są w druku kosztorysu ofertowego. CPV: 34.99.22.00-9 Znaki drogowe UWAGA! - Zamawiający zastrzega, iż ilości w/w materiałów mogą ulec zmianie, w zależności od cen jednostkowych i możliwości finansowych Zamawiającego. - Zamawiający zastrzega sobie prawo niewykorzystania pełnego zakresu ilościowego asortymentowego, określonego w SIWZ i ogłoszeniu o zamówieniu publicznym. Niewykorzystanie pełnego zakresu ilościowo - asortymentowego, nie może być podstawą roszczeń ze strony Wykonawcy w stosunku do Zamawiającego. - Materiały muszą posiadać wymagane aprobaty techniczne, atesty, świadectwa jakości czy deklaracje zgodności z obowiązującymi normami lub specyfikacjami technicznymi. - Zamawiający będzie wymagał, aby w/w tablice - znaki posiadały umieszczona na tylnej stronie tarczy nalepki z informacjami określonymi w SST D-07.02.01 Oznakowanie pionowe pkt. 2.7. Zamawiający wymaga, aby znaki i tabliczki wykonane były na tarczach z podkładem ocynkowanym gr. min. 1,25 mm, z tłoczoną krawędzią (zaginane podwójnie) z profilami usztywniająco -montażowymi, z użyciem folii odblaskowej I i II generacji. Wymiary znaków: - Typu A - 900 mm - Typu B, C - 800 mm - Typu D - 600 x 600 mm. 1. Wszystkie znaki, tabliczki i tablice drogowe winny być zgodne z Szczegółowymi warunkami technicznymi dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunkami ich umieszczania na drogach, stanowiącymi załączniki nr 1-4 do Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 roku w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach (Dz. U. z dnia 23 grudnia 2003r. Nr 220, poz.2181). 2. Tablice drogowe typu E winny być wykonane, z blachy ocynkowanej 1,5 mm, z użyciem folii odblaskowej I i II generacji. 3. Słupki mają być wykonane z rury stalowej cynkowanej hutniczo o średnicy 60 mm, długości 3,5 m. 4. Uchwyty do znaków krótkie i długie (60). 5. Zamówienie należy wykonać zgodnie z załączoną Szczegółową Specyfikacją Techniczną wykonania oznakowania pionowego. Zamówienie należy wykonać zgodnie z SST: D-07.00.00, D-07.02.01. Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Pzp Zmawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane wyroby, materiały budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego (art. 30 ust. 5 ustawy Pzp). Za rozwiązanie równoważne uznana będzie oferta na wykonanie robót przy wykorzystaniu technologii, materiałów, wyrobów i sprzętu innego niż określone w SST pod warunkiem, że ich parametry będą nie gorsze niż określone w SST
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 349922009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium wymagane w kwocie: 1 500,00 PLN. 1. Formy wniesienia wadium zgodnie z art. 45 ust. 6 ustawy Pzp. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacać przelewem (z konta Wykonawcy na konto Zamawiającego) na rachunek bankowy Zarządu Dróg Powiatowych nr: 11 1240 2438 1111 0010 0683 5412. Wadium należy wnieść (wpływ na konto Zamawiającego) przed upływem terminu składania ofert. Wadium uważa się za wniesione w terminie, jeżeli kwota wadium znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. Wadium musi być wniesione i obejmować cały okres związania ofertą. Wykonawca, który nie wniesie wadium w określonym terminie, zostanie wykluczony z postępowania na podst. art. 24 ust. 2 pkt. 2. ustawy Pzp. 2. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 3. Wadium wnoszone w innych dopuszczalnych przez Zamawiającego formach niż pieniądz należy złożyć w oryginale dołączając do oferty

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ebip.lublin.pl/57
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach