Przetargi.pl
Wykonanie wraz z dostawą do siedziby ZDP, znaków drogowych pionowych i elementów bezpieczeństwa ruchu, oraz słupków do znaków

Zarząd Dróg Powiatowych w Lublinie z/s w Bełżycach ogłasza przetarg

  • Adres: 24-200 Bełżyce, ul. Żeromskiego 3
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 081 5162475, 5162885 , fax. 081 5162478
  • Data zamieszczenia: 2010-04-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych w Lublinie z/s w Bełżycach
    ul. Żeromskiego 3 3
    24-200 Bełżyce, woj. lubelskie
    tel. 081 5162475, 5162885, fax. 081 5162478
    REGON: 43102926300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ebip.lublin.pl/57
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Powiatowa jednostka budżetowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie wraz z dostawą do siedziby ZDP, znaków drogowych pionowych i elementów bezpieczeństwa ruchu, oraz słupków do znaków
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wykonanie wraz z dostawą do siedziby ZDP, znaków drogowych pionowych i elementów bezpieczeństwa ruchu, oraz słupków do znaków. Wykonanie i dostawa obejmuje: A - 287 szt., B - 106 szt., C - 12 szt., D - 180 szt., E - 70 szt., F - 8 szt., T - 101 szt., U - 49 szt., uchwyty do znaków długie (60) - 900 szt., słupki z rury stal. ocynk. hutniczo ? 60 dług. 3,2 m - 400 szt., słupki z rury stal. ocynk. hutniczo ? 60 dług. 3,5 m - 80 szt. W/w znaki należy wykonać zgodnie z SIWZ, danymi technicznymi, Szczegółową Specyfikacją Techniczną oraz obowiązującymi przepisami i normami. CPV: 34.92.21.00 - 7 Oznakowanie drogowe Szczegółowe ilości w/w przedmiotu zamówienia zawarte są w druku kosztorysu ofertowego. Zamawiający zastrzega, iż dane ilości mogą ulec zmianie, w zależności od cen jednostkowych i możliwości finansowych Zamawiającego. Znaki i tabliczki powinny być wykonane na tarczach z podkładem ocynkowanym gr.1,5 mm, z tłoczoną krawędzią (zaginane podwójnie) z profilami usztywniająco - montażowymi, z użyciem folii odblaskowej I i II generacji. Wymiary znaków : - Typu A - 900 mm - Typu B, C - 800 mm - Typu D - 600 x 600 mm Wszystkie znaki, tabliczki i tablice drogowe winny być zgodne z Szczegółowymi warunkami technicznymi dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunkami ich umieszczania na drogach stanowiącymi załączniki nr 1-4 do Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 roku w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach (Dz.U. Nr 220, poz.2181 z dnia 23 grudnia 2003r.). Tablice drogowe typu E winny być wykonane, z blachy ocynkowanej 1,5 mm, z użyciem folii odblaskowej I i II generacji. Słupki mają być wykonane z rury stalowej cynkowanej hutniczo o średnicy 60 mm, długości 3,2 m oraz 3,5 m. Zamówienie należy wykonać zgodnie z załączoną Szczegółową Specyfikacją Techniczną wykonania oznakowania pionowego. Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Pzp Zmawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego (art. 30 ust. 5 ustawy Pzp).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 349221007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium wymagane w kwocie: 1 500,00 PLN. Formy wniesienia wadium zgodnie z art. 45 ust. 6 ustawy Pzp. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacać przelewem (z konta Wykonawcy na konto Zamawiającego) na rachunek bankowy nr: 11 1240 2438 1111 0010 0683 5412. Wadium należy wnieść (wpływ na konto Zamawiającego) przed upływem terminu składania ofert. Wykonawca, który nie wniesie wadium w określonym terminie, zostanie wykluczony z postępowania na podst. art. 24 ust. 2 pkt. 2. ustawy Pzp. Wraz z ofertą należy złożyć dokument potwierdzający wniesienie wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ebip.lublin.pl/57
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach