Powiat Zgorzelecki ogłasza przetarg
- Adres: 59-900 Zgorzelec, ul. Bohaterów II AWP
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 75 77 615 66, 75 77 506 72 , fax. 75 77 615 66, 7750672 w. 211
- Data zamieszczenia: 2020-08-07
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiat Zgorzelecki
ul. Bohaterów II AWP
59-900 Zgorzelec, woj. dolnośląskie
tel. 75 77 615 66, 75 77 506 72, fax. 75 77 615 66, 7750672 w. 211
REGON: 23082135100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatzgorzelecki.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie wraz z dostawą do siedziby Zamawiającego tablic rejestracyjnych oraz odbiór i likwidacja zużytych tablic rejestracyjnych - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Wykonanie wraz z dostawą do siedziby Zamawiającego tablic rejestracyjnych oraz odbiór i likwidacja zużytych tablic rejestracyjnych zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14000000-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Kwota wadium wymagana do wzięcia udziału w postępowaniu wynosi 8 100,00 zł
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie opisuje i nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca oświadczy, że spełnia w/w warunek (załącznik nr 5 do siwz).
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wypełniony formularz oferty - załącznik nr 3 do siwz; 2) Wypełniony formularz cenowy - załącznik nr 4 do siwz; 3) Dowód wniesienia wadium z dopiskiem zawierającym oznaczenie postępowania oraz z określeniem sposobu zwrotu wadium; 4) Oryginał pełnomocnictwa do działania w imieniu Wykonawcy lub notarialnie potwierdzony odpis pełnomocnictwa, w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje Pełnomocnik; 5) Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia - jeżeli Wykonawca, zgodnie z art. 22a ustawy, polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, o czym mowa w punktach IX.6. 1) – 7).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- „Zakup wraz z dostawą i wyładunkiem soli drogowej z antyzbrylaczem do zimowego utrzymania dróg dla Powiatu Oleśnickiego - Zarządu Dróg Powiatowych w Oleśnicy w sezonie zimowym 2020/2021".
Dodano: 2020-09-23 - Zakup wraz z dostawą i wyładunkiem piasku do zimowego utrzymania dróg dla Zarządu Dróg Powiatowych w Oleśnicy w sezonie zimowym 2020/2021
Dodano: 2020-09-21 - ZAKUP WRAZ Z DOSTAWĄ I WYŁADUNKIEM SOLI DROGOWEJ Z ANTYZBRYLACZEM DO ZIMOWEGO UTRZYMANIA DRÓG DLA POWIATU OLEŚNICKIEGO – ZARZĄD DRÓG POWIATOWYCH W OLEŚNICY W SEZONIE ZIMOWYM 2019/2020
Dodano: 2019-11-07 - ZAKUP WRAZ Z DOSTAWĄ I WYŁADUNKIEM PIASKU DO ZIMOWEGO UTRZYMANIA DRÓG DLA POWIATU OLEŚNICKIEGO – ZARZĄDU DRÓG POWIATOWYCH W OLEŚNICY W SEZONIE ZIMOWYM 2019/2020
Dodano: 2019-11-07 - Zakup wraz z dostawą i wyładunkiem soli drogowej z antyzbrylaczem do zimowego utrzymania dróg dla Zarządu Dróg Powiatowych w Oleśnicy w sezonie zimowym 2018/2019
Dodano: 2019-02-22 - Zakup wraz z dostawą i wyładunkiem soli drogowej z antyzbrylaczem do zimowego utrzymania dróg dla Zarządu Dróg Powiatowych w Oleśnicy w sezonie zimowym 2018/2019
Dodano: 2019-02-12 - Zakup wraz z dostawą i wyładunkiem soli drogowej z antyzbrylaczem do zimowego utrzymania dróg dla Zarządu Dróg Powiatowych w Oleśnicy w sezonie zimowym 2018/2019
Dodano: 2018-10-26 - Zakup wraz z dostawą i wyładunkiem piasku do zimowego utrzymania dróg dla Zarządu Dróg Powiatowych w Oleśnicy w sezonie zimowym 2018/2019
Dodano: 2018-10-26 - Zakup wraz z dostawą i wyładunkiem soli drogowej z antyzbrylaczem do zimowego utrzymania dróg dla Zarządu Dróg Powiatowych w Oleśnicy w sezonie zimowym 2017/2018
Dodano: 2017-10-19 - Zakup wraz z dostawą i wyładunkiem piasku do zimowego utrzymania dróg dla Zarządu Dróg Powiatowych w Oleśnicy w sezonie zimowym 2017/2018
Dodano: 2017-10-10