Przetargi.pl
Wykonanie wraz z dostawą do siedziby Zamawiającego materiałów oraz gadżetów na potrzeby promocji projektu Obyw@tel on-line - Informatyzacja Urzędu Miasta i miejskich placówek użyteczności publicznej w Pionkach

Gmina Miasto Pionki ogłasza przetarg

  • Adres: 26-670 Pionki, Aleja Jana Pawła II 15
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 48 3414 201 , fax. 48 3414 204
  • Data zamieszczenia: 2011-03-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Pionki
    Aleja Jana Pawła II 15 15
    26-670 Pionki, woj. mazowieckie
    tel. 48 3414 201, fax. 48 3414 204
    REGON: 00052537500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pionki.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie wraz z dostawą do siedziby Zamawiającego materiałów oraz gadżetów na potrzeby promocji projektu Obyw@tel on-line - Informatyzacja Urzędu Miasta i miejskich placówek użyteczności publicznej w Pionkach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie wraz z dostawą do siedziby Zamawiającego nw. materiałów oraz gadżetów na potrzeby promocji projektu Obyw@tel on-line - Informatyzacja Urzędu Miasta i miejskich placówek użyteczności publicznej w Pionkach: 1) pamiątkowa tablica informacyjna wykonana z mosiądzu odlewana lub grawerowana. Wymiar tablicy nie mniejszy niż 40 cm (szerokość) i nie mniejszy niż 30 cm (wysokość). Tablicę należy wykonać po formalnej akceptacji przez zamawiającego projektu tej tablicy. 2) plakietki informacyjne (nalepki samoprzylepne), w pełnym kolorze CMYK, które będą trwale przymocowane do zakupionego środka trwałego oraz wyposażenia (np. komputery, serwer, monitory, szafy komputerowe), w następujących ilościach: wymiar 7cm x 15cm - 100 szt. wymiar 5cm x 4 cm - 100 szt. wymiar 35cm x 25cm - 6 szt. Plakietki informacyjne (nalepki samoprzylepne) należy wykonać po formalnej akceptacji przez zamawiającego ich projektów (wzorów). 3) ulotka informacyjno-promocyjna, format A4, składana na 3 części, druk dwustronny pełen kolor, papier - kreda 135-170g - 2.000 szt. Ulotkę informacyjno-promocyjną należy wykonać po formalnej akceptacji przez zamawiającego jej projektu (wzoru) dotyczącego także jej treści. 4) film dokumentujący projekt w wersji HD, długość trwania filmu min. 5 min, max. 10 minut. Produkcja filmu promocyjnego wraz z przeniesieniem praw autorskich na zamawiającego wg. zaleceń i wytycznych zawartych w Wytycznych dla beneficjentów w zakresie działań informacyjno-promocyjnych w ramach RPO WM 2007-2013. 5) dwustronny składany stojak na ulotki wraz z walizką, kieszenie metalowe. Rozmiar kieszeni A5, A4, A3. Ilość kieszeni: min 10 szt. Kolor: srebrny. 6) smycze o szerokości min. 10mm, metalowy karabińczyk i plastikowa złączka, długość smyczy po złożeniu: 50cm, materiał: poliestr, nadruk na smyczy dotyczący promocji projektu do uzgodnienia z Zamawiającym. Ilość smyczy: 2.000 szt. 7) pendrivy; pamięć USB w metalowej obudowie, ze skórzanymi aplikacjami, kolorystyka: srebrno-czarny, minimalna pojemności: 4 GB. Ilość - 100 szt. 8) teczki konferencyjne z notatnikiem, miejscem na długopis, dwie kieszonki na wizytówki, kieszeń A4, Materiał Eko-skóra, wymiary: min. 320mm x 245mm. Ilość - 100 szt. 9) podkładki pod mysz - podkładka pod myszki optyczne i kulkowe z uchylnym wierzchem. Pełnokolorowy nadruk wykonany na folii OMP. Podkładka umożliwia umieszczenie pod folią własnych notatek, kartek czy ilustracji. Ilość - 200 szt. 10)torba na ramię. Torba (teczka) na dokumenty - wewnątrz 1 obszerna kieszeń, 2 duże płaskie kieszenie, małe płaskie kieszenie, uchwyty na pióra i długopisy, kieszeń na wizytówki zapinana na metalowe zatrzaski, torba z regulowanym paskiem na ramię, pasek z możliwością odpięcia, torba z uchwytem lub rączką, wymiary torby min. 42cm x 29cm x 6,5cm, materiał: poliester, kolorystyka: granat. Ilość toreb (teczek) -100 szt. 11)pojemniki na długopisy z zegarkiem - plastikowy wielofunkcyjny pojemnik na długopisy razem z kalendarzem, zegarkiem, budzikiem, termometrem w jednym wraz z baterią. Ilość -100 szt. 12)3 komplety sportowych strojów piłkarskich, 18 szt. strojów w komplecie, stroje piłkarskie wraz z nadrukiem logo programu, herbem miasta oraz napisem na koszulce Miasto Pionki z przodu koszulki, numerami na koszulce z tyłu oraz na spodenkach. Koszulka: 100% poliestrowa, koszulka piłkarska o konstrukcji DRY FIT, która umożliwia szybkie odprowadzanie potu. Elementy pod pachami wykonane z siateczki polepszającej wentylację i ruch powietrza pod koszulką. Spodenki: 100% poliestrowe, spodenki wykonane w technologii DRY FIT, system ten pomaga odprowadzić pot na zewnątrz. Getry: 97 % nylonu, 3% elastyny. I komplet: koszulka niebieska z krótkimi rękawami z białymi pasami pod pachami, spodenki białe, getry niebieskie jak koszulka. II komplet: koszulka zielona z krótkimi rękawami w kolorze białym, spodenki zielone, getry białe. III komplet: koszulka zielona z długimi rękawami z białymi dwoma pasami z przodu i z tyłu, spodenki białe, getry zielone jak koszulka. Przykładowa kolorystyka strojów piłkarskich, opisanych wyżej, zamieszczona jest na rysunku będącym załącznikiem nr 4 do SIWZ. Rozmiary strojów piłkarskich - do uzgodnienia z Zamawiającym przed dostawą. Wszystkie dostarczane materiały oraz gadżety na potrzeby promocji projektu Obyw@tel on-line - Informatyzacja Urzędu Miasta i miejskich placówek użyteczności publicznej w Pionkach muszą być wykonane zgodnie z Wytycznymi dla beneficjentów RPO WM w zakresie działań informacyjno-promocyjnych w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego 2007-2013, które to wytyczne są załącznikiem nr 3 do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Więcej informacji dotyczących promocji projektów dostępnych jest pod adresem www.rpo.mazowia.eu page index.php?str=582 Wszelkie informacje na temat projektu Obyw@tel on-line - Informatyzacja Urzędu Miasta i miejskich placówek użyteczności publicznej w Pionkach konieczne do uzyskania w celu wykorzystania i opracowania ww. materiałów i gadżetów zostaną przekazane wykonawcy przez Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 783422005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 21 dni

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.pionki.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach