Przetargi.pl
Wykonanie wraz dostawą elementów oznakowania pionowego na drogi powiatowe

Zarząd Dróg Powiatowych w Nysie ogłasza przetarg

  • Adres: 48-300 Nysa, ul. Słowiańska 17
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. (077) 4482408 , fax. (077) 4482408
  • Data zamieszczenia: 2009-03-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych w Nysie
    ul. Słowiańska 17 17
    48-300 Nysa, woj. opolskie
    tel. (077) 4482408, fax. (077) 4482408
    REGON: 53142146600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdp.nysa.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie wraz dostawą elementów oznakowania pionowego na drogi powiatowe
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamówienie obejmuje: Wykonanie wraz dostawą elementów oznakowania pionowego na drogi powiatowe - Znaki ostrzegawcze 900 mm folia typ 1 50 szt - Znaki ostrzegawcze 900 mm folia typ 2 40 szt - Znaki nakazu i zakazu 800 mm folia typ 1 30 szt - Znaki nakazu i zakazu 800 mm folia typ 2 30 szt - Znaki B-20 800 mm folia typ 2 40 szt - Znaki informacyjne 600x600 mm folia typ 1 40 szt - Znaki informacyjne 600x600 mm folia typ 2 40 szt - Tabliczki do znaków i pozostałe znaki informacyjne folia typ 1 60 m2 - Tablice drogowe jednostronne folia typ 1 50 m2 - Tablice dwustronne na jednej blasze folia typ 1 20 m2 - Tablice miejscowości na dwóch osobnych blachach 55 m2 (Cena za 1 m2 całości) folia typ 1 - Znaki zblokowane niekonwecjonalne 900x1000( aluminium) folia typ 2 4 szt - Etykietki samoprzylepne 2 m2 - Uchwyty do znaków 1300 szt - Obramowania do tablic 20 mb
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 285274202
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 9 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający następujące warunki, którzy : 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej 2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, dysponują środkiem transportu do dostarczenia oznakowania na miejsce dostawy u Zamawiającego. Znaki drogowe należy na okres transportu odpowiednio zabezpieczyć, tak aby nie uległy przemieszczaniu i w sposób nie uszkodzony dotarły do odbiorcy 3.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, - oświadczenie art. 22 ust.1 Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie na podstawie przedłożonych dokumentów określonych w punkcie 6 SIWZ. Spełnia -nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: [1] aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, (w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę) wystawionego nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia czytelnej kserokopii wpisu do ewidencji działalności gospodarczej wystawionej w okresie wcześniejszym, ale potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Organ wydający w/w dokument w wymaganym terminie pod kątem aktualności stanu faktycznego z zapisami w w/w dokumencie [2] aktualne zaświadczenie potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych lub Kasie Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego lub, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. [3] wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (aktualne kopie uprawnień) [4] wykaz wykonanych w ciągu ostatnich trzech lat dostaw związanych z wykonaniem oznakowania pionowego a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostaw związanych z wykonaniem oznakowania pionowego wraz z dostawą stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy zostały wykonane należycie (max 5 szt) np. referencje [5] wykaz podstawowych narzędzi i urządzeń przewidzianych do wykonania zamówienia [6] oświadczenie na podstawie art. 22 ust.1 ustawy prawo zamówień publicznych. .Formularz oferty (na załączonym druku ) 7.Kosztorys ofertowy z cenami jednostkowymi i wartością stanowiącą cenę zamówienia: cena netto + podatek VAT = cena brutto 8. Formularz oferty

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdp.nysa.pl, www.nysa.samorzady.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną