Przetargi.pl
Wykonanie wielofunkcyjnego boiska sportowego z bieżnią, kortami tenisowymi, budynkiem na sprzęt sportowy i elementami małej architektury

Dom Pomocy Społecznej w Łagiewnikach ogłasza przetarg

  • Adres: 26-020 Chmielnik, Łagiewniki 73
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 041 3542076 , fax. 041 3543050
  • Data zamieszczenia: 2013-11-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dom Pomocy Społecznej w Łagiewnikach
    Łagiewniki 73 73
    26-020 Chmielnik, woj. świętokrzyskie
    tel. 041 3542076, fax. 041 3543050
    REGON: 29238081000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lagiewniki.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: samorządowa jednostka organizacyjna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie wielofunkcyjnego boiska sportowego z bieżnią, kortami tenisowymi, budynkiem na sprzęt sportowy i elementami małej architektury
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    2. Przedmiot zamówienia obejmuje: - budowę boiska wielofunkcyjnego - nawierzchnia ze sztucznej trawy; - budowę bieżni okólnej (200m) - nawierzchnia akrylowa; - budowę bieżni do biegu na 60m - nawierzchnia akrylowa; - budowę skoczni do skoku w dal; - budowę miejsca do pchnięcia kula; - budowę lekkich trybun z siedziskami; - budowę kortu do tenisa ziemnego; - budowę oświetlenia boiska; - budowę ogrodzenia i piłko chwytów; - budowę chodników z kostki betonowej 6 cm; - budowę budynku zaplecza; - wykonanie trawników i posadzenie krzewów; - wykonanie małej architektury - urządzeń służących rekreacji codziennej. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określony został w załączniku nr 1 do SIWZ, na który składa się: 1) załącznik nr 1A, - przedmiar robót, 2) załącznik nr 1B - specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, 3) załącznik nr 1C - projekt budowlano - wykonawczy. 3. Wykonawca udzieli Zamawiającemu pisemnej gwarancji jakości na wykonane prace będące przedmiotem zamówienia na okres co najmniej 5 lat licząc od daty odbioru końcowego. 4. Określenie przedmiotu zamówienia za pomocą kodów CPV: CPV 45212220-4 Roboty budowlane związane z wielofunkcyjnymi obiektami sportowymi Zamawiający zaleca Wykonawcy przeprowadzenie wizji lokalnej w celu uzyskania informacji, które mogą być konieczne do przygotowania oferty i wykonania zadania. 5. Wymagane warunki dotyczące materiałów: Wszystkie wymienione w projekcie budowlanym marki należy traktować jako przykładowe i wskazujące tylko i wyłącznie parametry jakie mają posiadać oferowane materiały. W ofercie należy wycenić materiały o parametrach równoważnych lub wyższych. Materiały, które dostarczy Wykonawca powinny odpowiadać wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, określonym w art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku - Prawo Budowlane(Dz. U. Z 2003 r. Nr 207, poz. 2016 ze zm.), a w przypadku ich braku powinny odpowiadać aktualnemu świadectwu dopuszczenia do stosowania w budownictwie, wydanemu przez Instytut Technologii Budownictwa; Wykonawca zobowiązany jest do przekazania przed odbiorem robót certyfikaty zgodności z PN lub aprobaty techniczne oraz atesty Państwowego Zakładu Higieny, Atesty Wykonawca dostarczy na własny koszt, 6. Dodatkowo: 1) Wykonawca zobowiązany jest wykonać przedmiot zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami, a w szczególności z zachowaniem Polskich Norm przenoszących europejskie normy znormalizowane oraz zgodnie z projektem i z zasadami wiedzy technicznej. 2) Wykonawca zapewni na własny koszt zaplecze socjalne dla pracowników (np. barakowóz) oraz wygrodzone zaplecze magazynowe na terenie placu budowy wyznaczonym przez Zamawiającego. Wygrodzone miejsce składowania materiałów winno posiadać zadaszenie, w celu uniemożliwienia wywiewu składowanych materiałów, jak również w celu zabezpieczenia przed opadami atmosferycznymi. 4) Wykonawca zapewni dostawę materiałów i narzędzi na plac budowy. 5) Wykonawca w trakcie wykonywania prac oraz dostaw materiałów zapewni bezpieczeństwo mieszkańcom i pracownikom DPS. 6) wszelkie inne uregulowania związane z przejęciem przedmiotu zamówienia, obowiązkami i uprawnieniami Zamawiającego oraz Wykonawcy zawarte są we wzorze umowy stanowiącego Załącznik nr 8 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452122204
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium. 1) Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: - 35 000,00 zł (słownie: trzydzieści pięć tysięcy PLN), przed upływem terminu składania ofert. 2) wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Wadium wniesione w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w Banku PEKAO S.A. Kielce, Nr: 54 1240 4416 1111 0000 4957 1389; z dopiskiem: Wykonanie robót budowlanych pn: Wykonanie wielofunkcyjnego boiska sportowego z bieżnią, kortami tenisowymi, budynkiem na sprzęt sportowy i elementami małej architektury. 3) wadium uważa się za wniesione w terminie, jeżeli kwota wadium znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. W myśl art. 63. ust. 3 pkt.1 ustawy Prawo bankowe z dnia 29 sierpnia 1997r. (Dz. U. z 2002 r. Nr 72 poz. 665 z późn. zm.) polecenie przelewu jest jedną z form rozliczenia bezgotówkowego. Zgodnie z art. 63c Prawa bankowego polecenie przelewu stanowi udzieloną bankowi, z zastrzeżeniem art. 63g tej ustawy, dyspozycję dłużnika obciążenia jego rachunku określoną kwotą i uznania tą kwotą rachunku wierzyciela. Oznacza to, że wpłata gotówkowa wadium wnoszona na poczcie lub w banku nie stanowi polecenia przelewu w rozumieniu wyżej cytowanych artykułów. 4) dowód wniesienia wadium powinien być dołączony do oferty. 5) w przypadku wniesienia wadium w formie, o której mowa w art. 45 ust 6 pkt od 2) do 5) ustawy do oferty należy dołączyć dokument w formie oryginału. 6) Wykonawca, który nie zabezpieczy oferty akceptowaną formą wadium zostanie przez Zamawiającego wykluczony z postępowania. 2. Warunki zwrotu i utraty wadium są określone w art. 46 ustawy. 3. Zamawiający w oparciu o art. 46 ust. 4a ustawy może zatrzymać wadium Wykonawcy, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy lub pełnomocnictw , chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 4. Zamawiający w oparciu o art. 46 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, zatrzyma wadium, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 5. Z treści wadium składanego w innej formie niż pieniądz powinno wynikać jednoznacznie, gwarantowanie wypłaty należności w sposób nieodwołalny, bezwarunkowy i na pierwsze żądanie. Wadium takie powinno obejmować cały okres związania ofertą, poczynając od daty składania ofert. 6. Wadium w innej formie niż pieniądz należy złożyć łącznie z ofertą, może być w oddzielnej kopercie. 7. Wadium wniesione przez jednego ze wspólników konsorcjum uważa się za wniesione prawidłowo.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lagiewniki.com.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach