Przetargi.pl
Wykonanie wielobranżowych projektów budowlano-wykonawczych wraz z wykonaniem map do celów projektowych oraz badaniami gruntu

Gmina Postomino ogłasza przetarg

  • Adres: 76113 Postomino, Postomino
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 0-59 810 85 93 , fax. 0-59 810 85 84
  • Data zamieszczenia: 2016-11-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Postomino
    Postomino 30
    76113 Postomino, woj. zachodniopomorskie
    tel. 0-59 810 85 93, fax. 0-59 810 85 84
    REGON: 77097989000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie wielobranżowych projektów budowlano-wykonawczych wraz z wykonaniem map do celów projektowych oraz badaniami gruntu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie wielobranżowych projektów budowlano-wykonawczych wraz z wykonaniem map do celów projektowych oraz badaniami gruntu dla n/w zadań, które stanowią następujące części: 3.1.1.CZĘŚĆ I: Przebudowa drogi gminnej wraz ze zjazdami oraz budową oświetlenia drogowego do wielorodzinnego budynku mieszkalnego (etap I) i do fermy drobiu (etap II) na dz. nr 123 i 192 obręb Staniewice, 3.1.2. CZĘŚĆ II: Przebudowa drogi gminnej wraz ze zjazdami na dz. nr 366/34 obręb Postomino, 3.1.3.CZĘŚĆ III: Przebudowa drogi gminnej – ul. Korsarzy i odcinka ul. Żeglarzy wraz ze zjazdami i oświetleniem drogowym oraz odwodnieniem na dz. nr 69/154 69/127 obręb Rusinowo, 3.1.4. CZĘŚĆ IV: Przebudowa odcinka drogi powiatowej wraz z budową chodnika, zejść na plażę i oświetlenia na odcinku od skrzyżowania ul. Bałtyckiej z ulicą Leśną w obrębie Jarosławiec do skrzyżowania z ul. Letniskową obręb Rusinowo, 3.1.5.CZĘŚĆ V: Budowa oświetlenia parkowego dla zadania pn. Zagospodarowanie terenu pod rekreację w miejscowościach Pałowo, Pałówko, Rusinowo. 3.2.Zakres prac objętych zamówieniem: 3.2.1.CZĘŚĆ I - przebudowa istniejącej drogi z płyt drogowych betonowych i częściowo z kruszywa łamanego wraz z mijankami z płyt drogowych betonowych na drogę o nawierzchni z betonu asfaltowego wraz z oświetleniem w m. Staniewice. Etap I obejmuje przebudowę odcinka drogi z płyt drogowych i częściowo z kruszywa łamanego o łącznej długości ca. 670,00 mb na drogę o nawierzchni z betonu asfaltowego wraz ze zjazdami do gruntów rolnych oraz oświetleniem z oprawami typu LED. Klasa projektowanej drogi – D. Odcinek projektowanej drogi –od dr. powiatowej do budynku wielorodzinnego. Etap II obejmuje przebudowę odcinka drogi z płyt drogowych betonowych na odcinku ca. 230,0 mb na drogę o nawierzchni z betonu asfaltowego wraz ze zjazdami i oświetleniem z oprawami typu LED. Klasa projektowanej drogi – D. Odcinek projektowanej drogi – od budynku wielorodzinnego do wjazdu na fermę drobiu. 3.2.2.CZĘŚĆ II - przebudowa drogi gminnej o nawierzchni gruntowej utwardzonej kruszywem o łącznej długości ca. 240 m na drogę o nawierzchni z betonu asfaltowego wraz ze zjazdami na dz. nr 366/34 obręb Postomino. Klasa projektowanej drogi – D. 3.2.3.CZĘŚĆ III – przebudowa drogi gminnej – ul. Korsarzy, odcinka ul. Żeglarzy i odcinka ul. Na Wzgórzu o nawierzchni gruntowej utwardzonej kruszywem na drogę o nawierzchni z kostki brukowej betonowej – jako ciąg pieszo-jezdny wraz ze zjazdami i oświetleniem drogowym z oprawami typu LED oraz odwodnieniem na dz. nr 69/154 69/127 obręb Rusinowo. Odwodnienie drogi poprzez kolektor kanalizacji deszczowej do istniejącego rowu przy drodze powiatowej. Z uwagi na wysoki poziom wód gruntowych należy również zaprojektować drenaż odprowadzający wody gruntowe podskórne do projektowanej kanalizacji deszczowej. W związku z projektowanym odprowadzeniem wód opadowych do rowu konieczne jest opracowanie operatu wodnoprawnego i uzyskanie pozwolenia wodnoprawnego. 3.2.4.CZĘŚĆ IV – przebudowa odcinka drogi powiatowej wraz z budową chodnika, zejść na plażę i oświetlenia na odcinku od skrzyżowania ul. Bałtyckiej z ulicą Leśną w obrębie Jarosławiec do skrzyżowania z ul. Letniskową obręb Rusinowo. Istniejąca droga o nawierzchni betonowej i częściowo o nawierzchni betonowej z nakładką z betonu asfaltowego o łącznej długości ca 1900 mb i szerokości ca 6 – 11 m z odcinkiem chodnika z kostki brukowej betonowej o łącznej długości ca 150 m na drogę o nawierzchni z betonu asfaltowego wraz ze zjazdami do gruntów leśnych i na zejścia na plażę, z chodnikiem z kostki brukowej betonowej i oświetleniem drogowym z oprawami typu LED oraz miejscami postojowymi wzdłuż projektowanej drogi na odcinku ca 520 mb. Aktualnie na przedmiotowym odcinku drogi trwają prace projektowe prowadzone przez ZZDW w Koszalinie polegające na zaprojektowaniu ścieżki rowerowej od miejscowości Wicie w gm. Darłowo do m. Jarosławiec gm. Postomino. W związku z powyższym projekt przebudowy drogi wraz z budową chodnika i oświetlenia należy zaprojektować i uzgodnić również z ZZDW w celu uniknięcia kolizji jak również zachowania spójności projektów. Gmina posiada mapę do celów projektowych dla tego odcinka jednak jest ona już nieaktualna i należy wykonać aktualizację. 3.2.5. CZĘŚĆ V - wykonanie projektu oświetlenia parkowego z oprawami typu LED wraz z mapami do celów projektowych: 1)w miejscowości Pałowo na działkach nr 107 i 108, 2)w miejscowości Pałówko na działce nr 27, 3)w miejscowości Rusinowo na działkach nr 129, 128, 127/1. Uwaga!!! Aktualnie na w/w działkach trwają prace projektowe polegające na wykonaniu projektu zagospodarowania terenu pod rekreację z elementami małej architektury w miejscowościach Rusinowo, Pałowo i Pałówko. Planowane zakończenie prac projektowych do 30 listopada 2016r. W związku z powyższym opracowania projektowe należy wykonać w taki sposób, aby projekty zagospodarowania terenu oraz oświetlenia parkowego stanowiły spójną całość. Wszelkie prace projektowe należy uzgadniać z Zamawiającym jak i Projektantem zagospodarowania terenu. 3.3.Wykonawca wykona projekty wstępnie uzgodnione na etapie koncepcji z Zamawiającym i zarządcami istniejącego uzbrojenia kolidującego z inwestycją oraz uzyska pozytywną opinię Narady Koordynacyjnej przy Starostwie Powiatowym w Sławnie zgodnie z umową, obowiązującymi przepisami oraz normami. Wykonawca dostarczy dokumentację projektową w stanie kompletnym z punktu widzenia celu, któremu ma służyć. 3.4.Dokumentację projektową dla w/w części Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć w wersji elektronicznej, pliki w formacie PDF oraz kosztorysy w wersji edytowalnej (rds lub ath) oraz w formie papierowej w ilości: 3.4.1. projekt zagospodarowania terenu wraz z projektem budowlano-wykonawczym dla każdej branży po 5 egz., 3.4.2.przedmiary robót – po 2 egz, 3.4.3.kosztorysy inwestorskie - po 2 egz., 3.4.4.uzgodniony projekt stałej organizacji ruchu – po 4 egz., 3.4.5.specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót dla każdej branży po 2 egz. wraz z pisemnym oświadczeniem o jej kompletności . 3.5.Uwaga. Cała dokumentacja projektowo-kosztorysowa nie może zawierać nazw handlowych, znaków towarowych wraz z nazwami firm. Dokumentacja projektowa winna być wykonana bez wskazywania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę chyba że, jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i nie można opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dokładnych określeń - wtedy wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważny”, a w związku z tym muszą być sprecyzowane parametry, po spełnieniu których produkt zostanie uznany za równoważny. 3.6.Projekty i kosztorysy z przedmiarami robót należy sporządzić zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego ogłoszonego w Obwieszczeniu Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 10 maja 2013 r. w sprawie ogłoszenia jednolitego tekstu rozporządzenia Ministra Infrastruktury i powinny zawierać między innymi: kartę tytułową, krótką charakterystykę (opis) przedsięwzięcia, kosztorys szczegółowy i kosztorys uproszczony. 3.7.Gmina zobowiązuje się dostarczyć wypis i wyrys z miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla terenów dla których opracowany jest mpzp. 3.8.Wykonawca wystąpi z wnioskiem o: 3.8.1.decyzję o ustalenie lokalizacji inwestycji celu publicznego dla terenów nie posiadających planów miejscowych - po określeniu przez Wykonawcę planowanego sposobu zagospodarowania terenu oraz charakterystyki zabudowy i zagospodarowania terenu, przedstawione w formie graficznej wraz z określeniem granic terenu objętego wnioskiem, przedstawionych na 2 egzemplarzach kopii mapy zasadniczej, 3.8.2.decyzję o środowiskowych uwarunkowaniach po dostarczeniu przez Wykonawcę - karty informacyjnej przedsięwzięcia (z mapą ewidencyjną z zaznaczeniem obszaru oddziaływania oraz inwentaryzacją biologiczną) zawierająca podstawowe informacje o planowanym przedsięwzięciu zgodnie z wymogami zawartymi w art. 3 ust.1 pkt 5 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnieniu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2016 r., poz. 353 j.t.) – niezbędnych do wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach również w wersji elektronicznej. Wykaz przedsięwzięć mogących potencjalnie znacząco oddziaływać na środowisko zawiera Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 9 listopada 2010 r. – Dz.U. z 2016 r., poz.71 W przypadku nałożenia obowiązku sporządzenia raportu oddziaływania przedsięwzięcia na środowisko Wykonawca jest zobowiązany do sporządzenia w/w raportu. 3.8.3.Wydanie decyzji pozwolenia wodnoprawnego dla zadań które będą tego wymagały. 3.9.Termin wykonania prac projektowych obejmuje badania gruntów z mapami do celów projektowych oraz z niezbędnymi uzgodnieniami w celu uzyskania decyzji pozwolenia na budowę lub zgłoszenia w Starostwie Powiatowym w Sławnie. 3.10.Kod CPV Wspólnego Słownika Zamówień: 71320000-7. 3.11.Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp o łącznej wartości do 50 % zamówienia podstawowego. Warunki udzielenia zamówienia polegające na powtórzeniu podobnych usług nie mogą być gorsze niż zawarte w umowie podstawowej. 3.12.Zamawiający dopuszcza złożenie ofert częściowych. 3.13.Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, na podstawie umowy o pracę zgodnie z art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1976 r. - Kodeks pracy, co najmniej jednej osoby wykonującej prace projektowe objęte przedmiotem umowy przez cały okres realizacji zamówienia. 3.13.1. Przed przystąpieniem do realizacji zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia Zamawiającemu oświadczenia, w którym potwierdzi, że zatrudnił na podstawie umowy o pracę co najmniej 1 osobę wykonującą czynności, o których mowa w pkt 3.13. 3.13.2. W przypadku konieczności zmiany - w okresie trwania umowy z Wykonawcą - osoby zatrudnionej na umowę o pracę wykonującej wskazane czynności, wykonawca zobowiązany jest do przekazania zamawiającemu oświadczenia dotyczącego zatrudnienia nowej osoby. 3.13.3. Zamawiający zastrzega sobie prawo do weryfikacji wiarygodności złożonego oświadczenia, wówczas Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia dodatkowych dokumentów.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71320000-7

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 14.1.Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości: 14.1.1.CZĘŚĆ I: Przebudowa drogi gminnej wraz ze zjazdami oraz budową oświetlenia drogowego do wielorodzinnego budynku mieszkalnego (etap I) i do fermy drobiu (etap II) na dz. nr 123 i 192 obręb Staniewice 400,00 zł, słownie: czterysta złotych, 14.1.2. CZĘŚĆ II: Przebudowa drogi gminnej wraz ze zjazdami na dz. nr 366/34 obręb Postomino 200,00 zł, słownie: dwieście złotych, 14.1.3. CZĘŚĆ III: Przebudowa drogi gminnej – ul. Korsarzy i odcinka ul. Żeglarzy wraz ze zjazdami i oświetleniem drogowym oraz odwodnieniem na dz. nr 69/154 69/127 obręb Rusinowo 600,00 zł, słownie: sześćset złotych 14.1.4. CZĘŚĆ IV: Przebudowa odcinka drogi powiatowej wraz z budową chodnika, zejść na plażę i oświetlenia na odcinku od skrzyżowania ul. Bałtyckiej z ulicą Leśną w obrębie Jarosławiec do skrzyżowania z ul. Letniskową obręb Rusinowo 900,00 zł, słownie: dziewięćset złotych 14.1.5. CZĘŚĆ V: Budowa oświetlenia parkowego dla zadania pn. Zagospodarowanie terenu pod rekreację w miejscowościach Pałowo, Pałówko, Rusinowo 250,00 zł, słownie: dwieście pięćdziesiąt złotych. 14.2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 14.3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 14.3.1. pieniądzu, 14.3.2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 14.3.3. gwarancjach bankowych, 14.3.4. gwarancjach ubezpieczeniowych, 14.3.5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). 14.4. Wadium wnoszone formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy zamawiającego nr 97 9315 0004 0021 2012 2000 0040. Zaleca się dołączyć do oferty dokument potwierdzający dokonanie przelewu. 14.5. Za termin wniesienia wadium przyjmuje się datę i godzinę uznania rachunku zamawiającego. 14.6. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu – należy wnieść wraz z ofertą (nie łączyć go trwale z ofertą). 14.7. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Pzp. 14.8. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 14.9. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 14.10. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy Pzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 14.11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust.1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 14.12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 14.12.1.odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 14.12.2.nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 14.12.3.zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach