Uniwersytet Przyrodniczy w Lublinie ogłasza przetarg
- Adres: 20-950 Lublin, ul. Akademicka
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 81 4456603, 4456073 , fax. 81 4456730
- Data zamieszczenia: 2020-06-04
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Przyrodniczy w Lublinie
ul. Akademicka 13
20-950 Lublin, woj. lubelskie
tel. 81 4456603, 4456073, fax. 81 4456730
REGON: 18960000000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://up.lublin.pl/zamowienia
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie wielobranżowego projektu wykonawczego oraz opracowań kosztorysowych i specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót dla zadania: „Termomodernizacja budynku dydaktycznego „Zootechnika” przy ul. Akademickiej 13 w Lublinie” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie wielobranżowego projektu wykonawczego oraz opracowań kosztorysowych i specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót dla zadania: „Termomodernizacja budynku dydaktycznego „Zootechnika” przy ul. Akademickiej 13 w Lublinie” 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia zawarty jest w Opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ, w skład, którego wchodzi:. - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, - Projekt budowlany „Termomodernizacja budynku Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie przy ul. Akademickiej 13” - Audyt energetyczny budynku, - Projekt budowlany „Przebudowa budynku dydaktycznego „Zootechnika” przy ul. Akademickiej 13 w Lublinie polegająca na dostosowaniu go do obowiązujących przepisów ppoż” 3. Przedmiot zamówienia będzie służył Zamawiającemu w przyszłości jako opis przedmiotu zamówienia na roboty budowlane i winien zostać wykonany przez Wykonawcę ze szczególnym uwzględnieniem zapisów zawartych w art. 29 - 31 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca we wszystkich opracowaniach składających się na przedmiot zamówienia określił właściwości urządzeń i materiałów z uwzględnieniem art. 29 - 31 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz z zachowaniem przepisów ustawy z dnia 16.04.1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (tj Dz. U. z 2019 r. poz. 1010, ze zm.). Wykonawca opisując w dokumentacji projektowej proponowane materiały i urządzenia stosował będzie jedynie parametry techniczne, nie podając znaków towarowych, patentów lub pochodzenia urządzeń lub materiałów. 4. Wykonawca zobowiązuje się do sprawowania nadzoru autorskiego, w tym - w terminie nie dłuższym niż 3 dni robocze - udzielania odpowiedzi na zapytania w postępowaniu przetargowym na wybór wykonawcy robót. 5. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71220000-6 Usługi projektowania architektonicznego 71221000-3 Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych 71223000-7 Usługi architektoniczne w zakresie rozbudowy obiektów budowlanych 71242000-6 Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów 5. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ. 6. Wymagany minimalny termin gwarancji jakości na dokumentację projektową wynosi 36 miesięcy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71220000-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1/ wypełniony formularz „Oferta Wykonawcy”, zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ, 2/ pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w niniejszym postępowaniu albo do reprezentowania Wykonawcy i do zawarcia umowy (o ile nie wynika z dokumentów rejestracyjnych). Pełnomocnictwo musi być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy (podpisy i pieczęcie oryginalne) albo notarialnie poświadczonej kopii - (jeżeli dotyczy), 3/ zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ - (jeżeli dotyczy), 4/ W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy oraz zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie dokument musi być złożony przez każdy podmiot występujący wspólnie. 5/ Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców: a) oświadczenia i dokumenty, o których mowa w pkt. 6.1.1 SIWZ oraz 6.2 SIWZ składa każdy z Wykonawców występujący wspólnie, b) dokumenty, o których mowa w pkt. 6.1.2 SIWZ oraz 6.3 SIWZ składają Wykonawcy wspólnie. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku innych podmiotów, na których zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, kopie w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą poświadcza za zgodność z oryginałem odpowiednio Wykonawca lub te podmioty. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 13-23 ustawy Pzp, natomiast warunki określone w ust. 5.2.3 SIWZ mogą spełniać łącznie. Oferta powinna być podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o wykonanie zamówienia, zgodnie z zasadami reprezentacji Wykonawców określonymi w dokumentach rejestrowych lub innych dokumentach, właściwych dla danej formy organizacyjnej Wykonawcy albo przez upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy. W przypadku, gdy ofertę składają Wykonawcy występujące wspólnie (w tym spółka cywilna) do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców występujących wspólnie w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i do zawarcia umowy. Wszelka korespondencja będzie prowadzona z pełnomocnikiem.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Usługa polegająca na opracowaniu projektu zamiennego rozbudowy i przebudowy WOMP CP-L w Lublinie o budynek składający się z modułów B i F oraz pełnienie nadzoru autorskiego nad realizacją robót
Dodano: 2023-10-30 - Opracowanie dokumentacji projektowo – kosztorysowej przebudowy stacji serwisowej na potrzeby obsługi autobusów wodorowych przy ul. Okszowskiej 41 w Chełmie
Dodano: 2023-08-28 - Opracowanie aktualizacji wielobranżowej dokumentacji projektowo kosztorysowej dot. dostosowania obiektów SPZOZ w Lubartowie do obowiązujących przepisów p.poż. wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę
Dodano: 2023-07-18 - 49/23 Wykonanie projektu technicznego, budowlanego i wykonawczego na przebudowę części pomieszczeń Szpitalnego Oddziału Ratunkowego wraz z pomieszczeniami Izby Przyjęć USzD
Dodano: 2023-07-05 - Opracowanie wielobranżowej dokumentacji projektowo-kosztorysowej wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego dla zadania pn. „Poprawa dostępności do Ambulatoryjnej Opieki Specjalistycznej”
Dodano: 2023-04-28 - Wykonanie dokumentacji projektowej rozbudowy Szkoły Podstawowej w miejsc. Kalinówka, gm. Głusk (2)
Dodano: 2022-08-11 - Wykonanie opracowania dokumentacji projektowo-kosztorysowej kanalizacji sanitarnej dla gminy Nałęczów
Dodano: 2021-03-08 - Roboty budowlane polegające na opracowaniu dokumentacji projektowej wraz z wykonaniem robót budowlanych polegających na wykonaniu instalacji klimatyzacji w budynku nr 12 w Dęblinie przy ul. Dywizjonu 303 w formie zaprojektuj i zbuduj
Dodano: 2021-02-25 - Dostawa i montaż wyposażenia: sprzęt AGD i Escape Room
Dodano: 2021-02-19 - Roboty budowlane polegające na opracowaniu dokumentacji projektowej wraz z wykonaniem robót budowlanych polegających na wykonaniu instalacji klimatyzacji w budynku nr 34 w Rzeszowie przy ul. Lwowskiej 5 w formie zaprojektuj i zbuduj.
Dodano: 2021-02-19