Przetargi.pl
Wykonanie wg Warunków Kontraktowych FIDIC (Żółta Książka) zadania:SilesiaNet - budowa społeczeństwa informacyjnego w subregionie centralnym województwa śląskiego: Powiat Mikołowski oraz Gminy Powiatu Mikołowskiego (Mikołów, Łaziska Górne, Orzesze, Ornontowice, Wyry) - zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych.

Zarząd Powiatu Mikołowskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 43-190 Mikołów, ul. Żwirki i Wigury 4a
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. (032) 32-48-100, 32-48-125 , fax. (032) 32-48-147, 32-48-132
  • Data zamieszczenia: 2012-06-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Powiatu Mikołowskiego
    ul. Żwirki i Wigury 4a 4a
    43-190 Mikołów, woj. śląskie
    tel. (032) 32-48-100, 32-48-125, fax. (032) 32-48-147, 32-48-132
    REGON: 27628477900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.mikolowski.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie wg Warunków Kontraktowych FIDIC (Żółta Książka) zadania:SilesiaNet - budowa społeczeństwa informacyjnego w subregionie centralnym województwa śląskiego: Powiat Mikołowski oraz Gminy Powiatu Mikołowskiego (Mikołów, Łaziska Górne, Orzesze, Ornontowice, Wyry) - zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1.Przedmiotem niniejszego zamówienia jest realizacja zadania pn.: Wykonanie wg Warunków Kontraktowych FIDIC (Żółta Książka) zadania: SilesiaNet - budowa społeczeństwa informacyjnego w subregionie centralnym województwa śląskiego: Powiat Mikołowski oraz Gminy Powiatu Mikołowskiego (Mikołów, Łaziska Górne, Orzesze, Ornontowice, Wyry) - zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych, które obejmuje swoim zakresem opracowanie kompleksowej dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem wymaganych wszystkich pozwoleń na budowę i realizację robót budowlanych obejmujących wykonanie inwestycji pn. SilesiaNet - budowa społeczeństwa informacyjnego w subregionie centralnym województwa śląskiego: Powiat Mikołowski oraz Gminy Powiatu Mikołowskiego (Mikołów, Łaziska Górne, Orzesze, Ornontowice, Wyry) realizowanej wgWARUNKÓW KONTRAKTOWYCH DLA URZĄDZEŃ ORAZ PROJEKTOWANIA I BUDOWY dla urządzeń elektrycznych i mechanicznych oraz robót inżynieryjnych i budowlanych projektowanych przez Wykonawcę, czwarte wydanie angielsko-polskie niezmienione 2008 z erratą (tłumaczenie pierwszego wydania w języku angielskim 1999 opublikowane przez Międzynarodową Federację Inżynierów Konsultantów (FederationInternationale des Ingenieurs-Conseils - FIDIC),. 1. Etap I zamówienia obejmuje: - sporządzenie projektów budowlanych w zakresie niezbędnym do uzyskania pozwolenia na budowę i uzyskanie wynikających z przepisów: uzgodnień, opinii, pozwoleń i zgód przy uwzględnieniu wymagań zawartych w ustawie z 07.07.1994 r. - Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2010 r. nr 243, poz. 1623 z późn. zm.), oraz Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z 03.07.2003 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. nr 120, poz. 1135 z późn. zm.), - sporządzenie: projektów wykonawczych oraz specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót według wymagań zawartych w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z 02.09.2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. z 2004 nr 202, poz. 2072 z póżn. zm.),a także kosztorysów wraz ze wszystkimi raportami oraz operatów wodno-prawnych i innych wymaganych opracowań (jeśli okażą się konieczne do sporządzenia). 2. Etap II zamówienia obejmuje: - wykonanie robót budowalnych zgodnie z wymaganiami i pozostałymi informacjami opisanymi przez Zamawiającego w SIWZ w tym w szczególności zawartymi w Programie Funkcjonalno - Użytkowym (PFU), zgodnie z procedurami FIDIC Żółta Książka (Warunkami kontraktowymi dla urządzeń oraz projektowania i budowy dla urządzeń elektrycznych i mechanicznych oraz robót inżynieryjnych i robót inżynieryjno budowlanych projektowanych przez wykonawcę) oraz zgodnie z przepisami Prawa budowlanego z dnia 07.07.1994 r. wraz z późniejszymi zmianami i towarzyszącymi rozporządzeniami. Odpowiedzialność za osiągnięcie zakładanych celów przedsięwzięcia i osiągnięcie parametrów gwarantowanych zgodnie z wymaganiami PFU, przepisami Prawa budowlanego oraz procedurami FIDIC Żółta Książka spoczywa na Wykonawcy. Zgodnie z zasadami realizacji kontraktów w formule -zaprojektuj i wybuduj- określonymi w WARUNKACH KONTRAKTOWYCH DLA URZĄDZEŃ ORAZ PROJEKTOWANIA I BUDOWY dla urządzeń elektrycznych i mechanicznych oraz robót inżynieryjnych i budowlanych projektowanych przez Wykonawcę, czwarte wydanie angielsko-polskie niezmienione 2008 z erratą (tłumaczenie pierwszego wydania w języku angielskim 1999 opublikowane przez Międzynarodową Federację Inżynierów Konsultantów (FederationInternationale des Ingenieurs-Conseils - FIDIC) dopuszcza się podział całego przedmiotu zamówienia na poszczególne odcinki ( części ) etapy , w tym w szczególności wykonywanie dokumentacji projektowej oraz uzyskiwanie pozwoleń na budowę dla poszczególnych relacji ( odcinków) wyodrębnionych w PFU. Każdorazowo ostateczna propozycja Wykonawcy dot. wyodrębnienia danego odcinka wymagać będzie zgody Zamawiającego i Inżyniera. 3.2 Szczegółowy zakres i uwarunkowania realizacji przedmiotu zamówienia: Szczegółowy przedmiot zamówienia określony został w Załączniku nr 8 do SIWZ - Program Funkcjonalno - Użytkowy.- z wyjątkiem punktów od 1.1.12 do 1.1.18 które dotyczą dostawy części aktywnej budowanej sieć, będącej przedmiotem odrębnego zamówienia. - Obsługa geodezyjna wraz z inwentaryzacją powykonawczą i koszty z tym związane leżą po stronie Wykonawcyi powinny zostać uwzględnione w kosztach ceny oferty. - Odtworzenie dróg, chodników, podjazdów i terenów zielonych leży po stronie Wykonawcyi powinny zostać uwzględnione w kosztach ceny oferty. - Materiały z rozbiórki Wykonawca na własny koszt podda odzyskowi lub unieszkodliwi, za wyjątkiem materiałów nadających się do ponownego wbudowania, które Wykonawca protokolarnie przekaże do dyspozycji Zamawiającemu. - Urządzenia z rozbiórki nadające się do ponownego wbudowania Wykonawca protokolarnie przekaże do dyspozycji Zamawiającemu. - Koszt zabezpieczenia terenu robót musi być włączony w cenę oferty. - Koszty wykonania dróg tymczasowych niezbędnych do realizacji zadania leżą po stronie Wykonawcy i powinny zostać uwzględnione w kosztach ceny oferty. - Wywóz ziemi z wykopu z wyrównaniem terenu leżą po stronie Wykonawcyi powinny zostać uwzględnione w kosztach ceny oferty - Materiały użyte do wykonania zadania muszą posiadać deklarację zgodności lub certyfikat zgodności z Polską Normą lub aprobatą techniczną, w przypadku braku Polskich Norm przenoszących europejskie normy zharmonizowane. - Aprobata materiałów powinna być dokonana przez Inżyniera Kontraktu przed ich wbudowaniem. - Roboty w planowanych jednostkach ( lokalizacjach) realizowane będą przez Wykonawcę w sposób umożliwiający ciągłą pracę tych jednostek. - Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia nadzoru archeologicznego nad prowadzonymi pracami ziemnymi, - Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia na własny koszt obsługi geologicznej w pełnym zakresie wynikającym z realizacji przedmiotu zamówienia, - Wykonawca zobowiązany jest do naprawy na własny koszt wszystkich elementów pasa drogowego, które ulegną uszkodzeniu w czasie prowadzenia robót oraz zachowania czystości dróg; - W przypadku gdy lokalizacja poszczególnych relacji ( odcinków) budowanej sieci zostanie przez Wykonawcę wskazana na terenach (działkach), którymi nie dysponuje Zamawiający i okoliczność taka będzie skutkowała ponoszeniem dodatkowych opłat i , lub odszkodowań to wszystkie te opłaty zobowiązany będzie ponieść Wykonawca i winny one być uwzględnione w cenie oferty. 3.3 Rozwiązania równoważne. a) Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów równoważnych w obszarze kanalizacji teletechnicznej oraz osprzętu światłowodowego - tj. o parametrach technicznych i jakościowych nie gorszych niż określone w SIWZ - w odniesieniu do materiałów, których pochodzenie zostało określone przez Zamawiającego w SIWZ oraz załączniku obejmującym program funkcjonalno-użytkowy. Po pojęciem równoważności Zamawiający rozumie zgodność zastosowanych materiałów w postaci rur RHDPE, charakteryzujących się wysoką klasą odporności na ściskanie wynoszącą minimum 750 N wyznaczonej w próbie odporności na ściskanie, o której mowa w pkt 10.2 normy PN-EN 50086-1 2001 -Systemy rur instalacyjnych do prowadzenia przewodów- oraz w zgodne ze standardem ITU-TG.652D dotyczącym kabli światłowodowych.Jako rozwiązanie równoważne dla FIBER OPTIC SIMPLEX - masa uszczelniająca (Str. 87 PFU) Zamawiający uzna masę spełniającą następujące warunki równoważności: -Gazoszczelności, dymoszczelności i wodoszczelności -odporność na warunki zewnętrzne (odporność na ozon i promieniowanie UV). -szerokości dylatacji - min 100 mm. -nie może zawierać halogenków i rozpuszczalników. -zgodność z odpowiednimi polskimi normami Jako rozwiązanie równoważne dla Str. 88: Znacznik indukcyjny typu EMS 1421 - 3M (Str. 88 PFU) Zamawiający uzna łącznik spełniającą następujące warunki równoważności: - szerokość pasma dla znaczników od 99,4 kHz do 103,4 kHz. b) Zgodnie z art. 30 ust. 5 Ustawy -Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez zamawiającego- pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych. 3.4 Gwarancja i rękojmia. 3.4.1. Wykonawca udzieli gwarancji na roboty budowlane oraz inne części przedmiotu na okres 60 miesięcy od daty wydania Świadectwa Przejęcia całości Robót. 3.4.2. W okresie gwarancyjnym Wykonawca zobowiązany jest do usuwania wad przedmiotu zamówienia wg zasad określonych w karcie Gwarancyjnej stanowiącej integralną część Kontraktu. 3.4.3. Niezależnie od uprawnień przysługujących Zamawiającemu z tytułu udzielonej gwarancji jakości, Zamawiającemu służyć będą uprawnienia z tytułu rękojmi za wady fizyczne. 3.4.4. Zamawiający jest uprawniony do dochodzenia roszczeń z tytułu rękojmi za wady fizyczne przedmiotu zamówienia przez okres 60 miesięcy od daty wydania Świadectwa Przejęcia. 3.4.5. Niezależnie od okresu gwarancji oraz rękojmi Okres Zgłaszania Wad wynosi: 60 miesięcy od daty wydania Świadectwa Przejęcia dla całości Robót. 3.4.6. Niezależenie od ogólnej gwarancji na całość przedmiotu zamówienia Wykonawca dostarczy także certyfikat 25 letniej gwarancji systemowej producenta na wybudowany system kanalizacji i okablowania światłowodowego - gwarancja ma być udzielona przez Producenta bezpośrednio Zamawiającemu. Udzielenie takiej gwarancji jest warunkiem podpisania protokołu odbioru przedmiotu zamówienia. 3.4.7. Wzór karty gwarancyjnej zawiera projekt umowy ( kontraktu) część 5 - stanowiący załącznik nr 9 do SIWZ. 3.5. Kategorie Wydatków Ze względu na okoliczność współfinansowania przedmiotu zamówienia ze środków finansowych UE w ramach RPO W ŚL na lata 2007 - 2013 zwarta umowa (Kontrakt) musi być rozliczana w oparciu o kategorie wydatków określone we Wniosku o dofinansowanie tj.: - projektowanie sieci światłowodowej - sieć szkieletowa - projektowanie sieci światłowodowej - sieć dystrybucyjna - budowa rurociągów kablowych sieć szkieletowa - budowa rurociągów kablowych sieć dystrybucyjna - zabudowa kabli światłowodowych 24J - zabudowa kabli światłowodowych 48J - adaptacja pomieszczeń dla węzłów szkieletowych - adaptacja pomieszczeń dla węzłów dystrybucyjnych
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452311006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 11.1. Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 100 000 zł ( słownie: stotysięcyzłotych).Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 11.2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: - pieniądzu; - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; - gwarancjach bankowych; - gwarancjach ubezpieczeniowych; - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). 11.3. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy w ING Bank Śląski, na rachunek: nr 03 1050 1214 1000 0022 9075 1375 11.4. Wadium musi być wniesione najpóźniej do dnia 05.07.2012 r. do godz.900. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu Zamawiający uważa wadium, które w oznaczonym terminie znajdzie się, tj. zostanie zaksięgowane na rachunku Zamawiającego. Pozostałe formy wadium należy złożyć do depozytu w kasie Starostwa Powiatowego, ul. Żwirki i Wigury 4a, 43-190 Mikołów, pok. 146, najpóźniej do dnia 05.07.2012 r. do godz.900. W przypadku uchybienia ww. terminom, miejscom, treści lub formie wniesienia wadium, Zamawiający uzna, że wadium nie zostało skutecznie wniesione. 11.5. W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniądz w dokumencie wadialnym musi znaleźć się zapis, iż jest ono nieodwołalne, bezwarunkowe i płatne na pierwsze żądanie Zamawiającego. W gwarancji nie mogą być zawarte jakiekolwiek warunki ograniczające zakres odpowiedzialności gwarancyjnej. Dokument wadialny musi obejmować wszystkie przypadki opisane w art.46 ust.4a i ust.5 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 11.6. Zgodnie z art. 46 ust 1 ustawy Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust.4a art.46 ustawy. 11.7. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 11.8. Zgodnie z art. 46 ust. 2 ustawy Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 11.9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.; Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.mikolowski.pl

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach