Gmina Chełmża ogłasza przetarg
- Adres: 87-140 Chełmża, ul. Wodna 2
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 056 6756076-78 , fax. 056 6756079
- Data zamieszczenia: 2009-04-28
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Chełmża
ul. Wodna 2 2
87-140 Chełmża, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 056 6756076-78, fax. 056 6756079
REGON: 00572224100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminachelmza.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie wewnętrznych tynków gipsowych w świetlicy wiejskiej w Dźwierznie - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Wykonanie wewnętrznych tynków gipsowych sposobem maszynowym: - sufity na powierzchni 190,570m2, - ściany na powierzchni 800,939 m2, w budowanej świetlicy wiejskiej w Dźwierznie - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454100004
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 45 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający w postępowaniu nie żąda wniesienia wadium.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia, mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1). spełniają warunki art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych tj. a/ posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień; b/ posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; c/ znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że: - posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności , d/ nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 uPzp, Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia na podstawie informacji zawartych w założonych dokumentach.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Zamawiający żąda następujących dokumentów: 1) oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art.22 ust.1 ustawy Pzp stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ 2) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3) aktualnej polisy ( której termin ważności upływa nie wcześniej niż na dzień składania ofert), a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. W przypadku spółek cywilnych oraz konsorcjów każdy z przedsiębiorców lub podmiotów tworzących konsorcjum składa oddzielnie dokument wymieniony w pkt 1 i 2. W odniesieniu do pozostałych dokumentów konsorcjum lub spółka cywilna może złożyć jeden wspólny dokument.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gminachelmza.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- KONSERWACJA MALARSKA I POSADZKARSKA POMIESZCZEŃ W BUDYNKU NR 6 PRZY UL. BEMA 3 W GRUDZIĄDZU ORAZ KONSERWACJA MALARSKA POMIESZCZEŃ ORAZ NAPRAWA STOLARKI OKIENNEJ W BUDYNKU NR 16 PRZY UL. JAGIELLOŃCZYKA W GRUDZIĄDZU - SPRAWA NR 68/2016
Dodano: 2016-07-15 - Konserwacja malarska i posadzkarska pomieszczeń w budynkach 1, 2 i 6 w kompleksie wojskowym przy ul. Hallera 62 w Grudziądzu - sprawa nr 64/2016
Dodano: 2016-07-08 - Wymiana wykładzin wraz z malow pom. biur., korytarzy i klatek schodowych Ip., parter, piwnica w bud. O/ZUS w Bydgoszczy przy ul Św Trójcy 33 Wymiana wykładzin w pom. 101, 102 i 103 oraz wym. płytek gresowych na korytarzach parteru i I piętra w bud. I/ZUS w Żninie przy ul 700-lecia 37 Wym. wykładziny wraz z malow. pom. biur. nr 5 w bud. I/ZUS w Bydgoszczy przy ul Ch Andersena 6 Wym. wykładziny wraz z malow. pom. biur. nr 6 w bud. BT ZUS w Sępólnie Krajeńskim przy ul Kościuszki 16 Usunięcie skutków zalania pom. piwnicznych bufetu w bud. O/ZUS w Bydgoszczy przy ul Św Trójcy 33
Dodano: 2016-04-14 - KONSERWACJA TYNKARSKA, MALARSKA I POSADZKARSKA POMIESZCZEŃ W BUDYNKACH NR 3 I 7 W KOMPLEKSIE WOJSKOWYM PRZY AL. 3-GO MAJA 4 W CHEŁMNIE - sprawa nr 5/2016
Dodano: 2016-01-27 - Remont segmentów mieszkalnych oraz pomieszczeń ogólnodostępnych Domu Studenta nr 1 i 2 wraz z wymianą stolarki drzwiowej UTP Bydgoszcz ul. Koszarowa 9 i 9A.
Dodano: 2015-07-02 - Termomodernizacja budynków szkolnych w miejscowości Dąbrowa Chełmińska
Dodano: 2015-05-28 - Wymiana wykładzin dywanowych i pcv wraz z malowaniem pomieszczeń biurowych i korytarzy na IV i III piętrze w budynku Oddziału ZUS w Bydgoszczy przy ul. Św. Trójcy 33. Wymiana wykładzin dywanowych wraz z malowaniem pomieszczeń biurowych nr 204, 219 i 220 oraz likwidacja ścianki działowej z płyt G-K między pom. 408 i 409 wraz z wymianą wykładzin pcv i malowaniem pomieszczeń biurowych w budynku Oddziału ZUS w Bydgoszczy przy ul. M. Konopnickiej 18a (bud. B).
Dodano: 2015-05-04 - Malowanie klatek schodowych w budynkach mieszkalnych nr 1, 3, 5 i 7 przy ul. Iwanowskiej w Toruniu
Dodano: 2014-11-06 - Wymiana wykładzin dywanowych i pcv wraz z malowaniem pomieszczeń biurowych i korytarzy na V piętrze w budynku Oddziału ZUS w Bydgoszczy przy ul. Św. Trójcy 33
Dodano: 2014-11-03 - KONSERWACJA MALARSKA ORAZ NAPRAWA POSADZKI Z WYMIANA WYKŁADZIN NA KLATCE SCHODOWEJ W BUD. NR 30 W KOMPLEKSIE WOJSKOWYM PRZY UL. CZWARTAKÓW W GRUDZIĄDZU - SPRAWA NR 57/2014
Dodano: 2014-06-23