Powiat Suski ogłasza przetarg
- Adres: 34-200 Sucha Beskidzka, ul. Kościelna
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 33 875 79 00 , fax. 33 874 15 52
- Data zamieszczenia: 2019-03-27
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiat Suski
ul. Kościelna 5 b
34-200 Sucha Beskidzka, woj. małopolskie
tel. 33 875 79 00, fax. 33 874 15 52
REGON: 07218167500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatsuski.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie wewnętrznej instalacji SSWiN oraz SSP w budynku Starostwa Powiatowego w Suchej Beskidzkiej ul. Kościelna 5b - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie wewnętrznej instalacji systemu sygnalizacji włamania i napadu SSWiN oraz systemu sygnalizacji pożaru SSP w budynku Starostwa Powiatowego na działce nr ewid. 9972/6 w Suchej Beskidzkiej przy ul. Kościelnej 5B. 2. Szczegółowy zakres techniczny znajduje się w dokumentacji technicznej stanowiącej załącznik do SIWZ: załacznik nr I do siwz- przedmiar robót ; załacznik nr II do siwz - STWiORB, załacznik nr III do siwz- projekt; pozostałe informacje w siwz - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31625100-4
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczególnych wymagań
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do wypełnionego formularza oferty (wzór stanowi Załącznik Nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia) oferent jest zobowiązany dołączyć następujące dokumenty: 1) sporządzony (na podstawie przedmiaru udostępnionego przez Zamawiającego) przez wykonawcę kosztorys ofertowy stanowiący Załącznik A do formularza oferty, 2) oświadczenie - wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 2 do siwz, 3) oświadczenie– wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 3 do siwz, 4) dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób podpisujących ofertę, o ile fakt nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych w oryginale lub kopii potwierdzonej notarialnie
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną