Przetargi.pl
Wykonanie wentylacji mechanicznej w budynku Lubelskiego Urzędu Wojewódzkiego w Lublinie przy ul. Spokojnej 4 oraz rozbudowy węzła ciepłowniczego w budynku położonym przy ul. Lubomelskiej 1-3 w Lublinie - Etap I

Dyrektor Generalny Lubelskiego Urzędu Wojewódzkiego w Lublinie ogłasza przetarg

  • Adres: 20-914 Lublin, ul. Spokojna 4
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 81 7424535 , fax. 81 7424535
  • Data zamieszczenia: 2015-06-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dyrektor Generalny Lubelskiego Urzędu Wojewódzkiego w Lublinie
    ul. Spokojna 4 4
    20-914 Lublin, woj. lubelskie
    tel. 81 7424535, fax. 81 7424535
    REGON: 00051429400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: zampub.lublin.uw.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie wentylacji mechanicznej w budynku Lubelskiego Urzędu Wojewódzkiego w Lublinie przy ul. Spokojnej 4 oraz rozbudowy węzła ciepłowniczego w budynku położonym przy ul. Lubomelskiej 1-3 w Lublinie - Etap I
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych, sanitarnych i elektrycznych, które obejmują wszystkie czynności umożliwiające i mające na celu wykonanie wentylacji mechanicznej w budynku Lubelskiego Urzędu Wojewódzkiego w Lublinie przy ul. Spokojnej 4 oraz rozbudowy węzła ciepłowniczego w budynku położonym przy ul. Lubomelskiej 1-3 w Lublinie- Etap I. Zakres robót: a) branża budowlana - roboty budowlane przy montażu wentylacji mechanicznej sanitariatów: przebicia ścian i stropów, roboty rozbiórkowe, - roboty wykończeniowe: obudowy kanałów wentylacyjnych, - naprawa tynków ścian po robotach budowlanych, sufity podwieszane, - malowanie ścian objętych robotami, - wykonanie lukarn w dachu łącznie z komorami rozprężnymi na strychu, obróbkami i naprawą pokrycia dachowego. b) branża sanitarna-wentylacja - wykonanie układów wywiewnych WC1,WC2,WC4 obsługujących sanitariaty WC, - wykonanie układów wywiewnych W6c,W6h obsługujących pomieszczenia archiwum oraz pomieszczenia magazynowe na niskim parterze (uzupełnienie powietrza przez nawiewniki okienne). c) branża elektryczna - wykonanie tras kablowych, - budowa linii zasilających wlz, - wykonanie instalacji zasilania wentylatorów bytowych, - wykonanie rozbudowy instalacji sygnalizacji pożaru (klapy ppoż., zatrzymanie wentylacji), - wykonanie tablic elektrycznych, - pomiary i badania wykonanych instalacji oraz aparatów elektrycznych, - uruchomienie wykonanej instalacji. 2. Wykonawca zobowiązuje się: 1) Wykonać zamówienie zgodnie z ofertą, projektem budowlanym i wykonawczym, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, przedmiarem robót, zasadami sztuki budowlanej, BHP, ppoż. oraz obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa. 2) Materiały i urządzenia użyte przy realizacji zamówienia powinny odpowiadać, co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, określonym w ustawie z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2014 poz. 883 j.t.) oraz art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U. z 2013 poz. 1409 z późn. zm.) wymaganiom specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz projektu budowlanego i wykonawczego. 3) Prace będą wykonywane w czynnym obiekcie i muszą być prowadzone w sposób nie zakłócający funkcjonowania obiektu. Wszystkie prace głośne powinny być wykonywane poza godzinami pracy Urzędu, w godz. 15:30-7:30 i w dni ustawowo wolne od pracy. W dni robocze istniejące instalacje muszą być sprawne w godz. 7:00- 16:00. Wszelkie wyłączenia energii muszą być wcześniej zgłoszone Zamawiającemu. 4) Wykonawca zobowiązuje się także: a) do utrzymania porządku w miejscu wykonywania przedmiotu umowy i wokół tego miejsca, usuwania na bieżąco na własny koszt odpadów i śmieci powstałych w trakcie wykonywania robót, b) po zakończeniu robót uporządkować całkowicie na swój koszt teren, na którym prowadzone były prace, c) wyznaczać do prowadzenia robót pracowników posiadających odpowiednie kwalifikacje do wykonania zlecenia, d) naprawić własnym kosztem i staraniem spowodowane uszkodzenia mienia Zamawiającego w trakcie prowadzania robót, e) zgłaszać pisemnie z wpisem do Dziennika budowy wykonanie robót podlegających zakryciu. 5) Wykonawca oświadcza, że zapoznał się z niezbędnymi dokumentami oraz dokonał oględzin obiektu, uzyskał i przeanalizował wszelkie inne informacje, niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia. 6) Za wszelkie wady stwierdzone w toku czynności odbioru przedmiotu zamówienia odpowiada Wykonawca i zobowiązuje się on do niezwłocznego ich usunięcia, w przeciwnym wypadku Zamawiający odmówi przyjęcia przedmiotu zamówienia do czasu usunięcia wad i nie podpisze protokołu odbioru. W przypadku zaistnienia okoliczności uniemożliwiających niezwłoczne usunięcie wady, Wykonawca winien zawiadomić o tym Zamawiającego i w porozumieniu z nim ustalić dodatkowy termin na usunięcie wad. Czynności, o których mowa powyżej wymagają dla swojej ważności zachowania formy pisemnej. 7) Odbiór nastąpi po całkowitym zakończeniu realizacji przedmiotu zamówienia, wg terminów określonych w umowie. 8) Z czynności odbioru zostanie sporządzony protokół. Jeżeli w toku odbioru stwierdzone zostaną wady możliwe do usunięcia Zamawiający odstąpi od czynności odbiorowych i wyznaczy Wykonawcy termin ich usunięcia. Jeżeli wady nie nadają się do usunięcia Zamawiający może odstąpić od umowy z przyczyn zależnych od Wykonawcy. 9) Przed przystąpieniem do odbioru końcowego Wykonawca przekaże Zamawiającemu: atesty, certyfikaty, deklaracje zgodności wykorzystanych materiałów i zainstalowanych urządzeń. 10) Wykonawca zobowiązuje się do wykonania zamówienia z należytą starannością, własnymi siłami z możliwością włączenia podwykonawców. 11) Do zawarcia przez Wykonawcę umowy z podwykonawcami stosuje się postanowienia art.647? Kodeksu cywilnego oraz umowy. 12) Powierzenie podwykonawcom robót określonych w umowie nie zmienia treści zobowiązań Wykonawcy wobec Zamawiającego za wykonanie tych robót. 13) Wykonawca jest odpowiedzialny za działania, zaniechania, uchybienia i zaniedbania każdego podwykonawcy i jego pracowników tak, jak by to były działania, zaniechania, uchybienia lub zaniedbania jego własnych pracowników
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452100002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 100 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 6 000 zł (słownie: sześć tysięcy złotych) Wadium należy wnieść przed upływem terminu do składania ofert. Wykonawca może wnieść wadium w następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu należy wpłacić je na konto: nr 56 1010 1339 0055 0013 9120 0000. Dowód wniesienia wadium należy dołączyć do oferty. Zamawiający zwróci wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia ewentualnego odwołania jego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza. Wykonawca będzie zobowiązany w tym przypadku wnieść wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. Zamawiający zatrzyma wadium jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin realizacji zamówienia
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: zampub.lublin.uw.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach