Świętokrzyskie Centrum Onkologii ogłasza przetarg
- Adres: 25-734 Kielce, ul. Artwińskiego
- Województwo: świętokrzyskie
- Telefon/fax: tel. (041) 3674280 , fax. (041) 36 74 071
- Data zamieszczenia: 2019-08-23
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Świętokrzyskie Centrum Onkologii
ul. Artwińskiego 3
25-734 Kielce, woj. świętokrzyskie
tel. (041) 3674280, fax. (041) 36 74 071
REGON: 12632330000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.onkol.kielce.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie wentylacji i klimatyzacji wraz z pracami przystosowawczymi i podziałem pomieszczeń pod potrzeby przyjęć pacjentów w Dziale Diagnozy i Terapii Gastroenterologicznej w Świętokrzyskim Centrum Onkologii w Kielcach - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest: „Wykonanie wentylacji i klimatyzacji wraz z pracami przystosowawczymi i podziałem pomieszczeń pod potrzeby przyjęć w Dziale Diagnozy i Terapii Gastroenterologicznej w Świętokrzyskim Centrum Onkologii w Kielcach” w oparciu o opracowany projekt budowlano wykonawczy i specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót. Załączony przedmiar robót stanowi podstawę do wyceny zakresu robót. Wykonawca instalacji wentylacyjno-klimatyzacyjnej zobowiązany będzie w okresie gwarancyjnym do nieodpłatnego serwisowania wbudowanych urządzeń oraz badania szczelności układów freonowych zgodnie z obowiązującymi przepisami. Uruchomienie central wentylacyjno-klimatyzacyjnych i agregatu wody lodowej musi się odbyć przez autoryzowany serwis producenta. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45331000-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia przez wykonawców wadium, którego wysokość ustalona została na kwotę 15.000,00 zł (piętnaście tysięcy złotych).
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunek zostanie wstępnie spełniony jeżeli Wykonawca wraz z oferta przedłoży podpisane oświadczenie – wg wzoru na załączniku nr 4 do SIWZ.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: POZOSTAŁE DOKUMENTY, KTÓRE NALEŻY DOŁĄCZYĆ DO OFERTY PRZETARGOWEJ (TJ. DO DATY SKŁADANIA OFERT): 1. Wypełniony i podpisany formularz „Oferta” – zał. nr 1 do SIWZ. 2. Uproszczone kosztorysy ofertowe w wersji papierowej oraz kosztorysy szczegółowe w wersji elektronicznej edytowalnej (np. NORMA), opracowane w oparciu o załączone do SIWZ przedmiary robót (zał. nr 10.1). Uwaga: Kosztorysy ofertowe należy opracować ściśle wg załączonych do SIWZ przedmiarów robót. Każda samowolna zmiana podstaw wyceny oraz ilości nakładów w poszczególnych pozycjach kosztorysowych, wprowadzona przez Wykonawcę spowoduje odrzucenie jego oferty. Propozycję takich zmian może dokonać tylko za zgodą Zamawiającego. Również dopisanie dodatkowej pozycji kosztorysowej bądź pominięcie pozycji kosztorysowej ujętej w przedmiarze robót bez uzgodnienia z Zamawiającym jest zabronione. Zamawiający opublikuje na własnej stronie internetowej ewentualne uzgodnione zmiany, które obowiązywać będą wszystkich Wykonawców. Roboty rozliczane będą kosztorysem powykonawczym. 3. oraz Kosztorys Ofertowy sporządzony w oparciu o przedmiar robót dołączony do SIWZ (Załącznik nr 10.1) 4. Do oferty należy dołączyć: 5. W przypadku gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik – pełnomocnictwo określające zakres umocowania pełnomocnika. 6. Wypełnione wstępne oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia – wg wzoru na załączniku nr 2 do SIWZ, 7. Wypełnione wstępne oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – wg wzoru na załączniku nr 3 do SIWZ, 8. W przypadku polegania na zasobach innych podmiotów – dokumenty potwierdzające, że Wykonawca będzie dysponował tymi zasobami, np. zobowiązanie, o którym mowa w rozdz. III pkt 7 ppkt 2 – załącznik nr 8. 9. Dowód wniesienia wadium.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Kompleksowa termomodernizacja budynków użyteczności publicznej na terenie Gminy Sadowie
Dodano: 2022-09-27 - Instalacja klimatyzacji przewodowej dla potrzeb sali chorych pomieszczeń OIOM, pomieszczenia izolatki oraz klimatyzacji bezprzewodowej dla potrzeb pomieszczeń gabinetów lekarskich
Dodano: 2019-07-22 - Roboty budowlane w zakresie instalacji wentylacji mechanicznej
Dodano: 2019-01-14 - Wymiana central wentylacyjnych obsługujących pomieszczenie akceleratora Artise 1 wraz z pełną automatyką, pompą ciepła i nawilżaniem oraz montaż dwóch sztuk klimatyzatorów
Dodano: 2018-11-22 - Wykonanie w systemie „zaprojektuj i wybuduj” zadania pn. Remont instalacji centralnego ogrzewania w budynku będącym siedzibą Urzędu Skarbowego w Staszowie
Dodano: 2018-08-09