Przetargi.pl
Wykonanie, wdrożenie oraz udzielenie licencji na korzystanie z dedykowanej Platformy Newsletterowej dla Polskiej Agencji Prasowej S.A.

Polska Agencja Prasowa S.A. ogłasza przetarg

  • Adres: 00-502 Warszawa, ul. Bracka 6/8
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 0-22 5092222; 0601318047 , fax. 5092428
  • Data zamieszczenia: 2011-06-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Polska Agencja Prasowa S.A.
    ul. Bracka 6/8 6/8
    00-502 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 0-22 5092222; 0601318047, fax. 5092428
    REGON: 01289043800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pap.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie, wdrożenie oraz udzielenie licencji na korzystanie z dedykowanej Platformy Newsletterowej dla Polskiej Agencji Prasowej S.A.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wartość przedmiotu zamówienia - do 80.000 zł netto 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie, wdrożenie oraz udzielenie licencji na korzystanie z dedykowanej Platformy Newsletterowej umożliwiającej tworzenie dowolnej ilości newsletterów w tym szablonów newsletterowych wraz z opracowaniem kompleksowego projektu funkcjonalnego oraz projektu graficznego 5 szablonów newsletterowych, która ma zostać zainstalowana na wskazanym przez Zamawiającego serwerze oraz udostępniona pod przysługującą Zamawiającemu domeną. Platforma Newsletterowa powinna posiadać promocyjną stronę do sprzedaży Newsletterów zapewniającą: obsługę mikropłatności oraz przydzielanie czasowych dostępów do Newsletterów. W skład przedmiotu zamówienia wchodzi dokumentacja w zakresie: obsługi platformy Newsletterowej przez użytkownika oraz dokumentacja techniczna dostarczonej konfiguracji platformy oraz jej instalacji. 2. Przebieg realizacji przedmiotu zamówienia 2.1. Zamawiający wymaga, aby realizacja przedmiotu zamówienia przebiegała w następujących etapach: 2.1.1. Opracowanie kompleksowego projektu funkcjonalnego w oparciu o założenia określone w pkt 5 poniżej 2.1.2. wykonanie projektu graficznego 5 szablonów newsletterowych 2.1.3. wdrożenie systemu CMS dedykowanego do obsługi Platformy Newsletterowej, oprogramowanie modułów Platformy Newsletterowej oraz dostosowanie do założeń opisanych w projekcie funkcjonalnym 2.1.3.1. przeszkolenie pracowników Zamawiającego w zakresie procesu zarządzania (tworzenie, modyfikowanie, konfigurowanie) Platformą Newsletterową (ok. 10 osób), 2.1.3.2. instalacja, wdrożenie i uruchomienie Platformy Newsletterowej w PAP. 2.2. Wykonawca musi zaproponować harmonogram wykonania prac. 3. Warunki techniczne wykonania Platformy Newsletterowej 3.1. Kod źródłowy Platformy Newsletterowej musi być napisany (generowany przez dedykowany system CMS) w języku programowania o nazwie ASP .NET z wykorzystaniem bazy danych Microsoft SQL Server. 3.2. Platforma Newsletterowa musi być przystosowana do eksploatacji przy zastosowaniu w pełni zainstalowanych przeglądarek w systemie operacyjnym Windows Internet Explorer >= 7.0, Mozilla Firefox >= 3.6, Opera >= 10.6, Chrome >=5.0 obecnych na polskim rynku w wersji stabilnej (polskojęzycznych oraz angielskojęzycznych) w momencie uruchomienia platformy. 3.3. Panel administracyjny Platformy Newsletterowej musi być dostosowany w swej pełnej funkcjonalności do przeglądarek IE >= 7.0 oraz Mozilla Firefox >= 3.6 obecnych na polskim rynku (polskojęzycznych oraz angielskojęzycznych) w momencie uruchomienia platformy. 3.4. Platforma Newsletterowa musi zostać zoptymalizowana do oglądania jej przy rozdzielczości ekranu 1024x768 pikseli, palecie 16,7 mln kolorów oraz widoku 100%. Przy innych ustawieniach korzystanie z platformy powinno być możliwe, ale dopuszczalne jest pogorszeniem jej estetyki i funkcjonalności. 3.5. Zarządzanie treścią w serwisie WWW musi być realizowane za pomocą dedykowanego systemu CMS bezpośrednio przez panel administracyjny systemu (edytor WYSWIG) zgodnie z Projektem Funkcjonalnym. 3.6. W wybranych funkcjonalnościach informacje muszą być pobierane automatycznie ze źródeł zewnętrznych z wykorzystaniem standardów NewsML (wraz z załącznikami) oraz XML i być edytowane z wykorzystaniem dedykowanego systemu CMS. 3.7. Specyfikacja plików NewsML, Xml i Infopakiet wykorzystywanych w Platformie Newsletterowej zostanie doprecyzowana na etapie opracowania Projektu Funkcjonalnego. 3.8. Zamawiający wymaga, aby Platforma Newsletterowa pracowała w środowisku opartym o standardy funkcjonujące w PAP: 3.8.1. Serwer Windows 2008 STD z IIS 6_7 3.8.2. MSSQL 2008 STD 3.8.3. Microsoft .NET Framework w wersji 3.5 lub nowszej. 3.8.4. Współpraca z harmonogramem zadań Windows, aby mieć możliwość skonfigurowania planowanego uruchamiania zadań. 4. Gwarancja jakości 4.1. Wykonawca udzieli Zamawiającemu, co najmniej 12-miesięcznej gwarancji na prawidłowe działanie Platformy Newsletterowej oraz dedykowanego systemu CMS. 4.2. Okres gwarancji rozpocznie się od dnia Odbioru Końcowego Przedmiotu Zamówienia. 4.3. W ramach gwarancji Wykonawca zobowiązany będzie do nieodpłatnego usuwania błędów: 4.3.1. błędy krytyczne - przez które rozumie się sytuację, że Platforma Newsletterowa w ogóle nie funkcjonuje lub kiedy nie można wykonać kluczowych czynności - gwarantowany czas reakcji (rozpoczęcie prac zmierzających do naprawienia błędu): 4 h. Wykonawca zobowiązany będzie prowadzić prace mające na celu usunięcie ww. błędów w sposób ciągły (z uwzględnieniem dni świątecznych i wolnych od pracy) aż do usunięcia błędu z należytą starannością. 4.3.2. błędy zwykłe - przez które rozumie się sytuację, że Platforma Newsletterowa nie funkcjonuje poprawnie tzn. że nie można wykonać pewnych czynności w standardowy sposób, ale istnieje możliwość ich wykonania inaczej - gwarantowany czas reakcji (rozpoczęcie prac zmierzających do naprawienia błędu): 8h roboczych. 4.3.3. Przez godziny robocze, o których mowa wyżej rozumie się godziny od poniedziałku do piątku pomiędzy 8.00 - 16.00 z wyjątkiem dni wolnych od pracy. 4.3.4. Błędy do Wykonawcy będą zgłaszane w trybie 7 na 24 na wskazany przez Wykonawcę adres email oraz telefonicznie. 4.4. Wykonawca będzie zobowiązany do bezpłatnego dostarczania w ramach gwarancji poprawek wykrytych błędów w Platformie Newsletterowej i dedykowanym systemie CMS. 5. Założenia do Projektu Funkcjonalnego Platformy Newsletterowej 5.1. Wdrożenie systemu Platformy Newslettera i oprogramowanie modułów oraz dostosowanie do zmian opisanych w projekcie funkcjonalnym: 5.1.1. System platformy do tworzenia Newsletterów powinien zawierać polską i angielską wersję: - panel edycyjny - edycja tekstu oraz planowanie wyglądu newsletterów - panel widokowy - podglądu - strona promocyjna do sprzedaży Newsletterów 5.1.2. System platformy powinien zapewniać Wejścia - wyjścia (dołączone pliki) - formaty wejściowe: NewsML z załącznikami (w tym Infopakiety), XML, JPG, png, tif - formaty wyjściowe: PDF, html, plik tekstowy 5.1.3. Definicje - wiadomości - informacje pochodzące z systemu edycyjnego PAP - region - obszar tematyczny posiadający edytowalny tytuł, wpadają do niego wiadomości, zawiera sekcje - top - specyficzny region, do którego trafiają wiadomości oznaczone przez użytkownika, dopuszczamy możliwość tworzenia kilku topów. Lista topów musi być widoczna przy pojedynczej wiadomości. - slugline - krótka informacja opisująca zawartość depeszy - skrót - informacja w postaci pliku tekstowego tworzona z przez CMS - tryton - system edycyjny PAP będący źródłem informacji dla CMS - dane w postaci NewsML (w tym infopakiet) - systemy zewnętrzne: źródło informacji dla CMS - dane w postaci XML (np.notowania) - publikacja - ostateczne przekazanie newslettera do wysyłki - podgląd - funkcja umożliwiająca podgląd newslettera w dowolnym momencie - sekcja - predefiniowana forma pokazania wiadomości z edytowalną nazwą widoczną lub nie w newsletterze - formaty w sekcji tworzone przez wybór użytkownika: tytuł i_lub lead i_lub drugi akapit i_lub treść i_lub graf i_lub 2Xgraf i_lub 3xgraf i_lub załączniki + wielkość sekcji - dodatkowo zawartość sekcji ma być tworzona na podstawie informacji z bazy danych. Przy generowaniu podglądu z aktualnych danych wstawiany jest ich obraz do newslettera bez względu na ilość danych, ale o tej samej strukturze XML. 5.1.4. Specyfikacja wymagań funkcjonalnych Newslettera - Zapewnienie integracji z systemem LDAP (grupa LDAP wskazuje, jaki użytkownik ma dostęp do jakiego Newslettera i na tej podstawie następuje wysyłka) - Zapewnienie implementacji nowych szablonów graficznych przez Zamawiającego - Zapewnienie zapisu - wprowadzonych zmian - Zapewnienie obsługi Wersji językowych - przynajmniej polski i angielski (USA, UK) - Podział na rodzaje użytkowników z poziomami uprawnień - Możliwość zapisu layoutu, początkowo tworzenie z predefiniowanych layoutów, możliwość wprowadzania zmian, możliwość zmian w predefiniowanych tylko dla uprawnionych użytkowników - Pobieranie automatyczne wiadomości opublikowanych w Trytonie - W pełni edytowalny nagłówek i stopka z możliwością dodawania grafik. - Możliwość wstawiania banerów reklamowych. - Tworzenie nowej informacji w panelu edycyjnym - Wskazywanie godziny i daty, od której pobieramy wiadomości - możliwość ustawienia domyślnego - Pełne możliwości redagowania sluglainu tytułu, leadu i treści, dopasowywanie foto i grafik, kadrowanie - Możliwości edycyjne zgodne z rtf, możliwość edycji tabel dystrybuowanych w ramach systemu Tryton - Obsługa możliwości edycyjnych zgodna z Windows np. kopiuj, wklej, zaznacz, szukaj itp. - Możliwość zakończenia i podglądu i publikacji newslettera w dowolnym momencie - Możliwość określenia wymagalności dla każdego elementu newslettera - czy ma być czy nie - Powiadamianie o niewypełnieniu wymagalnych elementów - Dystrybucja Newslettera w postaci TXT, PDF i html - Przesuwanie dowolnych elementów z jednego miejsca na drugie w ramach danej sekcji, lub do innej sekcji, oraz do innych regionów - Spellcheck - ciagłe i automatyczne dla wszystkich tekstów, zaznaczanie nieznanych wyrazów. domyślny język - angielski (USA) z możliwością zmiany na inne języki (przynajmniej polski, angielski (UK), - Automatyczna numeracja newslettera z możliwością zmiany ręcznej - możliwość dodania wyrażenia (Update) w przypadku aktualizacji wydania. - Dostępność systemu po zalogowaniu - Możliwość wstawiania hyperlinków. - Możliwość pracy grupowej na danym newsletterze z wyłączeniem możliwości edycji jednego tekstu przez kilka osób jednocześnie. - Możliwość uzyskiwania statystyk rozsyłanych maili. - Informacja edytorska: informacje obok każdej depeszy: 1) liczba znaków 2) kto edytował ostatnio i godziny o której edytował (dokonał zapisu) - Pokazywanie przy liście wiadomości informacji o załącznikach (załącznik do informacji, infopakiet) - System powinien zapewniać obsługę poprzez skróty klawiszowe. - Możliwość tworzenia, konfigurowania i pozycjonowania sekcji. - Konfigurowanie regionu zapewnia m.in.: o ustawienie filtrów importu wiadomości - wprowadzanie automatyczne o edycja nazwy regionu - Kwalifikowanie ręczne i automatyczne (predefiniowane) informacji do sekcji, - Możliwość zmiany kolejności materiału w sekcji -System zapewnia przydzielenie depeszy do regionu (top) i (spis treści), depesza przydzielona do regionu (top), jeżeli się w niej nie mieści, to depesza w zależności od wyboru może mieć dalszy ciąg w swojej sekcji w swoim regionie - w sekcji top powstaje link do ciągu dalszego - (więcej_more) a w sekcji właściwej depeszy (cd. top) lub w swojej sekcji widoczna jest cała treść wówczas w regionie top ukazuje się odnośnik, (więcej w nazwa regionu) - Sekcja - spis treści zawiera nazwy regionów, sekcji i nazwy obiektów znajdujących się w sekcji, domyślnie tworzą go nazwy regionów i sekcji, które zawierają przynajmniej jeden obiekt; możliwość globalnego i indywidualnego zaznaczenia_odznaczenia obiektów do spisu treści. Każdy element spisu treści stanowi link. -Odkrywanie_ukrywanie wiadomości na liście regionu_sekcji - ukryta nie jest widoczna w newsletterze - Oznaczanie końca tekstu w edytorze np.: 1 Tworzenie skrótów informacji do pliku tekstowego. Skróty do pliku tekstowego tworzy się wariantowo na podstawie wybranych elementów np: 1. slugline, tytuł 2. slugline, tytuł, lead 3. slugline, tytuł, lead, drugi akapit 4. slugline, tytuł, lead, treść lub w innych konfiguracjach z wyboru użytkownika Do skrótu dodaje się również wiadomość utworzoną w CMS, która powinna posiadać takie elementy jak: slugline, tytuł, lead i treść. Kolejność informacji w skrócie jest taka sama jak informacji w regionie z zachowaniem kolejności regionów i wykorzystaniem ich nazw, jako działów Podczas importu NewsML system zapisuje - tytuł - lead - drugi akapit - treść - oraz na podstawie SRS (temat IPTC) i słów kluczowych przy pomocy tablicy konwersji dostarczonej przez PAP tworzy slugline. - Slugline jest dostępny w CMS i edytowalny. 5.1.5. Wymagania funkcjonalne strony promocyjnej Newsletterów: - prezentacja dostępnych Newsletterów, - możliwość zasubskrybowania Newslettera, - automatyczne terminowe podłączanie testowego dostępu, - automatyczne wyłączanie testowego dostępu (skalowalny okres dostępu testowego), - możliwość integracji z systemem mikropłatności za subskrypcję Newslettera, 5.1.6. Ponadto platforma Newslettera powinna zapewniać: - zarządzanie systemem newsletterowym (określanie budowy szablonów oraz elementów w szablonach wykorzystywanych, możliwość przenoszenia elementów między regionami_sekcjami), - definiowanie i parametryzacja bloków do wielokrotnego użytku w różnych miejscach newslettera tj. top news, top boks, spis treści, newsy, skróty itp. - zarządzanie grupami subskrybentów, - zarządzanie depeszami (import depesz z systemu edycyjnego Tryton za pomocą standardu XML, kategoryzowanie informacji oraz określanie ich wykorzystania w elementach szablonowych, możliwość edycji depeszy, określanie akceptacji depesz do publikacji w newsletterze, łatwe wyszukiwanie i filtrowanie zasobów), - generowanie podglądu newslettera, - eksport newslettera do PDF-a, - eksport elementów do Trytona (XML), - konfiguracja i planowanie wysyłki, - statystyki maili wysłanych, odebranych, otworzonych, zwrotek, kliknięć w linki. 6. Zamawiający wymaga, aby wykonawca zrealizował przedmiot zamówienia wykorzystując system (open source) lub, żeby był podmiotem uprawnionym do korzystania z dedykowanego systemu CMS na podstawie licencji, uprawnionym do zezwalania na korzystania z tego systemu kolejnym podmiotom.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 482000000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 3 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: negocjacje z ogłoszeniem
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji na przedmiot zamówienia powyżej 24 m-cy
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pap.pl - na tej stronie dostępne jest ogłoszenie o rozpoczęciu postępowania
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach