Przetargi.pl
Wykonanie, wdrożenie i bieżąca aktualizacja serwisu internetowego w formie internetowej mapy projektów dla Centrum Unijnych Projektów Transportowych.

Centrum Unijnych Projektów Transportowych ogłasza przetarg

  • Adres: 00844 Warszawa, Plac Europejski
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 262 06 28 , fax. 22 262 05 01
  • Data zamieszczenia: 2018-11-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Centrum Unijnych Projektów Transportowych
    Plac Europejski 2
    00844 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 262 06 28, fax. 22 262 05 01
    REGON: 14100714500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.cupt.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Państwowa Jednostka Budżetowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie, wdrożenie i bieżąca aktualizacja serwisu internetowego w formie internetowej mapy projektów dla Centrum Unijnych Projektów Transportowych.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest Wykonanie, wdrożenie i bieżąca aktualizacja serwisu internetowego w formie internetowej mapy projektów dla Centrum Unijnych Projektów Transportowych (dalej: „CUPT”), na warunkach i w zakresie określonych w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia. 2. Przedmiot zamówienia, o którym mowa w ust. 1 obejmuje w szczególności: 1) Wdrożenie Serwisu Mapa Inwestycji, w tym w szczególności: a) wykonania dokumentu analizy wymagań, opisującego wszystkie uzgodnione aspekty wizualno-funkcjonalne Serwisu Mapa Inwestycji, b) przygotowania pilotażu Serwisu Mapa Inwestycji, c) wdrożenia pełnej wersji Serwisu Mapa Inwestycji, d) wykonania niezbędnych prac graficznych, w tym map opisanych w SOPZ, e) przeprowadzenie szkoleń dla redaktorów, administratorów - pracowników CUPT, f) przekazania Dokumentacji oraz instrukcji związanych z Wdrożeniem; 2) Przeniesienie autorskich praw majątkowych praw zależnych do utworu Serwis Mapa Inwestycji oraz jego elementów oraz do Dokumentacji oraz udzielenie niezbędnych licencji związanych z zakresem Przedmiotu Zamówienia 3) Udzielenie Gwarancji Jakości, 4) Świadczenie Usługi Serwisu Gwarancyjnego, 5) Świadczenie Usługi Prac Rozwojowych, 6) Wykonywanie innych obowiązków oraz świadczeń opisanych w Umowie. 3. Szczegółowy opis i zakres Przedmiotu zamówienia (dalej: „SOPZ”) opisany został w Załączniku nr 1 do SIWZ. 4. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach przedstawionych w Istotnych Postanowieniach Umowy (dalej: „IPU”) stanowiących Załącznik nr 6 do SIWZ. 5. Zamawiający, na podstawie art. 34 ust. 5 ustawy Pzp, przewiduje zastosowanie prawa opcji polegającego na możliwości zamówienia Usługi Prac Rozwojowych w maksymalnej ilości 100 Roboczogodzin. Szczegółowy opis prawa opcji zawarty został w § 2a IPU, stanowiącym Załącznik nr 6 do SIWZ. 6. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp polegających na świadczeniu Usługi Serwisu Gwarancyjnego, tj. świadczeniu usługi polegającej na obsłudze technicznej i hostingu serwisu internetowego oraz świadczeniu Usług Rozwoju, w wysokości 6,6% wartości zamówienia podstawowego. Warunkiem udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp jest posiadanie przez Zamawiającego niezbędnych środków finansowych, a także realizacja przez Wykonawcę usługi podstawowej w terminie i z najwyższą starannością, zapewnienie nie gorszego standardu wykonywania nowego zamówienia niż podstawowego, oraz uzgodnienie w wyniku negocjacji wynagrodzenia oraz terminu wykonania zamówienia podobnego. Udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp będzie realizowane na zasadach umowy podstawowej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72413000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 5 000,00 PLN (słownie złotych: pięć tysięcy 00/100), 2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w jednej lub w kilku następujących formach, w zależności od wyboru Wykonawcy: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 29 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą, począwszy od dnia, w którym upływa termin składania ofert. 4. Wadium wniesione w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek bankowy Zamawiającego: Centrum Unijnych Projektów Transportowych 53 1010 1010 0058 5813 9120 0000 Z adnotacją: „Wadium – Przetarg nieograniczony na „Wykonanie, wdrożenie i bieżąca aktualizacja serwisu internetowego w formie internetowej mapy projektów dla Centrum Unijnych Projektów Transportowych – Nr 24.2018.ZAM”. Zaleca się dołączenie do oferty kserokopii dokumentu potwierdzającego dokonanie przelewu. 5. Zamawiający przechowuje wadium wniesione w pieniądzu na rachunku bankowym. 6. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu, Zamawiający uzna wadium, które znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 7. W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, gwarancja musi być gwarancją nieodwołalną, bezwarunkową i płatną na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, sporządzoną zgodnie z obowiązującymi przepisami i powinna zawierać następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (wykonawcy), beneficjenta gwarancji (zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, b) kwotę gwarancji, c) termin ważności gwarancji w formule: „od dnia ……. – do dnia ………”, d) zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze żądanie zamawiającego w sytuacjach określonych w art. 46 ust. 4a oraz ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. 8. W przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż pieniężna, Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą oryginału dokumentu wadialnego (gwarancji lub poręczenia). 9. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium w wysokości określonej w ust. 1, w formie lub formach, o których mowa w ust. 2 lub wniesie wadium w jakikolwiek inny nieprawidłowy sposób zostanie odrzucona, na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7b ustawy Pzp. 10. Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, a Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana, jako najkorzystniejsza niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania Umowy. 11. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 12. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium, na podstawie 46 ust. 1 ustawy, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 13. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę, jako najkorzystniejszej. 14. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy. c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 15. Zasady wnoszenia wadium określone w niniejszym Rozdziale dotyczą również przedłużania ważności wadium oraz wnoszenia nowego wadium w przypadkach określonych w ustawie Pzp. UWAGA! Zamawiający prosi Wykonawców o nie zszywanie z pozostałą częścią oferty oryginału dokumentu wadialnego, z uwagi na to, iż dokument ten zostanie po otwarciu ofert zdeponowany w kasie Zamawiającego. Kopia dokumentu wadialnego (poręczenia lub gwarancji), potwierdzona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę winna stanowić część Oferty (winna być trwale zszyta z treścią Oferty).
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2. Oferta Wykonawcy musi zawierać: 1) Formularz ofertowy – wypełniony zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ; 2) Oświadczenie, o którym mowa w Rozdziale VII ust. 1 pkt 1 ppkt 1.1) SIWZ według wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ; 3) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy (Wykonawców występujących wspólnie), o ile ofertę składa pełnomocnik; 4) Zobowiązanie podmiotu trzeciego, o którym mowa w Rozdziale VII ust. 1 pkt 1 ppkt 1.2) SIWZ - jeżeli Wykonawca polega na zasobach lub sytuacji podmiotu trzeciego, 5) Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia - niezbędny dla oceny oferty według przyjętych kryteriów oceny ofert - zgodnie z Załącznikiem nr 5 do SIWZ. 6) Propozycję identyfikacji wizualnej projektu oraz jego opisu – Wykonawca przedstawi na płycie CD/DVD lub na pendrive, dokument w pliku pdf. lub jpg., znajdujący się na jednej stronie A4, zawierający łącznie: 1) propozycję graficznej wizualizacji projektu pn. „Budowa drogi ekspresowej S7, odcinek Grójec – Białobrzegi” (,POIS.08.02.00-00-001/08) sfinansowanego z Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2007 – 2013. Wizualizacja musi zostać przedstawiona na mapie Polski, lub województwa przez które przebiega oraz mieć charakter wizualizacji liniowej, tj. łączącej dwa punkty – punkt początkowy i końcowy ww. odcinka; 2) opis projektu pn. „Budowa drogi ekspresowej S7, odcinek Grójec – Białobrzegi” (,POIS.08.02.00-00-001/08) sfinansowanego z Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2007 – 2013. Poza nazwą projektu, opis musi zawierać główne działania podjęte w ramach realizacji projektu oraz opis korzyści płynących dla społeczeństwa z realizacji danej inwestycji. Szczegółowe informację o ww. projekcie można znaleźć na stronie Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad: https://www.gddkia.gov.pl/pl/a/4121/budowa-drogi-ekspresowej-s7-odcinek-grojec-bialobrzegi Schematyczny przykład prostej wizualizacji mapy oraz opisu projektu znajduje się na stronie nr 4 Załącznika nr 1.1 do SIWZ. UWAGA: Brak dokumentów, w tym również płyty CD/DVD lub pendrive, opisanych w ust. 2 pkt 5) i 6) powyżej, lub nie zawarcie w Wykazie osób informacji niezbędnych do oceny oferty wg. przyjętego kryterium „Doświadczenie personelu– 30%” lub nie zawarcie któregokolwiek z powyższych elementów wskazanych w ust. 2 pkt 6) ppkt 1 i 2) spowoduje odrzucenie oferty, na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp. 7) Potwierdzenie wpłaty wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach