Główny Urząd Geodezji i Kartografii ogłasza przetarg
- Adres: 00-926 Warszawa, ul. Wspólna 2
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 022 6618432 , fax. 022 6283467
- Data zamieszczenia: 2009-08-24
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Główny Urząd Geodezji i Kartografii
ul. Wspólna 2 2
00-926 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 022 6618432, fax. 022 6283467
REGON: 01227609800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.gugik.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa centralna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie wdrożenia wyników prac badawczych projektu celowego pt. : Metodyka i procedury integracji, wizualizacji, generalizacji i standaryzacji baz danych referencyjnych dostępnych w zasobie geodezyjnym i kartograficznym oraz ich wykorzystanie do budowy baz danych tematycznych w trzech zakresach - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiot zamówienia określony powyżej dotyczy trzech zakresów, które dotyczą trzech odrębnych części zamówienia : 1. Część I - Wdrożenie linii technologicznej redakcji mapy topograficznej 1 : 50 000, generowanej z bazy danych WTBD - biblioteki graficzne, aplikacje, pliki parametryczne; 2. Część II - Wdrożenie systemu informatycznego umożliwiającego scalanie, wycinanie i udostępnianie danych wysokościowych LPIS, TBD i SMOK w oparciu o GeoMedia Pro 6, GeoMedia Terrain i SQL Serwer; 3. Część III - Wdrożenie prototypu systemu informatycznego Państwowego Rejestru Nazw Geograficznych w Centralnym Ośrodku Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej wraz z modułem edycji i aktualizacji systemu zarządzania Państwowym Rejestrem Nazw Geograficznych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla każdej z trzech części zawiera załącznik nr 1 do Specyfikacji istotnych warunków zamówienia - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 722630006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Szczegółowy opis warunków udziałuw postępowaniu określa Specyfikacja istotnych warunków zamówienia w części VII. Ocena spełniania warunków dla wszystkich części zamówienia zostanie dokonana zgodnie z formułą : spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wymaganych w Specyfikacji istotnych warunków zamówienia dla przedmiotowego postępowania
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wymaga, aby każda oferta zawierała następujące dokumenty : 1) wypełniony przez Wykonawcę formularz oferty wg wzoru, 2) wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz i informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnego do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności. W przypadku gdy Wykonawca wskaże osoby, którymi będzie dysponował - pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3) oświadczenia o spełnianiu wymogów określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, 4) w przypadu Wykonawców występujących wspólnie - pełnomocnictwo zawierające upoważnienie do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, 5) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 6) aktualną informację z Krajowego Rejestru Sądowego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 1 -8 ustawy Pzp, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7) aktualną informację z Krajowego Rejestru Sądowego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy Pzp, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 8) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonanie decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 9) jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów wymienionych w punktach : 5, 6, 7 i 8 - składa dokumenty, o których mowa w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2006 r. Nr 87, poz. 605 z poźn. zm.). Szczegółowy sposób składania oświadczeń i dokumentów - określa dział VIII Specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gugik.gov.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa i wdrożenie systemu nadzoru i kontroli zużycia energii elektrycznej w obiektach NBP
Dodano: 2016-07-26 - Zakup Systemu Informacji Prawnej
Dodano: 2016-04-15 - Dostawa i wdrożenie systemu informatycznego wspomagającego zarządzanie utrzymaniem technicznym i serwisem taboru
Dodano: 2016-03-23 - Zaprojektowanie i wdrożenie usług poczty elektronicznej oraz komunikacji błyskawicznej na platformie wirtualizacyjnej Hyper-V
Dodano: 2015-12-02 - Zakup usługi wsparcia eksperckiego w zakresie rozwoju oraz utrzymania wdrożonego w Banku rozwiązania Fraud Detection System - FDS, opartego na architekturze Splunk Enterprise.
Dodano: 2015-09-03 - Przedmiot zamówienia obejmuje dostarczenie kompletnego rozwiązania do archiwizacji poczty elektronicznej w Banku Gospodarstwa Krajowego wraz z usługami wdrożeniowymi oraz serwisowymi
Dodano: 2015-05-12 - Zaprojektowanie, wdrożenie i uruchomienie usługi Active Directory Domain Services lub równoważnej wraz z usługami towarzyszącymi obejmującymi swoim zasięgiem całość infrastruktury Zamawiającego oraz dostarczenie sprzętu, realizacja szkoleń i opieka serwisowa w określonym terminie
Dodano: 2014-11-18 - Opracowanie i wdrożenie w Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad oprogramowania wspierającego funkcjonowanie systemu referencyjnego dla dróg krajowych
Dodano: 2014-07-03 - Wdrożenie nowej infrastruktury PKI w oparciu o zasoby i licencje BGK
Dodano: 2013-10-01 - Dostawa, instalacja i konfigurację przełączników ethernetowych oraz wdrożenie mechanizmów bezpieczeństwa sieci LAN
Dodano: 2013-09-19