Przetargi.pl
Wykonanie w trybie zaprojektuj i wybuduj zadania pod nazwą „Budowa kanalizacji wraz z przyłączami domowymi w Górkach Wielkich – Szportawice, Etap III”

Gmina Brenna ogłasza przetarg

  • Adres: 43438 Brenna, ul. Wyzwolenia
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 338 536 222 , fax. 338 536 370
  • Data zamieszczenia: 2018-06-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Brenna
    ul. Wyzwolenia 77
    43438 Brenna, woj. śląskie
    tel. 338 536 222, fax. 338 536 370
    REGON: 53176600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.brenna.org.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie w trybie zaprojektuj i wybuduj zadania pod nazwą „Budowa kanalizacji wraz z przyłączami domowymi w Górkach Wielkich – Szportawice, Etap III”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.1 Przedmiotem zmówienia jest zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych, na podstawie sporządzonego przez Wykonawcę projektu budowlano – wykonawczego, w oparciu o opis przedmiotu zamówienia zawarty w SIWZ i Programie Funkcjonalno – Użytkowym, opracowanym przez Dariusza Jakubiec i Mariusza Nowak – Wydział inwestycji i Infrastruktury Urzędu Gminy Brenna oraz Jacka Hyrnika HYDRO – LINE PROJEKT ul. Polańska 147, 43-450 Ustroń, dla zadania pod nazwą: „Budowa kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami domowymi w Górkach Wielkich - Szpotawice, Etap III” oraz prowadzenie nadzoru autorskiego nad realizacją inwestycji. 1.2. Zamówienie obejmuje: a) Zaprojektowanie budowy (rozbudowy) sieci kanalizacji sanitarnej w systemie grawitacyjnym o łącznej długości, liczonej zgodnie z Planem sytuacyjnym – Koncepcja do PFU ( Rys.2.1 i 2.2.) - 5.535 mb ( sieć – PVC Dz 200mm, długości 4.187 mb i PCW Dz 160mm – dł. ok. 84 mb, przyłącza do budynków PCW 160 mm – dł. 1264 mb ) wraz z przykanalikami do budynków PCW 160 mm – 360 mb/83 szt. na obszarze ulic Szpotawicka (część), Stroma, Żurawia, Krucza, Jaskółcza, Drozdów, Zacisze w Górkach Wielkich, w tym wykonanie wszelkich niezbędnych dla realizacji inwestycji opracowań: opracowanie mapy do celów projektowych, wykonanie niezbędnych badań w celu ustalenia geotechnicznych warunków posadowienia obiektów, opracowanie niezbędnych operatów ochrony środowiska, wykonania prac projektowych (projekt budowlano-wykonawczy) oraz uzyskanie wszelkich niezbędnych opinii, map, pozwoleń, uzgodnień i decyzji, przewidzianych przepisami prawa, w tym decyzji niezbędnych do wykonania robót budowlanych, plan BIOZ, projekt organizacji ruchu na czas budowy, jeżeli wymagał będzie tego administrator drogi, na podstawie stosownego pełnomocnictwa, udzielonego przez Zamawiającego; wszelkie koszty w tym zakresie ponosi Wykonawca. Wypis i wyrys z planu zagospodarowania przestrzennego gminy Brenna dla przedmiotowego zamierzenia stanowi załącznik do PFU. Ewentualne jego uzupełnienie w czasie prac projektowych, na wniosek Wykonawcy, leży po stronie Zamawiającego; przed złożeniem dokumentów do wniosku o pozwolenie na budowę/ zgłoszenia robót nie wymagających pozwolenia na budowę, przedłożenie Zamawiającemu dokumentacji projektowej celem jej zatwierdzenia. Zamawiający posiada zgody (oświadczenie właściciela lub współwłaściciela lub posiadacza samoistnego nieruchomości) na budowę kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami domowymi w Górkach Wielkich – Szpotawice, Etap III, po działkach jak w koncepcji, które po podpisaniu umów na realizację zamówienia oraz powierzania przetwarzania danych osobowych, przekaże Wykonawcy. Jeżeli w trakcie opracowywania dokumentacji projektowej, po zaktualizowaniu mapy do celów projektowych, przebieg kanalizacji ulegnie zmianie, Wykonawca zobowiązany jest do uzgodnienia tej zmiany z właścicielem nieruchomości/współwłaścicielem lub samoistnym posiadaczem i uzyskania pisemnej zgody, na zmianę przebiegu kanalizacji oraz na ewentualne nowe działki nie ujęte w koncepcji. W dniu podpisania umowy Zamawiający przekaże Wykonawcy: - zgodę Regionalnej Dyrekcji Lasów Państwowych znak. spr.: ZS.2217.1.39.2017.KG z dnia 27.01.2017 r na zawarcie z Inwestorem umowy na udostępnienie gruntów rolnych, zarządzanych przez Lasy Państwowe, na przejście odcinkiem kolektora kanalizacyjnego oraz jego dalszej eksploatacji, przez ich teren. - Umowę udostępnienia nr 1/ud/2017 z dnia 03.02.2017 r zawartą pomiędzy Państwowym Nadleśnictwem w Ustroniu a Gminą Brenna, na wejście w teren. - Zgodę znak PZDP-5443/Z/80/1736/2017 z dnia 19.06.2017 r. Powiatowego Zarządu Dróg Publicznych w Cieszynie, na prowadzenie robót w rejonie drogi powiatowej ( ul. Szpotawicka) wraz ze zgodą na wejście w teren. b) Wykonanie wszelkich robót budowlanych i innych czynności zgodnie z celem inwestycji, opisem przedmiotu zamówienia zawartym w SIWZ i Programie Funkcjonalno – Użytkowym, a także opracowaną przez Wykonawcę dokumentacją projektową, niezbędną do pełnej realizacji i odbioru inwestycji. Wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami państwowymi i branżowymi oraz warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót określonymi w PFU. c) Prowadzenie nadzoru autorskiego nad realizacją inwestycji. 1.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do przetargu jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 30.000,00 zł (słownie: trzydzieści tysięcy złotych 00/100) w formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy PZP. 2. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy o/Bielsko – Biała nr 49 8111 0009 2001 0036 9950 0004, (Uwaga! Wadium w tej formie uważa się za wniesione w sposób prawidłowy, gdy środki pieniężne wpłyną na konto Zamawiającego przed upływem terminu składnia ofert). 3. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym z uwzględnieniem art. 46 ust. 4 ustawy PZP. 4. Wpłaty dokonywane przelewem powinny w treści przelewu winny zawierać następujące określenie: „WADIUM - Przetarg na: „Wykonanie w trybie zaprojektuj i wybuduj zadania pod nazwą „Budowa kanalizacji wraz z przyłączami domowymi w Górkach Wielkich – Szportawice, Etap III”. 5. Wniesienie wadium w formie innej niż w pieniądzu, dopuszczonej przez ustawę Prawo zamówień publicznych i nie wymagającej zgody Zamawiającego, należy oryginał dokumentu zdeponować u Skarbnika Gminy Brenna w siedzibie Zamawiającego (pok. nr 4 w godz. pracy Urzędu tj. od wtorku do czwartku w godz. od 730 do 1530 , w poniedziałek 730 do 1630, w piątek w godz. 730 do 1430 ). 6. Do oferty należy dołączyć oryginał lub kopię poświadczoną za zgodnością z oryginałem dowodu wniesienia wadium w pieniądzu, a w przypadku gwarancji – kopię gwarancji również poświadczoną za zgodnością z oryginałem. 7. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. 8. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa PZP. 9. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy PZP, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ. b) Potwierdzenie wniesienia wadium; c) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy – jeżeli zostało ustanowione, bądź do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę [dotyczy również spółki cywilnej]. d) W terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, Wykonawca jest zobowiązany - bez osobnego wezwania ze strony Zamawiającego – do przedłożenia Zamawiającemu oświadczenia o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy PZP. Wzór takiego oświadczenia stanowi załącznik nr 7 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może złożyć dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach