Przetargi.pl
Wykonanie w technice audiodeskrypcji opisów eksponatów muzealnych na potrzeby projektu „Wirtualna Małopolska”

Małopolski Instytut Kultury w Krakowie ogłasza przetarg

  • Adres: 30-233 Kraków, 28 Lipca 1943
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 12 4221884, , fax. 12 4225562
  • Data zamieszczenia: 2019-12-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Małopolski Instytut Kultury w Krakowie
    28 Lipca 1943 17c
    30-233 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 12 4221884, , fax. 12 4225562
    REGON: 00027826700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mik.krakow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Wojewódzka Samorządowa Instytucja Kultury

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie w technice audiodeskrypcji opisów eksponatów muzealnych na potrzeby projektu „Wirtualna Małopolska”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest sporządzenie w technice audiodeskrypcji 400 (słownie: czterystu) opisów tekstowych/słownych eksponatów muzealnych w języku polskim wraz z ich nagraniami w języku polskim w postaci pliku mp3 i wave do (zwanych dalej również „audiodeskrypcjami”) na potrzeby projektu „Wirtualna Małopolska”. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ – Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ). Szczegółowe warunki realizacji zamówienia zostały określone w załączniku nr 2 do SIWZ – wzór umowy. 2. Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na: zamówienie podstawowe obejmujące wykonanie 400 (słownie: czterystu) audiodeskrypcji oraz zamówienie objęte prawem opcji. Zamawiający zastrzega zastosowanie prawa opcji do zwiększenia zakresu zamówienia o wykonanie audiodeskrypcji do maksymalnie 100 (słownie: stu) eksponatów muzealnych ponad poziom określony w zamówieniu podstawowym, co oznacza, że Zamawiający może z prawa opcji skorzystać w całości, nie skorzystać lub skorzystać w części. Zamówienie realizowane w ramach opcji jest jednostronnym uprawnieniem Zamawiającego. Nie skorzystanie przez Zamawiającego z prawa opcji lub skorzystanie w tylko w części nie rodzi po stronie Wykonawcy żadnych roszczeń w stosunku do Zamawiającego o wykonanie prawa opcji w całości. Uruchomienie prawa opcji następuje poprzez złożenie oświadczenia woli przez Zamawiającego w przedmiocie skorzystania z prawa opcji w określonym przez niego zakresie. Zamawiający zastrzega, iż z prawa opcji może skorzystać w całym okresie obowiązywania umowy zawartej w wyniku niniejszego zamówienia publicznego. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wielokrotnego korzystania z prawa opcji nie przekraczając sumarycznie maksymalnej liczny audiodeskrypcji przewidzianej w prawie opcji. Warunki dotyczące realizacji zamówienia objętego prawem opcji będą takie same jak te, które obowiązują przy realizacji zamówienia podstawowego, w tym w szczególności ceny jednostkowe za audideskrypcję realizowane w ramach prawa opcji będą takie same jak ceny jednostkowe za audiodeskrypcję realizowane w ramach zamówienia podstawowego. Szczegółowe informacje dot. prawa opcji zawarte są we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 92312210-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy (tj. informacji dotyczących kwoty, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, firm oraz adresów Wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie; ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji, zawartych w ofertach), przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, bez dodatkowego wezwania ze strony Zamawiającego. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Ww. oświadczenie nie będzie wymagane w przypadku złożenia w postępowaniu tylko jednej oferty. 2. Oferta właściwa – formularz ofertowy, wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ; 3. Oświadczenia i dokumenty, o których mowa w pkt. VII. 2 – 3 SIWZ : - oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania (wzór: załącznik nr 3 do SIWZ).; - w celu wypełnienia obowiązków, w zakresie przetwarzania danych osobowych zgodnie z RODO, o których mowa w pkt XX.2 SIWZ: oświadczenie o wypełnieniu obowiązków informacyjnych, przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO, zgodnie z treścią załącznika nr 6 do SIWZ; - Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu, zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu, o których mowa w tiret pierwszym; 4. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, w tym podpisania oferty (jeżeli dotyczy); 5. Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (zgodnie z art. 23 ustawy Pzp) (jeżeli dotyczy); 6. wyjaśnienia uzasadniające zastrzeżenie tajemnicy przedsiębiorstwa (jeżeli dotyczy).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach