Przetargi.pl
Wykonanie w systemie „zaprojektuj i wybuduj” zadania pn.: „Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej poprzez inwestycje w energie pochodzącą ze źródeł energii odnawialnej – Budynek Komunalny nr 16 miejscowości Sitkówka”

Gmina Sitkówka - Nowiny ogłasza przetarg

  • Adres: 26052 Sitkówka, ul. Białe Zagłębie
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 413 475 000 , fax. 413 475 011
  • Data zamieszczenia: 2017-07-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Sitkówka - Nowiny
    ul. Białe Zagłębie 25
    26052 Sitkówka, woj. świętokrzyskie
    tel. 413 475 000, fax. 413 475 011
    REGON: 29101066500000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie w systemie „zaprojektuj i wybuduj” zadania pn.: „Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej poprzez inwestycje w energie pochodzącą ze źródeł energii odnawialnej – Budynek Komunalny nr 16 miejscowości Sitkówka”
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    2. Przedmiot zamówienia 2.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie w systemie zaprojektuj i wybuduj zadania pn.: „Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej poprzez inwestycje w energie pochodzącą ze źródeł energii odnawialnej – Budynek Komunalny nr 16 w miejscowości Sitkówka”. 2.2. Zakres prac składających się na przedmiot zamówienia do wykonania w ramach zadania obejmuje w szczególności: 1) Prace projektowe • opracowanie projektów budowlano – wykonawczych wraz z niezbędnymi uzgodnieniami, zgodnie z przepisami Prawa budowlanego i spełniającego wymagania Rozporządzenia Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 kwietnia 2012 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz.U. z 2012 r. poz. 462 ze zmianami) oraz wymagania Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno – użytkowego (Dz.U. z 2013 poz. 1129), w tym informacja BIOZ, wraz z opisami i rysunkami niezbędnymi do realizacji robót w pięciu egzemplarzach, • opracowanie przedmiaru robót w dwóch egzemplarzach, • opracowanie kosztorysu inwestorskiego, który należy sporządzić zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno – użytkowym (Dz.U. z 2004r Nr 130 poz. 1389) w dwóch egzemplarzach, • opracowanie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, przez które należy rozumieć opracowanie zawierające zbiory wymagań w zakresie sposobu wykonania robót budowlanych, obejmujące w szczególności wymagania właściwości materiałów, wymagania dotyczące sposobu wykonania i oceny prawidłowości wykonania poszczególnych robót oraz zakresu prac, które powinny być ujęte w cenach poszczególnych pozycji przedmiarów w dwóch egzemplarzach, • pełnienie nadzoru autorskiego w trakcie realizacji robót na podstawie opracowanej dokumentacji projektowej, a) Wykonawca w trakcie opracowania dokumentacji projektowej jest zobowiązany na bieżąco uzgadniać z Zamawiającym proponowane rozwiązania techniczne, technologiczne i materiałowe b) rękojmia na wykonaną dokumentację będzie wynosiła minimum 36 miesięcy licząc od dnia jej odbioru. Zakres zobowiązań Wykonawcy z tytułu udzielonej gwarancji określa projekt umowy. 2) Roboty budowlane: a) ocieplenie ścian zewnętrznych, dodatkowa izolacja 5 cm ze styropianu grafitowego, wraz z nową powłoką z kleju z zatopioną siatką oraz z nową strukturą (tynk o obniżonej chłonności wilgoci), b) ocieplenie stropu nad poddaszem za pomocą wełny mineralnej o grubości 12 cm, c) ocieplenie dachu za pomocą wełny mineralnej o grubości 25 cm, d) ocieplenie stropu piwnicy za pomocą styropianu o grubości 12 cm wraz z wykonaniem tynku i malowaniem powierzchni, e) ocieplenie stropu poddasza za pomocą styroduru o grubości 12 cm wraz z wykonaniem wylewki o grubości min. 6 cm, f) wymiana stolarki drzwiowej na energooszczędną, g) wymiana stolarki okiennej na energooszczędną, h) inne roboty towarzyszące. W/w zakres robót należy wykonać zgodnie z warunkami Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ), w szczególności zgodnie ze stanowiącym załącznik do niej audytem energetycznym. 3) Prace towarzyszące i roboty tymczasowe konieczne do uwzględnienia, np.: a) organizacja i zabezpieczenie placu budowy, b) uporządkowanie terenu objętego placem budowy i przywrócenie do stanu pierwotnego, oraz wszelkie inne prace nie objęte w SIWZ i w opisie prac projektowych i realizacyjnych, a konieczne do wykonania ze względu na sztukę budowlaną i wymogi obowiązującego prawa. 2.3. Szczegółowy zakres robót oraz warunki ich realizacji określa: a) Projekt umowy stanowiący: załącznik nr 7 do niniejszej SIWZ. b) Audyt energetyczny budynku Komunalnego nr 16 w Sitkówce: załącznik nr 5 do SIWZ c) Program funkcjonanlo – użytkowy : załącznik nr 9 do SIWZ 2.4. Dodatkowe warunki dotyczące przedmiotu zamówienia: 1) Jeżeli gdziekolwiek w dokumentacji, przy opisie przedmiotu zamówienia wskazana zostanie nazwa producenta, znak towarowy, patent lub pochodzenie w stosunku do określonych materiałów, urządzeń, itp. Zamawiający wymaga, aby traktować takie wskazanie jako przykładowe i dopuszcza zastosowanie przy realizacji zamówienia materiałów, urządzeń, równoważnych o parametrach nie gorszych niż wskazane. 2) Wykonawca zobowiązany jest: a) W terminie do 30 dni od dnia zawarcia umowy wykonać i przekazać Zamawiającemu kompletną dokumentację projektową. W/w dokumentacja musi zostać wykonana w oparciu o opis prac projektowych i realizacyjnych i przedstawiona do akceptacji Zamawiającemu. b) Roboty budowlano – montażowe należy prowadzić zgodnie ze sztuką budowlaną, obowiązującymi normami i przepisami BHP. c) Wszystkie zastosowane materiały i wyroby muszą posiadać niezbędne atesty, aprobaty i deklaracje zgodności. d) Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej w miejscu, gdzie będą prowadzone roboty, w celu zapoznania się z terenem przyszłych robót budowlanych, stanem istniejącym i warunkami prac objętych przedmiotem zamówienia oraz zdobył wszelkie informacje, które mogą być konieczne do prawidłowej wyceny wartości robót. Wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy związanych z błędnym skalkulowaniem ceny lub pominięciem elementów niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy. Wizja lokalna przeprowadzona będzie na koszt Wykonawcy. 2.5. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 2.6. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 2.7. Zamawiający nie przewiduje umowy ramowej. 2.8. Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej . 2.9. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień powtarzających o których mowa w art.67 ust.1 pkt.6 ustawy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45400000-1

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach