Izba Administracji Skarbowej w Kielcach ogłasza przetarg
- Adres: 25-324 Kielce, Sandomierska
- Województwo: świętokrzyskie
- Telefon/fax: tel. 41 36 42 613 , fax. 41 36 42 615
- Data zamieszczenia: 2017-08-22
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Izba Administracji Skarbowej w Kielcach
Sandomierska 105
25-324 Kielce, woj. świętokrzyskie
tel. 41 36 42 613, fax. 41 36 42 615
REGON: 102124000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.swietokrzyskie.kas.gov.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie w systemie "zaprojektuj i wybuduj" zadania pn. "Remont instalacji centralnego ogrzewania w budynku stanowiącym siedzibę Urzędu Skarbowego" - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie w systemie "zaprojektuj i wybuduj" zadania pn. "Remont instalacji centralnego ogrzewania w budynku stanowiącym siedzibę Urzędu Skarbowego w Skarżysku - Kamiennej". Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie dokumentacji projektowej i na jej podstawie wykonanie robót remontowych. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1)Wykonanie dokumentacji projektowej na remont instalacji centralnego ogrzewania obejmujący wymianę całego rurarzu instalacji i grzejników wraz z montażem zaworów i głowic termostatycznych; 2)Uzyskanie prawomocnego dokumentu zezwalającego na realizację zamówienia(jeżeli jest wymagane przepisami); 3)Wykonanie robót budowlanych związanych z wymianą instalacji centralnego ogrzewania na podstawie sporządzonego i zatwierdzonego przez Zamawiającego projektu budowlano-wykonawczego oraz przeprowadzenie wymaganych prób i badań, przed uzyskaniem odbiorów robót; 4)Zapewnienie nadzoru autorskiego w zakresie objętym przedmiotem zamówienia podczas realizacji całego przedsięwzięcia; 5)Wykonanie dokumentacji powykonawczej; 6)Uzyskanie w imieniu Zamawiającego pozwolenia na użytkowanie obiektu, (jeżeli takie będzie wymagane przepisami). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 8 do SIWZ. Zaleca się aby Wykonawca przed złożeniem oferty zapoznał się z przedmiotem zamówienia, dokonał wizji lokalnej w celu ujęcia w swojej ofercie wszystkich (w jego ocenie) niezbędnych robót gwarantujących prawidłowe wykonanie zadania. Termin wizji jest możliwy do dokonania w dni robocze w godzinach od 8:00 do 15:00 po uprzednim ustaleniu tego terminu z pracownikiem Izby Administracji Skarbowej w Kielcach. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71320000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)Wypełniony formularz ofertowy, którego wzór stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ; 2)aktualne na dzień składania ofert w postępowaniu oświadczenie Wykonawcy składane na podstawie art. 25 ust. 1 ustawy Pzp – wzór tego dokumentu stanowi Załącznik nr 2 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 3)pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy) dla podmiotów występujących wspólnie złożone w oryginale lub, jako odpis pełnomocnictwa poświadczony za zgodność z oryginałem przez notariusza; 4)pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy) dla osoby/osób podpisującej ofertę i oświadczenia (w sytuacji, gdy ofertę podpisuje osoba, której prawo do reprezentowania Wykonawcy nie wynika z dokumentów rejestracyjnych Wykonawcy) złożone w oryginale lub, jako odpis pełnomocnictwa poświadczony za zgodność z oryginałem przez notariusza; 5)Jeżeli Wykonawca, w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, polega na zdolnościach zawodowych innych podmiotów, to musi wykazać, że w stosunku do tych podmiotów nie zachodzą podstawy wykluczenia z postępowania, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13-22 ustawy Pzp. W związku, z tym Wykonawca zobowiązany jest do złożenia: a)informacji o tych podmiotach w oświadczeniu wskazanym w ust. 1 pkt 2, b)zobowiązania tego podmiotu do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – według wzoru stanowiącego Załącznik nr 5 do SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie dokumentacji projektowej dla zadania pn. Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w m. Kuczków, Wola Kuczkowska, Wolica
Dodano: 2024-07-03 - Przebudowa otwartego zbiornika retencyjnego w miejscowości Wlonice, gmina Wojciechowice
Dodano: 2024-06-24 - „Opracowanie projektu drogi w msc. Siodła – druga i trzecia linia zabudowy” wraz z uzyskaniem ostatecznej decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej (ZRID).
Dodano: 2024-06-20 - Opracowanie dokumentacji projektowej pn. „Budowa przedłużenia ul. Chrzanowskiego od ul. Kilińskiego do ul. Samsonowicza”
Dodano: 2024-05-25 - Zagospodarowanie przestrzeni publicznej oraz poprawa infrastruktury turystycznej i sportowej w Gminie Michałów w systemie zaprojektuj i wybuduj Zadanie dofinansowane z Rządowego Funduszu Polski Ład
Dodano: 2024-04-11 - Budowa drogi na dz. nr ewid. 210/57 w Łoniowie, w systemie „zaprojektuj i wybuduj”
Dodano: 2024-04-10 - Opracowanie dokumentacji na budowę/przebudowę dróg na terenie gm. Raków
Dodano: 2024-03-11 - Projekt przebudowy drogi pomiędzy Sieradowicami a Parcelantami nr działki 46
Dodano: 2024-03-01 - Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania: "Zagospodarowanie terenu w centrum Masłowa Pierwszego"
Dodano: 2024-02-29 - Wykonanie kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej (wraz z uzyskaniem prawomocnej decyzją ZRiD) ( 2 zadania)
Dodano: 2024-02-09