Przetargi.pl
Wykonanie w systemie ZAPROJEKTUJ I WYBUDUJ: Budowy rekreacyjnego obiektu małej architektury - toru rowerowego typu ‘pumptrack’ w Łęczycy w ramach zadania inwestycyjnego „Budowa pumptracku”.

Gmina Miasto Łęczyca ogłasza przetarg

  • Adres: 99-100 Łęczyca, ul. Marii Konopnickiej
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. (024) 721 03 00 , fax. (024) 721 03 01
  • Data zamieszczenia: 2020-01-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Łęczyca
    ul. Marii Konopnickiej 14
    99-100 Łęczyca, woj. łódzkie
    tel. (024) 721 03 00, fax. (024) 721 03 01
    REGON: 61101547700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.leczyca.info.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie w systemie ZAPROJEKTUJ I WYBUDUJ: Budowy rekreacyjnego obiektu małej architektury - toru rowerowego typu ‘pumptrack’ w Łęczycy w ramach zadania inwestycyjnego „Budowa pumptracku”.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie a następnie budowa toru rowerowego typu „Pumptrack”. Tor rowerowy, złożony będzie z przeszkód (muld/nasypów) i zakrętów specjalnie wyprofilowanych tworzących zamkniętą pętlę, ułożonych w sekwencje, które umożliwiają rozpędzanie się i utrzymywanie prędkości bez konieczności pedałowania. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) Sporządzenie aktualnej mapy do celów projektowych obejmującej swym zasięgiem obszar planowanego przedsięwzięcia; 2) Pozyskanie Warunków zabudowy – jeśli dotyczy; 3) Sporządzenie opinii geotechnicznej; 4) opracowanie kompletnego projektu budowlanego obejmującego: a) projekt budowlany, b) przygotowanie wniosku do zgłoszenia robót zgłoszenie/pozwolenia na budowę; c) projekt wykonawczy, d) specyfikacje techniczne Wykonania i Odbioru robót, e) koncepcję wizualizacyjną w formie elektronicznej i papierowej wydrukowanej minimum w formacie A3, f) wszelkie niezbędne uzgodnienia, ekspertyzy i badania techniczne g) wykonanie dokumentacji powykonawczej 5) wykonanie robót budowlanych na podstawie opracowanej i zaakceptowanej przez Zamawiającego dokumentacji projektowej zgodnie z obowiązującym prawem, normami, zasadami wiedzy technicznej i zapisami SIWZ: a) wykonanie rekreacyjnego toru rowerowego typu „pumptrack”, b) parametry techniczne: - Powierzchnia całkowita toru (pasma jezdne wraz ze skarpami) – 1100-1300 m2 - Powierzachnia pasm jezdnych (powierzchnia nawierzchni bitumicznej) – ok. 430 m2 - Długość pasm jezdnych toru (potocznie rozumiana jako dł. toru) – 200-220 mb - Szerokość użytkowa pasm jezdnych – min. 180 cm - Wysokość typowych przeszkód (muld napędzających) – ok 35-75cm - Wysokość zakrętów (band) i przeszkód (wybicia/lądowania) – ok 80-100cm - Ilość zakrętów profilowanych (band) – min. 3 szt. c) Wycinka drzew (ok. 30 szt), plantowanie terenu i założenie trawnika, montaż obiektów małej architektury, d) opracowanie regulaminu sposobu korzystania z trasy rowerowej, e) wykonanie i montaż tablic informacyjnych oraz tablic z regulaminem, f) wszystkie przeszkody powinny być tak wyprofilowane, by umożliwić płynną jazdę, g) powierzchnia asfaltowa powinna mieć możliwie jednorodną teksturę i gładkość by umożliwić komfortową jazdę użytkownikom na rowerze, rolkach, deskorolce i hulajnodze i skierowany do wszystkich grup wiekowych, h) powierzchnia toru musi być tak zaprojektowana by w żadnym z miejsc na torze nie powstawały zastoiny wody, w miejscach gdzie to jest niemożliwe należy zastosować odpowiedni system odwodnienia, i) kształt, konstrukcja i wykończenie toru powinny zapewniać możliwość bezpiecznego opuszczania pasma ruchu, j) w najwyższych punktach zakrętów zaleca się zastosowanie specjalnego oznakowania wizualnego, informującego o zbliżaniu się do krawędzi pasma jezdnego. 3. Dokumentacja projektowa powinna zawierać: a) wymaga się złożenia pięciu kompletnych egzemplarzy projektów w wersji papierowej u Zamawiającego, b) każdy projekt powinien zawierać: niezbędne pozwolenie/zgłoszenie, projekt wykonawczy, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, kosztorys inwestorski i przedmiar robót, c) projekty powinny być skompletowane, spięte w segregatorach i złożone na potrzeby Zamawiającego w pięciu egz., d) wszelkie dokumenty powinny być złożone również na płycie CD w formacie pdf oraz DWG i przekazane Zamawiającemu w dwóch egz. 4. Wykonawca zobowiązuje się do realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie z warunkami określonymi w Programie funkcjonalno-użytkowym, opisie przedmiotu zamówienia a także z postanowieniami SIWZ oraz załącznikami do SIWZ, tj.: a) Program funkcjonalno-użytkowy – załącznik nr 8. 5. Zamawiający wymaga dostosowania infrastruktury toru rowerowego do potrzeb osób niepełnosprawnych tj. odpowiednie oznakowania terenu toru, oznaczenie w postaci tabliczek umieszczonych od strony ścieżek rowerowych – 3 szt. w formacie ułatwiającym osobom niedowidzącym przeczytanie treści. 6. Zakres robót objętych obowiązkami Wykonawcy robót szczegółowo opisany jest w załączniku nr 8 do SIWZ tj. Programie funkcjonalno-użytkowym. Dokumentacja dostępna jest do wglądu na stronie internetowej bądź w siedzibie Zamawiającego w godzinach pracy Urzędu. 7. Wykonawca dla określenia ceny oferty dokonuje wyceny robót na podstawie SIWZ i załączników do SIWZ, a w szczególności na podstawie Programu funkcjonalno-użytkowego. 8. Wykonawca będzie rozliczany na podstawie harmonogramu rzeczowo – finansowego obejmującego wszystkie koszty składające się na cenę oferty brutto. 9. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana, przedłoży w terminie 7 dni od podpisania umowy harmonogram rzeczowo – finansowy do akceptacji przez Zamawiającego. Szczegółowa forma harmonogramu zostanie uzgodniona pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym niezwłocznie po podpisaniu umowy. 10. Harmonogram powinien być podzielony na pozycje w taki sposób, aby obejmował cały zakres rzeczowy robót. 11. Rozliczenie za przedmiot umowy będzie się odbywało fakturą częściową i fakturą końcową tj. po podpisaniu odbioru końcowego. Podstawę do wystawienia faktury częściowej stanowi protokół odbioru dokumentacji projektowej. Rozliczenie końcowe Wykonawcy za wykonanie przedmiotu umowy nastąpi na podstawie faktury końcowej, po podpisaniu protokołu końcowego. 12. Kody CPV: 45000000-7 Roboty budowlane, 71221000-3 Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych, 71320000-7 Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania, 71220000-6 Usługi projektowania architektonicznego, 45220000-5 Roboty inżynieryjne i budowlane, 45111291-4 Roboty w zakresie zagospodarowania terenu, 45223800-4 Montaż i wznoszenie gotowych konstrukcji, 45200000-9 Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej. 45212140-9 Obiekty rekreacyjne 13. Wykonawca dostarczy kompletną dokumentację powykonawczą, wykonaną przez uprawnione do tego osoby. Wykonanie dokumentacji powykonawczej w ilości 5 (pięciu) kompletów. 14. Forma wynagrodzenia ustalona przez Zamawiającego za realizację przedmiotu zamówienia to RYCZAŁT. Przy dokonywaniu wyceny przedmiotu zamówienia należy uwzględnić łącznie wszystkie dane z analizy dokumentacji projektowej, oraz wnioski wypływające z zalecanej do przeprowadzenia wizji lokalnej. 15. Wykonawca w ramach ceny ofertowej m.in. winien zapewnić: 1) organizację i zabezpieczenie placu budowy, utrzymanie zaplecza budowy, wszelkie roboty przygotowawcze i porządkowe, a także wykonanie innych możliwych do przewidzenia, wynikających z przepisów, czynności mogących wystąpić w związku z prowadzonymi robotami, 2) uporządkowanie terenu po zakończeniu robót oraz ewentualną wypłatę odszkodowań z tytułu zniszczeń powstałych w wyniku prowadzenia robót lub w związku z nimi, 3) uwzględnienie kosztów innych czynności, niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia. 4) pokrycie kosztów poboru wody i energii elektrycznej wykorzystanych na potrzeby prowadzonego zadania. 16. Równoważność: 1) Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych w przypadkach opisu przedmiotu zamówienia (lub jego części) przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę. 2) Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne w przypadkach opisu przedmiotu zamówienia (lub jego części) przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp. 3) Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne w zakresie opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 4) Za równoważne Zamawiający uzna oferty lub rozwiązania umożliwiające uzyskanie rezultatu założonego przez Zamawiającego; spełniające wymagania w stopniu nie gorszym, niż wynikający z opisu przedmiotu zamówienia, jak w pkt. 1 lub 2, w zakresie cech, parametrów i właściwości odnoszących się bezpośrednio do funkcji (mające na nie wpływ) jakie to zamówienie, po zrealizowaniu – winno pełnić. 5) Zamawiający wymaga wykazania przez Wykonawców, dowodami przedstawionymi w formie pisemnej – faktu, iż zaoferowana oferta lub rozwiązanie są istotnie równoważne. 17. Wymagania w zakresie zatrudnienia na podstawie umowy o pracę 1) Stosownie do treści art. 29 ust. 3a Ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz.U. z 2018 r., poz. 917 z późn. zm.), osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia: - osoby wykonujące czynności bezpośrednio związane z realizacją przedmiotu zamówienia obejmujących wykonanie tj. a) wykopy ręczne b) roboty związane z nawierzchnią bitumiczną; Obowiązek ten, nie dotyczy osoby wskazanej na stanowisko nadzoru tj.: Kierownika budowy oraz innych osób pełniących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane. Zamawiający zobowiązuje Wykonawcę lub Podwykonawcę do przedstawienia najpóźniej w dniu podpisania umowy na realizację zamówienia oraz na każdym etapie realizacji zamówienia – aktualnego wykazu tych czynności i liczby podporządkowanych im etatów. 2) W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w opisie przedmiotu zamówienia czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 3) W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących wskazane w opisie przedmiotu zamówienia czynności w trakcie realizacji zamówienia: a) oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub Podwykonawcy; b) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub Podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 18 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2018 r., poz. 1000), w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników . Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; c) zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez Wykonawcę lub Podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy; d) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub Podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 18 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych . 4) Z tytułu niespełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w opisie przedmiotu zamówienia czynności. Zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez Wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w istotnych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego. 5) W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości: 5 000,00 zł (pięć tysięcy złotych 00/100) 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert pod rygorem odrzucenia Ofert. 3. Wadium może zostać wniesione w jednej lub kilku z poniższych form: 1) Pieniądzu - wadium zostanie uznane za wpłacone w terminie, jedynie pod warunkiem, że pieniądze znajdą się na koncie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. Dowód wniesienia wadium powinien być załączony do oferty. 2) Poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym. 3) Gwarancjach bankowych. 4) Gwarancjach ubezpieczeniowych. 5) Poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 09 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy przelać na rachunek bankowy numer 90 1240 2539 1111 0010 6102 1434 z dopiskiem: Wadium - Wykonanie w systemie ZAPROJEKTUJ I WYBUDUJ: Budowy rekreacyjnego obiektu małej architektury - toru rowerowego typu ‘pumptrack’ w Łęczycy w ramach zadania inwestycyjnego „Budowa pumptracku”. 5. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym 6. Wadium wnoszone w formie gwarancji winno zawierać w swej treści nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie się do zapłaty kwoty wadium na pierwsze żądanie, bez konieczności dołączania jakichkolwiek dokumentów na wypadek gdyby wykonawca: 1) W odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art.26 ust.3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, potwierdzających okoliczności o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia o który mowa w art.25a ust.1 ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art.87 ust.2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej, 2) Odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, 3) Zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy 4) Nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy. Przedkładana gwarancja musi wskazywać jakiego postępowania dotyczy, określać wykonawcę, beneficjenta gwarancji (Miasto Łęczyca, adres: Urząd Miejski w Łęczycy, ul. Konopnickiej 14, 99-100 Łęczyca) oraz gwaranta, kwotę gwarancji i termin jej ważności. W przypadku, gdy oferta zostanie złożona przez podmioty wspólnie ubiegające się o udzielenie zamówienia w treści dokumentu winna znaleźć się informacja identyfikująca podmioty, których dotyczy Brak którejkolwiek z wymaganych adnotacji w treści dokumentu wadialnego będzie skutkować odrzuceniem oferty. 7. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą. 8. W przypadku wnoszenia wadium w innej formie niż pieniężna, oryginał dokumentu wadialnego, z uwagi na konieczność jego późniejszego zwrotu przez Zamawiającego, powinien stanowić odrębną część oferty, nie należy go trwale łączyć z dokumentami oferty. W związku z powyższym oryginał dokumentu należy dołączyć do oferty w osobnej kopercie, a kopię wpiąć do oferty. 9. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 10. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 11. Zamawiający żąda we wskazanym terminie ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art.46 ust.1 ustawy Pzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 12. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 13. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art.26 ust.3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń potwierdzających okoliczności, o których mowa w art.25 ust.1 ustawy Pzp, oświadczenia , o którym mowa w art.25a ust.1 ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art.87 ust.2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 14. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) Odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie. 2) Nie wzniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy 3) Zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczególnych wymagań
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. 2) Ofertę stanowi wypełniony: • Formularz ofertowy – złącznik nr 1 do SIWZ, • Formularz cenowy – załącznik nr 2 do SIWZ; Formularz ofertowy musi być zgodny w treści z załączonym do SIWZ wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. W przypadku zastosowania przez Wykonawcę własnego formularza ofertowego Zamawiający wymaga aby zawierał on wszystkie informacje zawarte w formularzu stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. Oferta musi być podpisana w sposób umożliwiający identyfikację osoby podpisującej, podpis lub podpisy muszą być czytelne lub opatrzone pieczęciami imiennymi. 3) Treść oferty musi odpowiadać treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz ewentualnym zmianom przekazanym przez Zamawiającego jako wyjaśnienia i uzupełnienia do SIWZ. Zamawiający dopuszcza złożenie oferty i załączników na formularzach sporządzonych przez Wykonawcę, pod warunkiem, że ich treść, a także opis kolumn i wierszy odpowiadać będą formularzom określonym przez Zamawiającego. 4. Formularz Oferty musi być podpisany przez osobę/osoby upoważnione do działania w imieniu wykonawcy. 5. Do oferty należy dołączyć Oświadczenie własne potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu (wg wzorca stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ) oraz brak podstaw do wykluczenia z postępowania (wg wzorca stanowiącego Załącznik nr 4 do SIWZ) oraz (o ile jest to niezbędne) pełnomocnictwo. 6. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu dotyczącym spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz dotyczącym przesłanek wykluczenia z postępowania. 7. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów składa pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 8. W przypadku posługiwania się przez wykonawcę pełnomocnictwem, dokument należy złożyć w oryginale lub kopii poświadczonej przez notariusza. 9. oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust.1 pkt 23 ustawy Pzp (wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 7 do SIWZ), a w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Oświadczenie to wykonawca przekazuje zamawiającemu w terminie 3 dni od zamieszczenia przez zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust.5 ustawy Pzp (informacja z otwarcia ofert). 10. W celu oceny, czy wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, zamawiający żąda dokumentów, które określają w szczególności: 1) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; 2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 3) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 4) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach