Przetargi.pl
Wykonanie w stacjach PMS - dzialających w systemie wczesnego wykrywania skażeń promieniotwórczych - prac zapewniających funkcjonowanie tych stacji

Państwowa Agencja Atomistyki ogłasza przetarg

  • Adres: 00-522 Warszawa, ul. Krucza 36
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 6959826 , fax. 022 6959856
  • Data zamieszczenia: 2009-11-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Państwowa Agencja Atomistyki
    ul. Krucza 36 36
    00-522 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 6959826, fax. 022 6959856
    REGON: 00090747300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.paa.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa centralna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie w stacjach PMS - dzialających w systemie wczesnego wykrywania skażeń promieniotwórczych - prac zapewniających funkcjonowanie tych stacji
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    I. Prace konserwacyjne stacji PMS. W każdej stacji PMS należy raz w ciągu roku, a w przypadku kiedy zamawiający uzna za ko-nieczne (nie więcej niż w czterech stacjach) - dwa razy do roku, wykonać prace konserwacyjne obejmujące: 1. sprawdzenie źródłem referencyjnym Cs-137 poprawności pomiaru mocy dawki zapewniającym co najmniej 2-krotny wzrost mocy dawki w stosunku do mocy dawki pochodzącej od promieniowania naturalnego na danym terenie, 2. wykonanie pomiaru widma promieniowania gamma przy użyciu źródła referencyjnego, 3. sprawdzenie poprawności działania kalibracji energetycznej sondy NaJ(Tl), 4. sprawdzenie działania stacji przy zasilaniu awaryjnym, 5. sprawdzenie poprawności działania systemu Watchdog, 6. sprawdzenie stanu akumulatorów, 7. sprawdzenie działania systemu alarmowego szafy sterującej, 8. sprawdzenie działania układu termoregulatora i chłodzenia szafy sterującej, 9. sprawdzenie łączności z komputerem centralnym poprzez modem, 10. sprawdzenie logów systemowych i logów wykrywania błędów i ich archiwizacja, 11. sprawdzenie stanu złącz i kabli, 12. sprawdzenie poprawności napięć zasilających, 13. sprawdzenie stanu technicznego domku pomiarowego, 14. sprawdzenie stanu złącz i kabli przy sondach pomiarowych, 15. oczyszczenie sond: deszczomierza, sondy GM i sondy NaJ(Tl), 16. kontrola poprawności przeprowadzenia prac konserwacyjnych przez osoby uprawnione do obsługi stacji (opiekunów stacji), 17. doszkalanie opiekunów stacji w zakresie obsługi stacji . Ponadto w ramach prac konserwacyjnych należy: 1. podczas wizyt konserwacyjnych w stacjach, przeprowadzić analizę danych pochodzących z monitoringu pod kątem poprawności wyników pomiarowych i sprawności wszystkich zespo-łów stacji, 2. analizować, pod kątem wpływu na wiarygodność wyników pomiarowych, sygnały od opieku-nów stacji i pracowników Centrum CEZAR PAA o wszelkich nieprawidłowościach oraz ano-maliach w działaniu poszczególnych stacji. W przypadku braku wpływu nieprawidłowości w funkcjonowaniu stacji na jakość otrzymywanych wyników pomiarów, likwidować te nieprawi-dłowości podczas wizyt konserwacyjnych. II. Prace serwisowe w przypadku nieprawidłowości w działaniu stacji PMS. 1. W ramach prac serwisowych należy reagować na wszystkie nieprawidłowości mające wpływ na wyniki pomiarów sond oraz zbieranie i archiwizowanie wyników tych pomiarów, w po-szczególnych stacjach PMS. Podjąć akcję wyjaśniającą ich przyczyny. Zlecić opiekunom sta-cji, wykonanie drobnych czynności sprawdzających w celu lokalizacji uszkodzenia lub prze-prowadzenie prostych czynności serwisowych (np. zresetowanie komputera, wyłączenie zasi-lania itp.). W przypadku gdy wykonanie powyższych czynności nie spowoduje usunięcia nie-prawidłowego działania należy przeprowadzić wyjazd serwisowy i na miejscu: - wykryć przyczyny nieprawidłowości, - zidentyfikować wadliwie działający lub niedziałający element, - dokonać napraw, - wymienić wadliwie działający element na sprawny, - sprawdzić i ewentualnie zaktualizować oprogramowanie lub poszczególne pliki. 2. Wymieniony element należy: a) jeśli to możliwe naprawić we własnym zakresie, jeżeli nie, to: b) skontaktować się z CEZAR w celu uzyskania decyzji czy: - wysłać do naprawy do wyspecjalizowanego serwisu, - zakupić nowy element. 3. W przypadku wykonania napraw lub wymiany elementów stacji związanych z pomiarem mocy dawki lub widma promieniowania gamma należy przeprowadzić pomiar mocy dawki (dla sondy GM) lub widma dla sondy NaJ/Tl przy pomocy źródła referencyjnego potwierdzający prawidłowość tych pomiarów i określenie ewentualnych współczynników ko-rekcyjnych. 4. Uszkodzenie Wykonawca usuwa tak szybko jak jest to możliwe, nie dłużej jednak niż w cią-gu 3 dni roboczych (w przypadku, o którym mowa w ust. 2 pkt a). 5. Uszkodzenie wymagające sprowadzenia lub naprawy specjalistycznego podzespołu Wyko-nawca usuwa po uprzednim uzgodnieniu z Centrum CEZAR, warunków i czasu usunięcia uszkodzenia. Zakupu wszystkich części zamiennych (elementy, zespoły) oraz opłat za usługi wyspecjalizowa-nego serwisu dokonuje Państwowa Agencja Atomistyki, po uprzednim zgłoszeniu potrzeb przez Wykonawcę. Zakupione części Wykonawca odbiera z siedziby Zamawiającego. Przewiduje się 16 wyjazdów serwisowych. Jeżeli ich liczba będzie większa albo mniejsza niż przyjęta w oszacowaniu (16), nie będzie to miało wpływu na wysokość wynagrodzenia jakie otrzyma Wykonawca. Dla określenia ceny za wykonanie całego zamówienia Wykonawca powinien uwzględnić nastę-pujące informacje: 1. prace konserwacyjne:13 + 4 stacji PMS, 2. prace serwisowe (bez kosztów części zamiennych): 16 wyjazdów, 3. średnia odległość z Warszawy do stacji: ok. 310 km . 4. lokalizacja stacji PMS: Białystok, Gdynia, Koszalin, Kraków, Łódź, Lublin, Olsztyn, Sanok, Szczecin, Toruń, Warszawa, Wrocław, Zielona Góra.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 504110009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wnoszenia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu o udzielenie zamówienia mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: 1) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, tj.: a) posiadają doświadczenie w wykonywaniu prac o charakterze konserwacyjnym i serwi-sowym stacji wykrywania skażeń promieniotwórczych, działających on-line (przesył danych w systemie GPRS) zawierających aparaturę spektrometryczną i dozymetryczną oraz posiadają doświadczenie w zakresie oprogramowania i zdalnego sterowania on-line elektroniczną aparaturą pomiarową, lub urządzeń o podobnym działaniu i przeznaczeniu, tzn. wykonali w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania: - co najmniej roczną umowę na wykonywanie konserwacji i serwisowania urządzeń pomiarowych do wykrywania skażeń promieniotwórczych, działających on-line lub urządzeń o podobnym działaniu i przeznaczeniu, lub - 12 jednorazowych zleceń na wykonywanie prac konserwacyjnych i serwisowych urządzeń pomiarowych do wykrywania skażeń promieniotwórczych, działających on-line lub urządzeń o podobnym działaniu i przeznaczeniu; oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych. Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia bądź nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w dziale VI SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia , że wykonawca spełnia wymagania art. 22 ust. 1 ustawy PZP, należy złożyć: 1) Oświadczenie o spełnianiu przez wykonawcę wymagań art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych - (wzór - załącznik nr 2 do SIWZ). 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzające dopuszczenie do obrotu prawnego w zakresie objętym przedmiotem zamówienia oraz zawierające nazwisko osoby (osób) uprawnio-nych do reprezentowania firmy. W przypadku składania oferty przez wykonawców wy-stępujących wspólnie ww. dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę. (Dokument/y muszą być datowane nie wcześniej niż sześć miesięcy, przed termi-nem otwarcia ofert). 3) Wykaz wykonanych usług , o których mowa w dziale VI ust. 2 pkt a, a jeśli okres prowa-dzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i war-tością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmio-tu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie. 2. W przypadku, gdy wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia do oferty na-leż dołączyć oświadczenie o ustanowieniu pełnomocnika do reprezentowania ich w postę-powaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 3. Wykonawcy, którzy w określonym terminie nie złożą wymaganych oświadczeń lub dokumen-tów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu, lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane przez Zamawiającego oświadczenia i doku-menty, zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, zostaną wezwani przez Zamawiającego do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba, że mimo ich złożenia ofer-ta Wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie Zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez ofe-rowane dostawy lub usługi wymagań określonych przez Zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.paa.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach