Przetargi.pl
Wykonanie w Słupsku zadania inwestycyjnego pn. Budowa parku rekreacyjno-wypoczynkowo-sportowego przy ul. Konarskiego

Zarząd Infrastruktury Miejskiej w Słupsku ogłasza przetarg

  • Adres: 76-200 Słupsk, ul. Przemysłowa 73
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. +48 59 841 00 91 , fax. +48 59 848 37 35
  • Data zamieszczenia: 2014-07-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Infrastruktury Miejskiej w Słupsku
    ul. Przemysłowa 73 73
    76-200 Słupsk, woj. pomorskie
    tel. +48 59 841 00 91, fax. +48 59 848 37 35
    REGON: 22122171500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zimslupsk.com
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Gminna samorządowa jednostka organizacyjna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie w Słupsku zadania inwestycyjnego pn. Budowa parku rekreacyjno-wypoczynkowo-sportowego przy ul. Konarskiego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia obejmuje roboty budowlane związane z wybudowaniem parku rekreacyjno-wypoczynkowo-sportowego na terenie zlokalizowanym przy ul. Konarskiego w Słupsku oznaczonym w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego Rejtana w Słupsku symbolem: 22.ZP tereny zieleni urządzonej wraz z zakupem, dostawą i montażem urządzeń zabawowych, przeszkód do psich sportów i wyposażeniem parku w elementy małej architektury, w oparciu o projekt zagospodarowania parku stanowiącego załącznik nr 10 do SIWZ, projekt nawierzchni parkowych i projekt szaty graficznej - załącznik nr 11 do SIWZ oraz specyfikacje techniczne - załącznik nr 12 do SIWZ, zgodnie z zakresem szczegółowo określonym w przedmiarze robót stanowiącym załącznik nr 13 do SIWZ. 2. Zakres rzeczowy, który określa przedmiar robót obejmuje, w szczególności: 1) wykonanie robót budowlanych związanych z wykonaniem nawierzchni bezpiecznej, chodników, trawników, ogrodzenia, 2) zakup, dostawę i montaż nowych urządzeń zabawowych dla dzieci, 3) wyposażenie parku w takie elementy jak: ławki z oparciem, kosze na śmieci, stojaki na rowery, kosze na psie nieczystości, 4) wykonanie i montaż tablic informacyjnych z regulaminem placu zabaw dla dzieci, 5) wykonanie i montaż tablic informacyjnych z regulaminem wybiegu dla psów, 6) wykonanie i montaż przeszkód do psich sportów, 7) wykonanie rowu odwadniającego. 3. Załącznik nr 9 do SIWZ przedstawia opis i dane techniczne wszystkich elementów przeznaczonych do montażu i wykonania w ramach zadania tj.: 1) nowych urządzeń zabawowych przeznaczonych do montażu, 2) wyposażenia parku przeznaczonego do montażu, 3) przeszkód do psich sportów przeznaczonych do montażu, 4) nawierzchni gumowej pod piramidą linową nr 1, 2, 5) ogrodzenia, 6) chodników, 7) trawników oraz opis istniejącego i projektowanego stanu zagospodarowania terenu. 4. Przedmiot zamówienia obejmuje również wszystkie prace i obowiązki Wykonawcy wymienione w SIWZ i we wzorze umowy stanowiącym zał. nr 8 do SIWZ. 5. Wykonawca musi posiadać ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej na czas trwania zamówienia. 6. Wykonawca jest posiadaczem i wytwórcą odpadów. Na Wykonawcy ciążą obowiązki wynikające z ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2013 r., poz. 21, z późn. zm.), 7. Odpowiedzialność za wykonany przedmiot zamówienia z tytułu rękojmi za wady fizyczne wynosi 3 lata, licząc od daty bezusterkowego odbioru końcowego całego zamówienia lub protokolarnego stwierdzenia usunięcia wad określonych przy odbiorze, 8. Niezależnie od odpowiedzialności z tytułu rękojmi Wykonawca udziela Zamawiającemu gwarancji dobrej jakości wykonanych robót. Okres gwarancji wynosi 3 lata licząc od daty bezusterkowego odbioru końcowego całego zamówienia, obejmującej roboty zrealizowane, konserwację i naprawę urządzeń, przy czym okres gwarancji na urządzenia będzie odpowiadał, co najmniej okresowi udzielonemu przez ich producentów i liczony będzie również od daty bezusterkowego odbioru całości zamówienia. 9. PODWYKONAWSTWO 1) Zamawiający nie dokonuje zastrzeżenia na podstawie art. 36a ust. 2 ustawy Pzp dotyczącego osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. 2) Zgodnie z art. 36a ust.1 ustawy Pzp Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. 3) Zamawiający na podstawie art. 36b ust. 1 ustawy Pzp żąda wskazania przez Wykonawcę w formularzu oferty, stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ: a) części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, b) nazw (firm) podwykonawców, na których zasoby Wykonawca powołuje się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. W przypadku braku określenia podwykonawców Zamawiający uzna, iż przedmiot zamówienia zostanie samodzielnie wykonany przez Wykonawcę. 4) Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452121409
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 3 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 10.000 PLN (słownie: dziesięć tysięcy polskich złotych). 2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert w formie określonej w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zimslupsk.com
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach