Powiatowy Zarząd Dróg Publicznych w Cieszynie ogłasza przetarg
- Adres: 43-400 Cieszyn, ul. Bobrecka 29
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 033 4777309 , fax. 033 8530511
- Data zamieszczenia: 2009-05-11
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Zarząd Dróg Publicznych w Cieszynie
ul. Bobrecka 29 29
43-400 Cieszyn, woj. śląskie
tel. 033 4777309, fax. 033 8530511
REGON: 07225340000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzdp.powiat.cieszyn.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie w ramach bieżącego utrzymania dróg robót związanych ze ścinaniem zawyżonych poboczy w ciągu dróg powiatowych na terenie Powiatu Cieszyńskiego w roku 2009, nr sprawy 6/2009 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Wykonanie w ramach bieżącego utrzymania dróg robót związanych ze ścinaniem zawyżonych poboczy w ciągu dróg powiatowych na terenie Powiatu Cieszyńskiego w roku 2009. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331419
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Pzp oraz spełniający wymogi art. 22 ust.1 ustawy Pzp. tj.: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Pzp
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - oświadczenie w trybie art. 22 i art. 24 ustawy PZP, - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, - aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; - podpisany wzór Umowy ( ostatnia strona )
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pzdp.powiat.cieszyn.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonywanie remontu elementów dróg na terenie Gminy Wilamowice
Dodano: 2016-07-27 - Bieżące utrzymanie dróg gminnych na terenie miasta Zabrze - strefa II północna w latach 2017-2019
Dodano: 2016-07-22 - Bieżące utrzymanie dróg gminnych w latach 2017-2019 na terenie Miasta Zabrze - strefa II południowa
Dodano: 2016-07-21 - Bieżące utrzymanie dróg gminnych w latach 2017-2019 na terenie Miasta Zabrze - strefa I południowa
Dodano: 2016-07-20 - Bieżące utrzymanie dróg wojewódzkich i powiatowych w latach 2017 - 2019 na terenie Miasta Zabrze - strefa I południowa
Dodano: 2016-07-19 - Bieżące utrzymanie dróg gminnych na terenie miasta Zabrze - Strefa I Północna w latach 2017 - 2019
Dodano: 2016-07-15 - Bieżące utrzymanie dróg krajowych, wojewódzkiej i powiatowych na terenie miasta Zabrze - STREFA I PÓŁNOCNA w latach 2017 - 2019
Dodano: 2016-07-15 - Remont cząstkowy nawierzchni dróg powiatowych przy użyciu grysów i emulsji asfaltowej
Dodano: 2016-06-29 - Roboty budowlane związane z bieżącą konserwacją, utrzymaniem i remontem dróg leśnych wewnątrzzakładowych na terenie Nadleśnictwa Brynek w 2016 roku.
Dodano: 2016-05-10 - Letnie utrzymanie czystości dróg, ulic, parkingów, chodników, terenów zielonych oraz koszenia rowów na terenie Gminy Pawłowice na zadaniach: Zadanie I - sołectwo Pawłowice, Zadanie II - sołectwa Pawłowice Osiedle i Pniówek, Zadanie III - sołectwa Pniówek i Krzyżowice, Zadanie IV - sołectwo Warszowice, Zadanie V - sołectwa Golasowice i Jarząbkowie, Zadanie VI - sołectwo Pielgrzymowice, Zadanie nr VII - koszenie rowów melioracyjnych w Gminie Pawłowice,
Dodano: 2016-03-08