Przetargi.pl
Wykonanie w latach 2016 - 2017 cząstkowych remontów dróg i chodników stanowiących własność Gminy Tczew

Gmina Tczew ogłasza przetarg

  • Adres: 83110 Tczew, ul. Lecha
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. (058) 530 51 32 , fax. (058) 530 51 30
  • Data zamieszczenia: 2016-11-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Tczew
    ul. Lecha 12
    83110 Tczew, woj. pomorskie
    tel. (058) 530 51 32, fax. (058) 530 51 30
    REGON: 19167537900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gmina-tczew.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie w latach 2016 - 2017 cząstkowych remontów dróg i chodników stanowiących własność Gminy Tczew
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest równanie dróg gruntowych przy pomocy równiarki i walca (min. 9,5 tony z bębnem wibracyjnym) wraz z wbudowaniem kruszywa łamanego (stabilizowanego mechanicznie) o frakcji 0÷31,5mm, lub kruszywa betonowego o frakcji 0-63 mm. w celu przeprowadzenia remontów dróg stanowiących własność Gminy Tczew na terenie Gminy Tczew w latach 2016 - 2017. I) Zakres prac obejmuje: -równanie dróg gruntowych o szerokości średnio od 3,0 m do 6, 0 m przy pomocy równiarki i walca (walec dynamiczny samojezdny – min 9,5 tony z bębnem wibracyjnym) wraz z wbudowaniem kruszywa łamanego (stabilizowanego mechanicznie) o frakcji 0÷31,5mm lub kruszywa betonowego o frakcji 0÷63mm. Zakres prac obejmuje także takie profilowanie nawierzchni aby zapewnić swobodny odpływ wód deszczowych na pobocze drogi lub do przydrożnego rowu, -pozycja może dotyczyć także samej dostawy i wbudowania kruszywa lub samego równania lub samego walcowania (w przypadku wyłącznego wbudowania kruszywa), -zakres obejmuje: wyrównanie i zagęszczenie istniejącego podłoża, rozplantowanie i zawałowanie kruszywa łamanego (stabilizowanego mechanicznie) o frakcji 0÷31,5mm lub kruszywa betonowego 0 ÷63mm, walec dynamiczny samojezdny – min. 9,5 tony wraz z wykonaniem prac pomiarowych i przygotowawczych. Przy bardzo małych powierzchniach (do 1m2) dopuszcza się użycie zagęszczarki płytowej. Szczegółowe parametry kruszyw podano w SIWZ. II) Ustalenia dodatkowe 1) Zamawiający zastrzega sobie możliwość niezrealizowania części zamówienia. Prace będą zlecane zależnie od bieżących potrzeb Zamawiającego - niemożliwe jest wskazanie konkretnych ilości. Wielkość, sposób i miejsce realizacji prac remontowych będzie określał każdorazowo Zamawiający - pisemnie wg. potrzeb. Przybliżony harmonogram zostanie uzgodniony pomiędzy Stronami. Wykonawca będzie wykonywał prace remontowe sukcesywnie, (dostawy kruszywa samochodami samowyładowczymi - wyładunek z tyłu pojazdu) w miejscach wskazanych przez Zamawiającego lub Inspektora Nadzoru, na terenie gminy Tczew (bezpośrednio na remontowaną drogę). W przypadku nie doprecyzowania terminu w harmonogramie Wykonawca w terminie do max 5 (patrz zapisy rozdziału 13 SIWZ) dni od momentu otrzymania informacji o konieczności przeprowadzenia remontu będzie zobowiązany do rozpoczęcia prac naprawczych, prace remontowe nie mogę trwać dłużej niż 1 dzień na każdy 1 km i 100 ton wbudowanego materiału (chyba, że harmonogram będzie precyzował to inaczej). 2) Wykonawca jest zobowiązany zapewnić przejezdność dróg i bezpieczeństwo dla ich użytkowników. 3) W przypadku gdy wykonywanie prac budowlanych wpływa na ruch drogowy lub ogranicza widoczność na drodze albo powoduje wprowadzenie zmian w istniejącej organizacji ruchu pojazdów lub pieszych Wykonawca zobowiązany jest do wykonania projektu organizacji ruchu i uzgodnienia go z Zamawiającym (projekt organizacji ruchu związany z robotami prowadzonymi w pasie drogowym powinien określać sposób zabezpieczenia tych robót zgodnie z wymogami bezpieczeństwa ruchu drogowego). 4) Cena ofertowa za jeden km pracy lub wbudowania 1 tony kruszywa musi obejmować kompleksowo koszty wykonania remontu (zgodnie z zakresem opisanym w niniejszym rozdziale). 5) Zamawiający powoła na własny koszt Inspektora Nadzoru. Inspektor Nadzoru uprawniony będzie do odbioru wszystkich prac wykonanych przez Wykonawcę, sprawdzenia ilości, jakości dostarczonego materiału oraz wszelkich dokumentów niezbędnych do odbioru (m. in. certyfikatów i deklaracji zgodności itp.). 6) Rozliczanie za poszczególne prace z Wykonawcą odbywać się będzie na podstawie cząstkowych protokołów odbioru robót zaakceptowanych i podpisanych przez Inspektora Nadzoru i upoważnionego pracownika Urzędu Gminy Tczew. Rozliczanie następować będzie zbiorczo nie częściej niż raz w tygodniu na podstawie całościowego (zbiorczego) protokołu odbioru. 7) Wykonawca zobowiązany jest do sporządzenia szkicu lokalizacji wykonanych prac, a także do sporządzenia dokumentacji fotograficznej (przed rozpoczęciem prac i po wykonaniu prac), które to stanowić będą załącznik do każdego z cząstkowych protokołów odbiorów (wydruk lub płyta CD). 8) Zaoferowane stawki będą stałe bez względu na porę roku, godzinę oraz miejsce wykonywania usługi. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za wszelkie szkody, do których dojdzie podczas transportu i w trakcie wykonywania usług. 9) Wykonawca we własnym zakresie ustala przebieg uzbrojenia podziemnego i odpowiada za ewentualne uszkodzenia. UWAGA: na potrzeby porównania i oceny ofert Wykonawca zobowiązany jest wskazać cenę jednostkową (za 1 km/1 tonę) dla przyjętej technologii. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania zadania zgodnie ze sztuką budowlaną, obowiązującymi przepisami i normami oraz przy zachowaniu przepisów BHP, przy maksymalnym ograniczeniu uciążliwości dla mieszkańców. Wykonawca zapewnia materiały, osoby i urządzenia niezbędne do wykonania przedmiotu umowy, posiadające m. in. aktualne atesty i certyfikaty pozwalające na ich stosowanie. Transport i załadunek materiałów oraz dostarczenie i eksploatacja maszyn i urządzeń obciążają Wykonawcę. Wykonawca zobowiązany jest do posiadania aktualnej i opłaconej polisy OC w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę minimum: 50 000,00 zł. (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100) w okresie trwania Umowy. Wykonawca zobowiązany jest do skalkulowania ceny za przedmiot zamówienia z należytą starannością. Obowiązującym wynagrodzeniem jest iloczyn faktycznie wykonanych prac i zaoferowanej ceny jednostkowej. Wykonawca zobowiązany jest do zapoznania się z przedmiotem zamówienia oraz zawarcia w cenie oferty wszystkich kosztów za roboty niezbędne do prawidłowego ich wykonania, zgodnie z technologią robót określoną w SIWZ, Polską Normą. Zaleca się dokonanie wizji lokalnej terenu, który zostanie objęty umową. Wykonawca zabezpiecza teren robót mając na względzie mienie Zamawiającego i własne, w szczególności Wykonawca zobowiązany jest na własny koszt zabezpieczyć zdemontowane urządzenia, sprzęt oraz materiały i odpowiada za ewentualne ich uszkodzenia. Wykonawca w trakcie wykonywania robót ponosi odpowiedzialność za bezpieczeństwo swoich pracowników oraz innych osób znajdujących się w obrębie przekazanego placu budowy z tytułu prowadzonych robót. Podpisanie przez strony bez zastrzeżeń Końcowego Protokołu Odbioru (Zbiorczego) uważa się za termin wykonania robót. Jeżeli w trakcie odbioru zostaną ujawnione wady przedmiotu odbioru lub jego niekompletność, strony wpiszą je do Końcowego Protokołu Odbioru (Zbiorczego) i wyznaczą termin do ich usunięcia. W takiej sytuacji za dzień końcowego odbioru przyjmuje się dzień, w którym strony podpisały Protokół Odbioru Usunięcia Wad. Po zakończeniu robót, ale przed ostatecznym odbiorem przez Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest do uporządkowania terenu budowy wraz z terenem przyległym i doprowadzenia ich do stanu, jaki był przed rozpoczęciem robót, istniejącą zieleń przydrożną należy odtworzyć. Po wykonaniu przez Wykonawcę robót przewidzianych niniejszą SIWZ Zamawiający dokona ich odbioru. Celem odbioru jest sprawdzenie należytego wykonania tych robót, tzn. zgodnie z SIWZ. Wykonawca zobowiązany jest udzielić gwarancji na swoje roboty na okres jednego miesiąca od daty odbioru cząstkowego prac budowlanych związanych z remontowanym odcinkiem drogi. W przypadku zatrudnienia podwykonawców Wykonawca będzie ponosił pełną odpowiedzialność wobec Zamawiającego i osób trzecich za działania i zaniechania podwykonawców, jak również za jakość wykonanych przez nich robót zgodnie z zasadami opisanymi w rozdziale 25 niniejszej SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233220-7

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga od Wykonawcy wniesienia wadium. Oferta w okresie związania ofertą musi być zabezpieczona w wadium w wysokości: 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100), które należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 1. Wadium może być wniesione w: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty , o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014r. Nr 1804, oraz z 2015r. poz. 978 i 1240.). W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu należy je wpłacić przelewem na konto (rachunek) Urzędu Gminy w Tczewie (Bank Spółdzielczy w Tczewie nr rachunku 02 8345 0006 0000 0390 2000 0004) 2. Zamawiający zatrzymuje wadium: 1) jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej, 2) jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: -odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, -nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, -zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 3. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie uznany termin uznania rachunku Urzędu Gminy w Tczewie (według potwierdzenia wpływu środków na rachunek określony w ust.1 niniejszej SIWZ). Wadium w formie innej niż pieniężna należy składać jako: kopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem oraz oryginalny dokument wraz z ofertą (pożądane jest, aby oryginał był umieszczony w osobnej kopercie). W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniężna dokument wniesienia wadium powinien wskazywać przypadki, w których Zamawiający ma prawo zatrzymać wadium zgodnie z art. 46 ust. 4a i ust 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zgodnie z wymogami ustawy Prawo zamówień publicznych oraz instytucji wydających np. poręczenia, oryginalny dokument zostanie Wykonawcy zwrócony. Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się Wykonawców, którzy nie wnieśli wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą, lub nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą. Wadium wraz z odsetkami wniesione w pieniądzu przez Wykonawcę, którego oferta została uznana za najkorzystniejszą, za zgodą Wykonawcy zaliczone jest przez Zamawiającego na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawców, którym zwrócono wadium na podstawie ust. 1 art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach