Przetargi.pl
Wykonanie w latach 2015 - 2017 przeglądów okresowych budynków administrowanych przez Gminę Lubaczów i jej jednostki organizacyjne

Gmina Lubaczów ogłasza przetarg

  • Adres: 37-600 Lubaczów, ul. Jasna 1
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 016 632 16 84 , fax. 017 717 36 55
  • Data zamieszczenia: 2015-05-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Lubaczów
    ul. Jasna 1 1
    37-600 Lubaczów, woj. podkarpackie
    tel. 016 632 16 84, fax. 017 717 36 55
    REGON: 65090065400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubaczow.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie w latach 2015 - 2017 przeglądów okresowych budynków administrowanych przez Gminę Lubaczów i jej jednostki organizacyjne
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie przeglądów, zwanych dalej kontrolami, przewidzianych w art. 62 ust. 1 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U. z 2006 r. nr 156 poz. 1118 z późn. zm.) zgodnie, z którym obiekty budowlane powinny być w czasie ich użytkowania poddawane przez właściciela lub zarządcę kontroli: 1) okresowej, co najmniej raz w roku, polegającej na sprawdzeniu stanu technicznego: a) elementów budynku, budowli i instalacji narażonych na szkodliwe wpływy atmosferyczne i niszczące działania czynników występujących podczas użytkowania obiektu, b) instalacji i urządzeń służących ochronie środowiska, c) instalacji gazowych oraz przewodów kominowych (dymowych, spalinowych i wentylacyjnych); 2) okresowej, co najmniej raz na 5 lat, polegającej na sprawdzeniu stanu technicznego i przydatności do użytkowania obiektu budowlanego, estetyki obiektu budowlanego oraz jego otoczenia; kontrolą tą powinno być objęte również badanie instalacji elektrycznej i piorunochronnej w zakresie stanu sprawności połączeń, osprzętu, zabezpieczeń i środków ochrony od porażeń, oporności izolacji przewodów oraz uziemień instalacji i aparatów; a także dodatkowo: 3) okresowej kontroli (przegląd elektryczny) kuchni w zakresie stanu sprawności połączeń, osprzętu, zabezpieczeń i środków ochrony od porażeń, oporności izolacji przewodów oraz uziemień instalacji i aparatów. Przegląd wykonywany zgodnie z art. 62 ust.1 pkt 2 Ustawa z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, z zastrzeżeniem, że wykonywany również co roku poza przeglądami pięcioletnimi; oraz wykonanie przeglądów (kontroli) wynikających z innych przepisów, w tym z art. 23 ust. 1 i ust.2 ustawy z dnia 29 sierpnia 2014 r. o charakterystyce energetycznej budynków (Dz. U. z 2014 r. poz. 1200, ze zm.) 4) okresowej kontroli, polegająca na sprawdzeniu stanu technicznego systemu ogrzewania, z uwzględnieniem efektywności energetycznej kotłów oraz dostosowania ich mocy do potrzeb użytkowych oraz kontrole systemu ogrzewania lub systemu klimatyzacji obejmują ocenę sprawności tych systemów oraz ich dostosowania do potrzeb użytkowych budynku zgodnie z zakresem i na drukach protokołów kontroli określonych w rozporządzeniu Ministra infrastruktury i rozwoju z dnia 17 lutego 2015 r. w sprawie wzorów protokołów z kontroli systemu ogrzewania lub systemu klimatyzacji (Dz. U. z dnia 24 lutego 2015 r., poz. 247); oraz § 3 ust. 2 - 4 rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i administracji z dnia 7 czerwca 2010 w sprawie ochrony przeciwpożarowej budynków, innych obiektów budowlanych i terenów (Dz. U. z 2010 r. Nr 109, poz. 719): 5) okresowej kontroli (przegląd techniczny i czynności konserwacyjne) stałych urządzeń gaśniczych - hydrantów wewnętrznych
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 716300003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.lubaczow.com.pl/index.php?id=4;18;5;;
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach