Przetargi.pl
Wykonanie w konwencji zaprojektuj i wybuduj w województwie podkarpackim w miejscowości Jaćmierz na działce o nr ewidencyjnym 423/1 i na części działki o nr ewidencyjnym 423/2 Miasteczka ruchu drogowego

Gmina Zarszyn ogłasza przetarg

  • Adres: 38-530 Zarszyn, ul. Bieszczadzka 74
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 13/ 4671038
  • Data zamieszczenia: 2013-04-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Zarszyn
    ul. Bieszczadzka 74 74
    38-530 Zarszyn, woj. podkarpackie
    tel. 13/ 4671038
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zarszyn.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie w konwencji zaprojektuj i wybuduj w województwie podkarpackim w miejscowości Jaćmierz na działce o nr ewidencyjnym 423/1 i na części działki o nr ewidencyjnym 423/2 Miasteczka ruchu drogowego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wykonanie zadania w konwencji zaprojektuj i wybuduj w województwie podkarpackim w miejscowości Jaćmierz na działce o nr ewidencyjnym 423/1 i na części działki o nr ewidencyjnym 423/2 Miasteczka ruchu drogowego na warunkach przygotowanej przez Wykonawcę dokumentacji projektowej, zgodnie z programem funkcjonalno-użytkowym wraz z koncepcją. Przedmiotowa budowa związana jest z realizacją projektu POIiŚ 8.1-11 Budujemy miasteczka ruchu drogowego ujętego na Liście Projektów Indywidualnych dla Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2007 - 2013, realizowanego na terenie województwa podkarpackiego w ramach Działania 8.1 Bezpieczeństwo ruchu drogowego, Priorytet VIII Bezpieczeństwo transportu i krajowe sieci transportowe Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko. Budowa miasteczka ruchu drogowego powinna przewidywać jezdnię o szerokości min. 2 metrów dla jezdni dwukierunkowych. Co najmniej jedną długą prostą (długość uzależniona od terenu min. 40,0 m) oraz przynajmniej jeden długi łuk (w dowolnym kierunku o dł. min. 20,0 m). W ramach inwestycji należy także wybudować jezdnię do wykonywania tzw. ósemek (wskazane założenia: promień wewnętrzny 1,5 m, promień zewnętrzny 3,5 m) . Rozmieszczenie jezdni w planie powinno uwzględniać wybudowanie przynajmniej : jednego skrzyżowania równorzędnego, jednego skrzyżowania z drogą podporządkowaną, jednego skrzyżowania z ruchem okrężnym, jednego skrzyżowania z sygnalizacją świetlną (Zakładane jest ustawienie przynajmniej czterech masztów sygnalizatorów świetlnych, z sygnalizatorami dla pieszych i pojazdów. Konieczne jest wykorzystanie zielonej strzałki do skrętu w prawo), jednego odcinka drogi dla ruchu jednokierunkowego, dwie wysepki kanalizujące ruch, oznakowanie strefy zamieszkania. Na jezdni zaprojektować i wykonać rozmieszczenie znaków poziomych, malowanych białą farbą na jej nawierzchni: linie pojedyncze i podwójne, ciągłe i przerywane, linie warunkowego zatrzymania, strzałki, znak stop, przejścia dla pieszych. Elementami nie stanowiącymi niezbędnego minimum, lecz wskazanymi do właściwego zaplanowania są: 1) wyróżnienie oznakowanego przejazdu kolejowego oraz fragmentu drogi gruntowej w celu ćwiczenia włączania się do ruchu drogowego, a także skrzyżowania trójwylotowego, 2) przynajmniej jeden próg zwalniający na terenie miasteczka ruchu drogowego, 3) wybudowanie w części miasteczka ruchu drogowego ścieżek rowerowych i przynajmniej jedno skrzyżowanie z ich udziałem w celu ćwiczenia zachowania rowerzysty w ruchu drogowym. Ścieżki : powinny być wybudowane na utwardzonym podłożu o nawierzchni asfaltowej bądź z kostki brukowej szarej. Ścieżki powinny być o następujących parametrach (zalecane) - szerokość ścieżek : jednokierunkowe - 1,5m; w obrębie pętli - 1,7m; dwukierunkowe - 3,1m; Ścieżki rowerowe powinny być wybudowane na utwardzonym podłożu. Przejazd kolejowy powinien być wybudowany z kostki brukowej na odcinku 2m z kostki betonowej w kolorze grafitowym. Cały teren powinien zostać zaprojektowany ze stałym spadkiem 1,5-2,0% w celach odwodnieniowych. Chodniki i przejścia dla pieszych : Miasteczko ruchu drogowego powinno być wyposażone w chodniki dla pieszych ułożone przynajmniej przy jednej trzeciej długości jezdni, natomiast nie powinny być ułożone wzdłuż całości, tak aby można było ćwiczyć poruszanie się po nieoznaczonym poboczu oraz ruch rowerami i motorowerami przy pieszych idących wzdłuż pobocza drogi. Projektowane chodniki z kostki betonowej typu cegła gr. 6cm w kolorze szarym. Szerokość chodnika wokół skrzyżowania - 1,5m. Pochylenie poprzeczne chodników 2%. Promienie wyokrąglające na skrzyżowaniach R=2m i R=3m. Miasteczko powinno przewidywać przynajmniej cztery przejścia dla pieszych: przejście z sygnalizacją świetlną, przejście bez sygnalizacji świetlnej, specjalne przejście zaznaczone jako przejście dla dzieci. Wskazane jest usytuowanie przejść dla pieszych na wszystkich skrzyżowaniach oraz przynajmniej jednego na każdym odcinku jezdni. Przejścia dla pieszych, jak również chodniki powinny być oznakowane zgodnie z przepisami Kodeksu Ruchu Drogowego. Chodniki powinny być wykonane z szarej kostki brukowej. Ogrodzenie : Cały obszar inwestycji ogrodzony powinien być siatką ogrodzeniową wysokości min. 173 cm. Wszystkie zaprojektowane ogrodzenia mają kolor zielony RAL 6017 i składają się z następujących elementów: słupek ogrodzeniowy min. 173 cm wysokości, fundament betonowy prefabrykowany, panel ogrodzeniowy długości 250 cm (min. 173 cm wysokości), podmurówka betonowa prefabrykowana, furtki (min. 173 cm wysokości). Mała architektura : Ponadto na wyposażenie miasteczka składać się powinny również elementy małej infrastruktury ,tj. ławki - min. 17 szt, kosze na śmieci - min. 11 szt, stojaki na rowery - dla min. 13 rowerów, wiata dla egzaminatora - 1 szt. Znaki drogowe : Znaki pionowe : Pionowe znaki drogowe powinny być wykonane w rozmiarach grupy mini (MI) wskazane (lecz nie obowiązujące) jest wykonanie lica znaku z folii odblaskowej. Układ miasteczka powinien przewidywać ustawienie znaków z wszystkich grup: ostrzegawcze, zakazu, nakazu, informacyjne, uzupełniające. Znaki poziome : Należy zastosować oznakowanie poziome o zmniejszonych wymiarach. Wielkość znaków poziomych powinna stanowić przynajmniej 50% wielkości obowiązujących znaków drogowych poziomych. szerokości standardowej linii i znaków poprzecznych. Znaki świetlne: Przynajmniej na jednym skrzyżowaniu konieczne jest ustawienie sygnalizacji świetlnej dla pojazdów i pieszych. Konieczne jest wybudowanie przynajmniej czterech masztów sygnalizacyjnych z sygnalizatorami dla pieszych i pojazdów. Tereny zielone : Obsianie pozostałego terenu poza utwardzonymi ścieżkami trawą odporna na zadeptywanie, o małych przyrostach i łatwą w utrzymaniu. Instalacja elektryczna : Cały obszar inwestycji powinien zostać oświetlony, z funkcją automatyki (włączenia i wyłączenia, oświetlenie nocne). Kanalizacja deszczowa-drenaż : Należy przewidzieć odprowadzenie wody opadowej z terenu Miasteczka Ruchu Drogowego do kanalizacji deszczowej , poprzedzone uzyskaniem warunków podłączenia do kanalizacji gminnej. Instalacja Systemu Telewizji Przemysłowej - CCTV. Cały obszar inwestycji powinien zostać wyposażony w Systemu Telewizji Przemysłowej, zapewniający niezbędne środki techniczne do wizualizacji oraz utrwalania (rejestracji) zdarzeń.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331622
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 10.000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych). 2.Wykonawca może wnieść wadium jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp. 3.Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zarszyn.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach