Zakład Zieleni Miejskiej ogłasza przetarg
- Adres: 62-200 Gniezno, Ul. Sobieskiego
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 61 426 04 26 , fax. 61 426 16 87
- Data zamieszczenia: 2019-06-07
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zakład Zieleni Miejskiej
Ul. Sobieskiego 16
62-200 Gniezno, woj. wielkopolskie
tel. 61 426 04 26, fax. 61 426 16 87
REGON: 36343952000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://zzmgniezno.bipstrona.pl/
- I.2. Rodzaj zamawiającego: jednostka budżetowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie w formule zaprojektuj i wybuduj zadania pod nazwą: „Rewitalizacja Skweru im. S. Wyspiańskiego w Gnieźnie” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie kompleksowego zadania inwestycyjnego pn. „Rewitalizacja Skweru im. S. Wyspiańskiego w Gnieźnie” wraz z realizacją odpowiednich obiektów małej architektury oraz montażem i uruchomieniem urządzeń technologicznych zgodnie z programem funkcjonalno-użytkowym, przepisami prawa polskiego (w tym miejscowego) i europejskiego oraz zgodnie z warunkami technicznymi. 2. Zakres prac do wykonania w ramach przedmiotu umowy: Zadanie pod nazwą „Rewitalizacja Skweru im. S. Wyspiańskiego w Gnieźnie.” 1. Etap nr 1 Wykonanie wielobranżowego projektu budowlano – wykonawczego na podstawie koncepcji załączonej do programu funkcjonalno-użytkowego) i wykonanie projektów i rysunków zamiennych (w stosunku do projektu budowlanego i projektu zagospodarowania terenu w przypadku konieczności), specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót, kosztorysu inwestorskiego w podziale na elementy do celów rozliczeniowych oraz uzyskanie wszelkich decyzji administracyjnych, pozwoleń i uzgodnień pozwalających na roboty budowlane. 2. Etap nr 2 realizacja usług i robót na podstawie powyższej dokumentacji projektowej (po zatwierdzeniu dokumentacji projektowej lub jej części ostatecznym pozwoleniem na budowę/zgłoszeniem), w zakresie: • Pielęgnacji drzewostanu • Robót drogowych w zakresie nawierzchni mineralnych • Budowy oświetlenia • Małej architektury • Założenia trawników • Zakup i posadzenie roślin, a także wykonanie dokumentacji powykonawczej dotyczącej powyższego zakresu. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera niniejsza siwz (w tym wzór umowy i program funkcjonalno-użytkowy (pfu)). 4. Zamawiający ustala minimalny okres rękojmi na przedmiot zamówienia na okres 60 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania bezusterkowego protokołu końcowego. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71220000-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do przetargu jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 5 300,00 zł (słownie: pięć tysięcy trzysta złotych 00/100).
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta winna zawierać: 1.1. Formularz ofertowy (załącznik nr 1), 1.2. Oświadczenia, o którym mowa w pkt. IV.1.1. siwz (załącznik nr 2), - Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu. - W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt III.4)1.1.-1.3. - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, b) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 3. Dokument, o którym mowa w pkt 2 lit. b, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty, o których mowa w pkt. 2. lit. a, powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem tego terminu. 4. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 2, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Zapis pkt 3 stosuje się. 5. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Opracowanie projektu koncepcyjnego wraz z pfu dla zadania pn. Ochrona i zachowanie przyrody wraz z rozwojem infrastruktury oraz zwiększenie adaptacji do zmian klimatu w Parku Miejskim
Dodano: 2024-02-27 - TEST2
Dodano: 2024-02-23 - Opracowanie kompleksowej dokumentacji projektowej dla budowy wielorodzinnego budynku (budynków) mieszkalnego przy ul. Strzeleckiej w Środzie Wlkp. wraz z uzyskaniem ostatecznego pozwolenia na budowę
Dodano: 2023-11-06 - Opracowanie kompleksowej dokumentacji projektowej dla budowy wielorodzinnego budynku mieszkalnego w Pobiedziskach na działce nr ewid. 1/29, ark 26, wraz z uzyskaniem ostatecznego pozwolenia na budowę
Dodano: 2023-11-06 - Wykonanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej dla ul. Warszawskiego w Ostrowie Wielkopolskim.
Dodano: 2023-10-26 - OPRACOWANIE PEŁNOBRANŻOWEJ DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ DLA ULIC: KIEPURY, SZPITALNEJ I KURKOWEJ (II)
Dodano: 2023-09-08 - OPRACOWANIE PEŁNOBRANŻOWEJ DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ DLA ULIC: KIEPURY, SZPITALNEJ i KURKOWEJ
Dodano: 2023-08-01 - Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn.: "Przebudowa ulic: Kopernika i Chełmońskiego w Trzciance"
Dodano: 2023-07-31 - Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn. ,,Utworzenie śródmiejskiego korytarza zieleni Zielona Aleja Miłosza w Trzciance" .
Dodano: 2023-07-31 - Opracowanie kompleksowej dokumentacji projektowej dla budowy wielorodzinnego budynku (budynków) mieszkalnego przy ul. Strzeleckiej w Środzie Wlkp. wraz z uzyskaniem ostatecznego pozwolenia na budowę
Dodano: 2023-07-21