Gmina Goleniów ogłasza przetarg
- Adres: 72-100 Goleniów, Plac Lotników 1
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 914 698 200 , fax. 914 698 298
- Data zamieszczenia: 2020-02-21
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Goleniów
Plac Lotników 1
72-100 Goleniów, woj. zachodniopomorskie
tel. 914 698 200, fax. 914 698 298
REGON: 81168436700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.goleniow.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie w formule zaprojektuj i wybuduj zadania pn. Utwardzenie dróg na terenie Gminy Goleniów płytami betonowymi - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
3.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie w formule zaprojektuj i wybuduj zadania p.n.: „Utwardzenie dróg na terenie Gminy Goleniów płytami betonowymi”. 3.2. W niniejszym postępowaniu Zamawiający przewiduje korzystanie z prawa opcji. 3.2.1. Minimalny poziom zamówienia, który Zamawiający planuje zrealizować w terminie obowiązywania umowy czyli ZAMÓWIENIE PODSTAWOWE obejmuje utwardzenie dróg na terenie Gminy Goleniów płytami betonowymi w poniższych miejscowościach: a) Burowo dz. 59 – etap II – 400 mb, droga w technologii z płyt yombo, b) Budno dz. 26 – 580 mb, droga w technologii z płyt yombo, c) Krępsko ul. Piaskowa dz. 414 – 261,5 mb, droga w technologii z płyt yombo, d) Łaniewo dz.4 – 315,59 mb, droga w technologii z płyt yombo, e) Pucice ul. Rzemieślnicza dz. 153 – 187,59 mb, droga w technologii płyt drogowych. 3.2.2. Zamówienie z użyciem PRAWA OPCJI to zamówienie w ramach którego Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia zamówienia podstawowego o dodatkowe ilości robót budowlanych, a tym samym przewiduje dalsze wykonawstwo w zakresie utwardzenie dróg na terenie Gminy Goleniów płytami betonowymi w poniżej miejscowościach, zgodnie z cenami jednostkowymi wykazanymi przez Wykonawcę w Formularzu Cenowym stanowiącym załącznik nr 1.2 do SIWZ. Zamówienie podstawowe (opisane szczegółowo w pkt 3.2.1.) może ulec zwiększeniu o prawo opcji dla utwardzenie dróg na terenie Gminy Goleniów płytami betonowymi w poniżej miejscowościach: a) Białuń ul. Ogrodowa dz. 159 –etap II 680 mb, droga w technologii z płyt yombo b) Czarna Łąka ul. Słoneczna dz. 69, etap II - 330mb, droga w technologii z płyt yombo c) Podańsko ul. Zaciszna dz.99, etap II -206 m, droga w technologii z płyt yombo d) Kępy Lubczyńskie dz. 242/1, 250, 55/2, 257/3, 241 -1075 mb, droga w technologii z płyt yombo - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71220000-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: W przedmiotowym postępowaniu nie jest wymagane wadium.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia własnego, o którym mowa w rozdziale 6 SIWZ
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na ofertę składają się: 1) dokumenty składane przez wszystkich wykonawców: a) Formularz ofertowy przygotowany dla zamówienia zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ, b) oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ, c) oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia z postępowania z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 12-22 oraz art. 24 ust.5 pkt. 1 i 4 ustawy Pzp - przygotowane zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ; d) jeżeli wykonawca ma zamiar zlecić wykonanie części robót podwykonawcy to musi wypełnić i załączyć do oferty załącznik nr 4 do SIWZ. e) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik. f) pisemne zobowiązanie (w formie oryginału) podmiotu trzeciego, na zasobach którego Wykonawca będzie polegał celem spełnienia warunków udziału w postępowaniu- jeżeli dotyczy UWAGA! Każdy Wykonawca, który złoży ofertę, zobowiązany jest w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 Pzp, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp z innym wykonawcą lub wykonawcami, którzy złożyli oferty. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą lub wykonawcami, którzy złożyli oferty nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia- informację należy przygotować zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ; 2 ) dokumenty składane tylko przez Wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, składa na wezwanie zamawiającego w wyznaczonym terminie aktualne na dzień złożenia oświadczenia lub dokumenty potwierdzające okoliczności, o których mowa w art. 25 ust.1 Pzp to jest: a) wykaz głównych usług wraz z załączeniem dowodów potwierdzających, że usługi wykonano należycie lub są wykonywane należycie – sporządzony zgodnie z załącznikiem nr 6 do SIWZ, b) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie (wykaz należy przygotować zgodnie z załącznikiem nr 7 do SIWZ) wraz z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty, c) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, wykaz należy przygotować zgodnie z załącznikiem nr 8 do SIWZ, d) oświadczenie na temat wykształcenia i kwalifikacji zawodowych wykonawcy lub kadry kierowniczej wykonawcy, oświadczenie należy przygotować zgodnie z załącznikiem nr 8A do SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej i pełnienie nadzoru autorskiego dla zadania pn.: „Kompleksowa rozbudowa KMS PUM w Szczecinie o nowy budynek przy al. Powstańców Wielkopolskich 72”
Dodano: 2024-03-15 - Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego nad realizacją przebudowy/remontu lokali mieszkalnych: część 10
Dodano: 2023-12-15 - Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na: Przebudowa, nadbudowa i termorenowacja Budynku Przychodni z O. Rehabilitacji Dziennej SP ZOZ MSWiA w Szczecinie , wraz z peł. nadzoru autorskiego.
Dodano: 2023-11-28 - Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na : Remont części pomieszczeń, w tym zaplecza sanitarnego i przebieralni w Pływalni Politechniki Morskiej w Szczecinie przy ul. Starzyńskiego 9a
Dodano: 2023-10-13 - Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na : Remont części pomieszczeń, w tym zaplecza sanitarnego i przebieralni w Pływalni Politechniki Morskiej w Szczecinie przy ul. Starzyńskiego 9a
Dodano: 2023-09-12 - Opracowanie dokumentacji kosztorysowo-projektowej przebudowy Stadionu Miejskiego w Stargardzie przy ul. Ceglanej 1 wraz z niezbędną infrastrukturą.
Dodano: 2023-09-06 - Wykonanie dokumentacji projektowo – kosztorysowej przebudowy/remontu lokali mieszkalnych, w podziale na cztery części:
Dodano: 2023-07-27 - Opracowanie wielobranżowej dokumentacji projektowej dla zadania Modernizacji budynku Urzędu Miejskiego w Choszcznie w celu dostosowania do obowiązujących przepisów - poprawa bezpieczeństwa ppoż.
Dodano: 2023-01-17 - Wykonanie dokumentacji projektowej dla zadania : Budowa budynku hali z komorą rozgorzeniowo-dymową przy ul. Dębogórskiej w Szczecinie w ramach programu wieloletniego "Budowa POSRM w Szczecinie"
Dodano: 2022-10-14 - Opracowanie dokumentacji projektowej i wykonanie robót budowlanych polegających na uzbrojeniu terenu w infrastrukturę wodno – kanalizacyjną, sanitarną i elektryczną w miejscowości Ząbrowo.
Dodano: 2022-10-10