Przetargi.pl
Wykonanie w formule zaprojektuj i wybuduj zadania pn. budowa infrastury Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (PSZOK) w Mokrawicy gm. Kamień Pomorski

Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 72-400 Kamień Pomorski, ul. Szczecińska
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 91 38 20 888 , fax. 91 38 20 021
  • Data zamieszczenia: 2019-09-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o.
    ul. Szczecińska 2
    72-400 Kamień Pomorski, woj. zachodniopomorskie
    tel. 91 38 20 888, fax. 91 38 20 021
    REGON: 81045312800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pgkkamien.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie w formule zaprojektuj i wybuduj zadania pn. budowa infrastury Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (PSZOK) w Mokrawicy gm. Kamień Pomorski
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie w formule zaprojektuj i wybuduj zadania p.n.: „Budowa infrastruktury PSZOK w Mokrawicy gm. Kamień Pomorski”. 1. W zakresie zamówienia Wykonawca wykona prace projektowe na podstawie załączonego szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik nr 1a oraz Programu funkcjonalno – użytkowego, stanowiących załącznik nr 10, planem zagospodarowania terenu stanowiącego załącznik 1b oraz obmiarem stanowiącym załącznik 1c oraz decyzją o warunkach zabudowy wskazanej w załączniku nr 1d do SIWZ, które zostały opisanymi w pkt. 3.4 do SIWZ opracowanie dokumentacji projektowej tj. m.in. projektu budowlanego i wykonawczego oraz wszelkich innych dokumentów niezbędnych do: a) uzyskania zgodnie z obowiązującym prawem dokumentu zezwalającego na realizację inwestycji lub pozwolenia na budowę lub zgłoszenia robót budowlanych nie wymagających pozwolenia na budowę, b) wykonania zagospodarowania terenu oraz budynków i budowli o których mowa w SIWZ., c) Wykonawca ma obowiązek uzgodnić z Zamawiającym dokumentację projektową o której mowa powyżej, przed złożeniem jej w Starostwie Powiatowym w Kamieniu Pomorskim, natomiast po zatwierdzeniu jej przez Starostwo Powiatowe, ma obowiązek dostarczyć ją do Zamawiającego, w formie pisemnej, - w przypadku wystąpienia takiej konieczności - wznowienie granic działek drogowych, odnowienie punktów osnowy geodezyjnej, - uzgodnienie dokumentacji z Inspektorem nadzoru branży drogowej działającego z ramienia Zamawiającego oraz z właścicielami infrastruktury, - opracowanie kompletnej dokumentacji powykonawczej w zakresie umożliwiającym oddanie i dopuszczenie do użytkowania obiektu budowlanego. - szczegółowy zakres dokumentacji budowlanej do wykonania przez wykonawcę określa paragraf 1.1.4.1 Programu funkcjonalno – użytkowego, stanowiących załącznik nr 10 do SIWZ 2. W zakresie wykonania robót budowlanych: - wykonanie zagospodarowania terenu oraz budowa budynków i budowli, o których mowa w w opracowanej dokumentacji budowlano-wykonawczej w SIWZ i załącznikach do SIWZ, na podstawie opracowanej wcześniej i Zatwierdzonej przez zamawiającego dokumentacji budowlano-wykonawczej zgodnie z pkt. 3.3.1 SIWZ oraz uzyskanej decyzji pozwolenia na budowę lub/i zgłoszenia robót. - uzyskanie stosownych zezwoleń w przypadku konieczności oddania obiektu do użytkowania. Wykonawca będzie zobowiązany do wykonania: 1 Myjnia sprzętu 84 m2 2 Osadnik piasku i szlamu 1 kpl 3 Separator substancji ropopochodnych 1 kpl 4 Przepompownia ścieków do kanalizacji wewnętrznej 1 kpl 5 Kontener biurowy 1 szt 6 Boksy niezadaszone na odpady – szt. 6 ( łączna powierzchnia 271,5 m2) 7 Warsztat mechaniczny z kanałem 105 m2 8 Garaż samochodowy 90 m2 9 Boksy zadaszone na odpady – szt. 18 (łączna powierzchnia 555 m2) 10 Waga najazdowa 1 kpl 11 Miejsca postojowe na pojazdy i sprzęt mechaniczny (zgodnie z PFU) 12 Odwodnienie liniowe (ścieki przemysłowe) 58 m 13 Osadnik piasku i szlamu 1 kpl 14 Separator substancji ropopochodnych 1 kpl 15 Teren utwardzony 8232 m2 16 Drogi dojazdowe 438 m2 17 Monitoring i oświetlenie terenu (zgodnie z PFU) 18 Kanalizacja deszczowa (zgodnie z PFU) 19 Zasilanie w wodę 120 mb
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45111291-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 7.000,00 zł (słownie: siedem tysięcy złotych). Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach przewidzianych art. 45 ust. 6 ustawy, tj.: a) pieniądzu b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). Zaleca się, aby wykonawca załączył wraz ofertą wadium wnoszone w formie poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust 5 pkt 2 ustawy Jeśli Wadium wnoszone w postaci niepieniężnej zostanie złożone w oryginalnym egzemplarzu bezpośrednio do oferty, zaleca się zamieścić dokument wadialny w taki sposób, aby jego zwrot przez Zamawiającego nie naruszył integralności oferty i dołączonych oświadczeń wraz z dokumentami (np. umieszczony w koszulce, co pozwoli na swobodne oddzielenie wadium od reszty dokumentów).z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Z treści wadium wnoszonego w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości, powinno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium, w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 Pzp. Jeśli treść wnoszonego wadium będzie ograniczać w jakikolwiek sposób bezwarunkowy i na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego wypłatę wadium Zamawiający uzna, że wadium zostało nieskutecznie wniesione i na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7b) Pzp odrzuci ofertę wykonawcy. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji / poręczeń o których mowa w punkcie 8.2. niniejszej SIWZ, gwarancja/poręczenie ma być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, b) oznaczenie postępowania, c) określenie przedmiotu postępowania, d) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, e) kwotę gwarancji, f) termin ważności gwarancji. W przypadku wadium wnoszonego przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, jako zobowiązanego należy oznaczyć wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. W przypadku wniesienia przez Wykonawcę wadium w formie niepieniężnej, jako Beneficjenta należy oznaczyć Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej sp. z o.o., ul. Szczecińska 2 72-400 Kamień Pomorski. Wadium powinno obejmować cały okres związania ofertą, poczynając od daty składania ofert. Zgodnie z art. 45 ust. 3 ustawy wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Określenie warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia własnego, o którym mowa w rozdziale 6 SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na ofertę składają się: 1) dokumenty składane przez wszystkich wykonawców: a) formularz ofertowy przygotowany dla zamówienia zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ, b) oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ, c) oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia z postępowania z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 12-22 oraz art. 24 ust.5 pkt. 1 i 4 ustawy Pzp - przygotowane zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ; d) jeżeli wykonawca ma zamiar zlecić wykonanie części robót podwykonawcy to musi wypełnić i załączyć do oferty załącznik nr 4 do SIWZ. e) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik. f) pisemne zobowiązanie (w formie oryginału) podmiotu trzeciego, na zasobach którego Wykonawca będzie polegał celem spełnienia warunków udziału w postępowaniu- jeżeli dotyczy UWAGA! Każdy Wykonawca, który złoży ofertę, zobowiązany jest w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 Pzp, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp z innym wykonawcą lub wykonawcami, którzy złożyli oferty. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą lub wykonawcami, którzy złożyli oferty nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia- informację należy przygotować zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ; 2 ) dokumenty składane tylko przez Wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, składa na wezwanie zamawiającego w wyznaczonym terminie aktualne na dzień złożenia oświadczenia lub dokumenty potwierdzające okoliczności, o których mowa w art. 25 ust.1 Pzp to jest: a) wykaz głównych usług wraz z załączeniem dowodów potwierdzających, że usługi wykonano należycie lub są wykonywane należycie – sporządzony zgodnie z załącznikiem nr 6 do SIWZ, b) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie (wykaz należy przygotować zgodnie z załącznikiem nr 7 do SIWZ) wraz z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty, c) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, wykaz należy przygotować zgodnie z załącznikiem nr 8 do SIWZ, d) oświadczenie na temat wykształcenia i kwalifikacji zawodowych wykonawcy lub kadry kierowniczej wykonawcy, oświadczenie należy przygotować zgodnie z załącznikiem nr 8.1 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach