Przetargi.pl
Wykonanie w formule zaprojektuj i wybuduj zadania pn.: GMINA REPKI SKUTECZNIE SEGREGUJE ODPADY KOMUNALNE

Gmina Repki ogłasza przetarg

  • Adres: 08-307 Repki, ul. Parkowa 7
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 025 7875029 , fax. 025 7875066
  • Data zamieszczenia: 2014-02-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Repki
    ul. Parkowa 7 7
    08-307 Repki, woj. mazowieckie
    tel. 025 7875029, fax. 025 7875066
    REGON: 71158205500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.repki.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie w formule zaprojektuj i wybuduj zadania pn.: GMINA REPKI SKUTECZNIE SEGREGUJE ODPADY KOMUNALNE
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.W ramach przedmiotowego zamówienia ujęto zaprojektowanie i realizację robót budowlanych wraz z dostawami obejmujące: A. budowę Gminnego Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych (GPSZOK) w miejscowości Mołomotki Dwór, gmina Repki wraz z towarzyszącą infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu, B. dostawę pojemników do segregacji odpadów 2.Dokumentacja projektowa, wykonawcza i powykonawcza: Zamawiający wymaga opracowania następujących dokumentów projektowych: Zjazdu z drogi krajowej nr 62, Drogi dojazdowej do GPSZOK, Przyłącza energetycznego, Przyłącza wodociągowego, Kanalizacji deszczowej GPSZOK-u, w tym: ogrodzenie GPSZOK, plac manewrowy GPSZOK, budynek administracyjno - socjalny w technologii kontenerowej, place technologiczne GPSZOK, zadaszona wiata, zieleń dekoracyjno-izolacyjna. oraz instalacje elektryczne, alarmowe, wodne i kanalizacyjne. Całość dokumentacji projektowej winna być wykonana przez projektanta z należytą starannością, zgodnie z obowiązującymi przepisami w zakresie projektowania i budowy tego typu obiektów. Należy przyjąć rozwiązania zapewniające prostą, niezawodną eksploatację w długim okresie czasu po najniższych kosztach eksploatacji. Przed rozpoczęciem robót Wykonawca zweryfikuje dane wyjściowe do projektowania przygotowane przez Zamawiającego i wykona na własny koszt wszystkie badania, ekspertyzy techniczne i analizy uzupełniające niezbędne dla prawidłowego wykonania dokumentów Wykonawcy. Przedmiot zamówienia obejmuje opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej wymaganej przepisami prawa oraz wykonanej zgodnie z przepisami, a w szczególności: -Obwieszczenie Marszałka Sejmu Rzeczypospolitej Polskiej z dnia 26 sierpnia 2013 r. w sprawie ogłoszenia jednolitego tekstu ustawy o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz.U. 2013 poz. 1235), -Obwieszczenie Marszałka Sejmu Rzeczypospolitej Polskiej z dnia 2 października 2013 r. w sprawie ogłoszenia jednolitego tekstu ustawy - Prawo budowlane (Dz.U. 2013 poz. 1409), z rozporządzeniami wykonawczymi, -Obwieszczenie Marszałka Sejmu Rzeczypospolitej Polskiej z dnia 26 sierpnia 2013 r. w sprawie ogłoszenia jednolitego tekstu ustawy - Prawo ochrony środowiska (Dz.U. 2013 poz. 1232 z późn. zmianami) wraz z rozporządzeniami wykonawczymi, -Ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz.U. 2013 poz. 21), -Ustawy z dnia 9 czerwca 2011 r. Prawo geologiczne i górnicze (Dz. U. 2011 Nr 163, poz. 981 z późn. zmianami) wraz z rozporządzeniami wykonawczymi, -Obwieszczenie Marszałka Sejmu Rzeczypospolitej Polskiej z dnia 10 stycznia 2012 r. w sprawie ogłoszenia jednolitego tekstu ustawy - Prawo wodne (Dz. U. 2012, poz. 145 z późn. zmianami) wraz z rozporządzeniami wykonawczymi, wraz z uzyskaniem niezbędnych uzgodnień i pozwoleń wymaganych przepisami polskiego prawa w tym m.in.: 1)sporządzenie mapy sytuacyjno-wysokościowej do celów projektowych poświadczonej przez właściwy organ, w skali 1:500, zawierającej: -elementy stanowiące treść mapy zasadniczej, łącznie z granicami własności działek, -opracowane geodezyjnie linie rozgraniczające tereny o różnym przeznaczeniu, linie zabudowy oraz osie ulic, dróg, itp. usytuowanie zieleni wysokiej i niskiej, -usytuowanie innych obiektów i szczegółów wskazanych przez projektanta, 2)wykonanie badań hydrogeologicznych i geotechnicznych niezbędnych dla potrzeb inwestycji, 3)Projekt inwentaryzacji zieleni, 4)opracowanie Projektu Budowlanego w sposób zgodny z wymaganiami ustawy Prawo Budowlane oraz ustaleniami decyzji środowiskowej, 5)uzyskanie wszelkich opinii, uzgodnień, zgód, zezwoleń i pozwoleń, których obowiązek uzyskania wynika z prawa polskiego, Wykonawca w zakresie Zamówienia jest zobowiązany do wystąpienia i uzyskania niezbędnych warunków przyłączenia się GPSZOK do sieci elektroenergetycznej, opracowania projektów przyłączenia, jeżeli będą wymagane przez gestorów sieci i ponieść opłaty przyłączeniowe wynikające z umów przyłączeniowych oraz do uzyskania pozwolenia na budowę dla ww. przyłączeń do sieci zewnętrznych. Wszelkie opłaty administracyjne ponoszone w wyniku prowadzonych działań związanych z uzyskiwaniem uzgodnień, opinii i decyzji Wykonawca winien wliczyć do ceny opracowania dokumentacji projektowej. 6)opracowanie Projektu Wykonawczego, przedstawiającego szczegółowe usytuowanie wszystkich urządzeń i elementów Robót, ich parametry wymiarowe i techniczne, szczegółową specyfikację (ilościową i jakościowa) Urządzeń i Materiałów, 7)specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robot budowlanych, 8)komplet poszczególnych przedmiarów robót i kosztorysów inwestorskich uproszczonych, 9)opracowanie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 czerwca 2003 r. w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (Dz. U. z 2003 r. Nr 120, poz. 1126), 10)wykonanie Dokumentacji Powykonawczej wraz z niezbędnymi opisami w zakresie i formie jak w Dokumentacji projektowej, której treść przedstawiać będzie Roboty tak, jak zostały przez Wykonawcę zrealizowane; oraz wykonanie geodezyjnej dokumentacji powykonawczej, zawierającej dokumentację geodezyjną sporządzoną na poszczególnych etapach budowy oraz geodezyjną inwentaryzację powykonawczą wraz z kopią aktualnej mapy zasadniczej terenu. 11)opracowanie instrukcji obsługi i konserwacji, dostatecznie szczegółowej, aby Zamawiający mógł eksploatować, konserwować, rozbierać, składać, regulować i naprawiać urządzenia, 12)dostarczenie dokumentacji techniczno-ruchowych (DTR) Urządzeń, 13)zapewnienie nadzoru autorskiego przez cały czas trwania inwestycji przez uprawnionych projektantów zgodnie z wymaganiami ustawy Prawo Budowlane, 14)opracowanie wykazu części zamiennych i zużywających się 3.Zakres prac budowlanych Zamawiający wymaga zbudowania w ramach Robót co najmniej następujących obiektów budowlanych: 1)zjazd z drogi krajowej nr 62, 2)droga dojazdowa do GPSZOK, 3)ogrodzenie GPSZOK, 4)plac manewrowy GPSZOK, 5)budynek administracyjno - socjalny w technologii kontenerowej, 6)place technologiczne GPSZOK, 7)zadaszona wiata, 8)zieleń dekoracyjno-izolacyjna, oraz wykonania niezbędnej infrastruktury technicznej. Ad.1. Zamawiający wymaga zbudowania zjazdu publicznego z drogi krajowej nr 62. Parametry techniczne zjazdu - zgodne z Rozporządzeniem Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 14 maja 1999r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie. (Dz. U. z 1999 r. Nr 43, poz. 430 z późn. zm.). Szczegółowe wymagania odnośnie zjazdu, zawiera Program Funkcjonalno-Użytkowy. Zamawiający posiada decyzję nr GDDKiA-O/WA.Z.3.c.4251/152/2014 udzielającą zezwolenia na lokalizację zjazdu publicznego z drogi krajowej nr 62 klasy G (droga główna) Strzelno-Drohiczyn, do nieruchomości składającej się z działki ewid. 117położonej w miejscowości Mołomotki Dwór, wydanej przez Generalną Dyrekcję Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Warszawie. Lokalizacja zjazdu w km 323+916 (prawa strona) drogi krajowej nr 62, podstawowa szerokość nawierzchni utwardzonej zjazdu - 5,0 m, pobocza gruntowe o szerokości 1,0 m, przecięcia krawędzi nawierzchni zjazdu z krawędziami drogi dojazdowej wyokrąglone łukami o promieniu 5,0 m, pod zjazdem w linii rowu przydrożnego przepust z zabezpieczeniami czołowymi o średnicy minimalnej 0,5 m. Ad.2. Zamawiający wymaga zbudowania drogi lokalnej od zjazdu publicznego z drogi krajowej nr 62 do GPSZOK. Długość drogi około 110 mb. Parametry techniczne drogi - zgodne z Rozporządzeniem Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 14 maja 1999 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie. (Dz. U. z 1999 r. Nr 43, poz. 430 z późn. zm.). Projektowaną drogę należy zaprojektować i wykonać jako jednojezdniową o szerokości minimalnej 4,0 m z poboczami gruntowymi o szerokości 0,5 m. Szczegółowe wymagania odnośnie drogi dojazdowej zawiera, Program Funkcjonalno-Użytkowy. Ad.3. Zamawiający wymaga wykonania wokół całego GPSZOK ogrodzenia przemysłowego, wykonanego z paneli kratowych z siatki zgrzewanej, ocynkowanych i malowanych proszkowo, o wysokości min. 1,8 m. Szacunkowa długość ogrodzenia z paneli kratowych - min. 185 mb. Zamawiający wymaga wykonania bramy wjazdowej na teren GPSZOK o szerokości min. 5,5 m oraz furtki o szerokości min. 0,9 m. Szczegółowe wymagania odnośnie ogrodzenia, zawiera Program Funkcjonalno-Użytkowy. Ad.4. Zamawiający wymaga zaprojektowania i zbudowania placu manewrowego GPSZOK. Na terenie GPSZOK przewidywany jest ruch pojazdów ciężkich o ładowności do 40 Mg, z prędkością do 20 km/h. Całkowita powierzchnia placu manewrowego GPSZOK powinna być nie mniejsza niż 967m2. Konstrukcja placu półsztywna tzn. podbudowa z betonu cementowego, a nawierzchnia z betonu asfaltowego. Szczegółowe wymagania odnośnie placu manewrowego zawiera Program Funkcjonalno-Użytkowy. Ad.5. Zamawiający wymaga zbudowania budynku administracyjno-socjalnego w technologii kontenerowej zlokalizowanego w pobliżu strefy wyjazdowej z terenu GPSZOK. Zamawiający zakłada, że zatrudnienie w GPSZOK będzie wynosiło 1 osobę. Pomieszczenia biurowe, socjalne i sanitarne muszą odpowiadać wymaganiom zawartym w polskim prawie, w szczególności w Obwieszczeniu Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28 sierpnia 2003 r. w sprawie ogłoszenia jednolitego tekstu rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Socjalnej w sprawie ogólnych przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy (Dz.U. 2003 nr 169 poz. 1650 z późn. zmianami) oraz w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz.U. 2002 nr 75 poz. 690 z późn. zmianami). Zamawiający oczekuje zaprojektowania następujących pomieszczeń budynku: -1 pomieszczenie biurowe minimum 4 m2, -pomieszczenie gospodarcze minimum 2 m2, -pomieszczenie do ustawienia urządzenia hydroforowego z osprzętem minimum 2 m2, -pomieszczenie socjalne (kuchenne) wg. ogólnych przepisów BHP, -toaleta z umywalką oraz kabiną natryskową z przebieralnią. Zamawiający oczekuje wykonania budynku o powierzchni użytkowej minimum 13 m2. Określenie wielkości możliwych przekroczeń przyjętych parametrów powierzchni użytkowej: +20 %. Szczegółowe wymagania odnośnie wyposażenia, instalacji budynku zawiera Program Funkcjonalno-Użytkowy. Ad.6. Zamawiający wymaga zbudowania placów technologicznych wykonanych z betonu cementowego na powierzchniach: -placu technologicznego magazynowania odpadów niebezpiecznych w kontenerze, -placu technologicznego magazynowania odpadów surowcowych, ulegających biodegradacji, wielkogabarytowych, remontowo-budowlanych, -posadzki pod wiatą technologiczną. Nawierzchnia placów ma być szczelna i odporna na ścieranie z uwagi na prace przeładunkowe i ujęta w krawężniki drogowe posadowione na ławach betonowych. Pozostałe warstwy konstrukcyjne placów zgodnie z wiedzą techniczną, przepisami i normami oraz przy uwzględnieniu wyników badań geotechnicznych. Powierzchnia placów technologicznych wyniesie: -placu magazynowania odpadów niebezpiecznych w kontenerze - min.15 m2, -placu magazynowania odpadów surowcowych, ulegających biodegradacji - min 153 m2, -posadzka pod wiatą technologiczną - min. 182 m2. Na terenie GPSZOK Wykonawca powinien zrealizować nie mniej niż 2 szt. stanowisk parkingowych przeznaczonych dla samochodów osobowych. Wymiary parkingu: minimum 6 m x 5 m. Szczegółowe wymagania odnośnie placów technologicznych zawiera Program Funkcjonalno-Użytkowy. Ad.7. Zamawiający wymaga zbudowania przy wschodniej stronie GPSZOK wiaty o wymiarach min. 20,25 m x 9,0 m, obudowanej z trzech stron. Wysokość wiaty do górnej konstrukcji dachu 6,0 m. Przewiduje się, że wiata będzie służyła jako magazyn odpadów zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego, odpadów wielkogabarytowych, zużytych opon, złomu metali żelaznych i nieżelaznych. Konstrukcja wiaty jednonawowej w formie ramy słupowo-ryglowej wraz z dachem i pokryciem dachowym. Ściany zewnętrznych wiaty - z 3 stron siatka powlekana PCV z drutu ocynkowanego gr. 3 mm na słupach stalowych. Zamawiający wymaga zaprojektowania i wykonania 1 boksu w wiacie z siatki wraz z bramą rozwieraną dwuskrzydłową o szerokości nie mniejszej niż 2,60 m. Oparcie słupów wiaty na stopach żelbetowych. Pod wiatą zostanie wykonana posadzka betonowa na całej powierzchni. Szczegółowe wymagania odnośnie wiaty zawiera Program Funkcjonalno-Użytkowy. Ad.8. Zamawiający wymaga nasadzenia zieleni izolacyjno-dekoracyjnej niskiej. Zamawiający wymaga nasadzenia zieleni izolacyjno-dekoracyjnej po zewnętrznej stronie ogrodzenia GPSZOK. Planowana długość pasa zieleni izolacyjno-dekoracyjnej około 134 m. Ponadto wymaga się założenia trawników w miejscach wolnych od dróg, placów oraz uzbrojenia terenu. Łączna minimalna powierzchnia trawników - 741 m2. PRZYŁĄCZE I INSTALACJE WODOCIĄGOWE - Zamawiający wymaga aby do celów socjalno-bytowych doprowadzić do obiektów wodę przyłączem PE z rur o średnicy 110 wraz z hydrantem. Opomiarowanie zlokalizować w studzience wodomierzowej wykonanej zgodnie z wymaganiami i warunkami uzyskanymi od gestora sieci. Przyłącze wodociągowe należy zaprojektować od istniejącego wodociągu w110 biegnącego po zachodniej stronie projektowanego GPSZOK - w zachodniej części działki 120/1 lub od drogi gminnej biegnącej na południe wzdłuż działki nr 117. Zamawiający wymaga podłączenia budynku administracyjno-socjalnego przyłączem o średnicy 40 mm. Szczegółowe wymagania odnośnie przyłącza i instalacji wodociągowych zawiera Program Funkcjonalno-Użytkowy. KANALIZACJA SANITARNA - kanalizacja sanitarna powinna zapewnić podłączenie do budynku administracyjno-socjalnego. Przyłącze kanalizacji sanitarnej należy podłączyć za pomocą przewodów PVC do zbiornika szczelnego na ścieki o pojemności nie mniejszej niż 5 m3. Długość przyłącza kanalizacji sanitarnej ok. 15 m. Szczegółowe wymagania odnośnie kanalizacji sanitarnej zawiera Program Funkcjonalno-Użytkowy. KANALIZACJA DESZCZOWA - Zamawiający wymaga zbudowania systemu odprowadzania wód deszczowych z placów oraz połaci dachowych. Odprowadzenie wód deszczowych z terenów utwardzonych planuje się wykonać do zbiornika szczelnego z prefabrykatów betonowych. Kontrola napełnienia zbiornika będzie sprawdzane poprzez studzienkę kontrolną. Dodatkowo wykonawca zakupi pompę zatapialna, dzięki której nadmiar wody ze zbiornika będzie wykorzystywany do podlewania zieleni. Przed zamontowaniem zbiornika szczelnego należy zamontować z zanieczyszczonych powierzchni utwardzonych osadnik z separatorem podczyszczającym substancji ropopochodnych. W górnej części zbiornika należy wykonać przelew awaryjny połączony ze studnią kontrolną. -długości instalacji doziemnych kanalizacji deszczowej min. 97 m -studnie rewizyjne min. 4szt, -studzienka kontrolna 1szt -separator koalescencyjny z osadnikiem 1 szt -zbiornik szczelny o pojemności do 18m3 -1szt -odwodnienia liniowe minimum 45 m. Szczegółowe wymagania odnośnie kanalizacji deszczowej zawiera Program Funkcjonalno-Użytkowy. ENERGIA ELEKTRYCZNA - Warunki zasilania w energię elektryczną oraz sposób zasilania należy uzgodnić na etapie opracowania projektu budowlanego z PGE Dystrybucja Warszawa. Obiekty zostaną wyposażone w instalację siły, światła, odgromową i uziemień stosownie do potrzeb i w wykonaniu odpornym na warunki środowiskowe. Na terenie GPSZOK należy przewidzieć oświetlenie zewnętrzne lampami ledowymi (o mocy nie mniejszej niż 65W) typu ulicznego montowanych na wysięgnikach przymocowanych na ścianach budynków lub na słupach stalowych. Oświetlenie placu musi spełniać normę Norma PN/EN - 13201:2007 Z rozdzielnicy głównej poprowadzone będą obwody kablowe nn doprowadzające energię do poszczególnych obiektów oraz linia oświetleniowa zasilająca punkty oświetlenia. Długość sieci elektrycznej na terenie GPSZOK min. 113 m. Szczegółowe wymagania odnośnie zasilania w energię elektryczną zawiera Program Funkcjonalno-Użytkowy. SIEĆ SYGNALIZACJI ALARMOWEJ - Zamawiający oczekuje zaprojektowania i wykonania w budynku administracyjno-socjalnym oraz w kontenerze na odpady niebezpieczne systemu alarmowego sygnalizacji pożaru, który będzie zbierać informacje o powstałych zagrożeniach pożarowych. Powinien on obejmować instalacje centrali sygnalizacji pożaru, czujek optycznych dymu, liniowych czujek dymu, czujek temperatury, ręcznych ostrzegaczy pożaru, sygnalizatorów akustycznych alarmu oraz adresowalne adaptery z nietypowymi czujkami otwarcia klap dymnych i elementu kontrolno-sterującego. Wszystkie czujki i przyciski należy przyłączyć do adresowalnych obwodów. Szczegółowe wymagania odnośnie sieci sygnalizacji alarmowej zawiera Program Funkcjonalno-Użytkowy. 4.Wyposażenie GPSZOK Wyposażenie GPSZOK ma być zakupione jako nowe z pełnymi gwarancjami producentów. Zamawiający wyklucza możliwość zastosowania maszyn, urządzeń, wyposażenia oraz rozwiązań technologicznych i technicznych (konstrukcyjnych) mających charakter prototypowych. Warunki dostaw: Wykonawca zobowiązany jest do: -dostarczenia wyposażenia na własny koszt Zamawiającemu na adres budowy; w porozumieniu z Zamawiającym, -przeprowadzenia na własny koszt szkolenia użytkowników w zakresie eksploatacji przedmiotu dostawy, -dostarczenia Zamawiającemu instrukcji obsługi przedmiotu dostawy w języku polskim w 3 egzemplarzach, -dostarczenia Zamawiającemu dokumentów potwierdzających udzielone gwarancje oraz zasady świadczenia usług przez autoryzowany serwis w okresie gwarancyjnym i pogwarancyjnym oraz wykaz punktów serwisowych. Zamawiający wymaga w ramach dostaw: -1 szt. wózka widłowego podnośnikowego ręcznego - z przeznaczeniem między innymi do obsługi magazynu odpadów problemowych oraz sektora zbiórki odpadów opakowaniowych. Wymagania odnośnie wózka widłowego szczegółowo opisano w PFU, -1 kontenera specjalistycznego do magazynowania odpadów problemowych z podjazdem. Wymiary kontenera min. (6000x2350x2350 L=6000, B=2350, H=2320). Wymagania odnośnie kontenera oraz jego wyposażenia szczegółowo opisano w PFU, -5 szt. pojemników (o pojemności 1100 litrów) tworzących tzw. gniazdo - z przeznaczeniem do gromadzenia odpadów opakowaniowych na terenie GPSZOK. Wymagania odnośnie pojemników szczegółowo opisano w PFU, -12 kontenerów hakowych z przeznaczeniem do gromadzenia odpadów na terenie GPSZOK. Rodzaje kontenerów: okontenery hakowe 10 m3 (8 szt.), okontenery hakowe 6 m3 (4 szt.). Wymagania odnośnie kontenerów szczegółowo opisano w PFU, -50 zasobników typu Big-Bag z przeznaczeniem do gromadzenia odpadów na terenie GPSZOK. Wymagania odnośnie zasobników szczegółowo opisano w PFU, -1 szt. wagi specjalistycznej do pomiaru masy odpadów niebezpiecznych dostarczanych do magazynu kontenerowego. Zakres ważenia - 100 kg. Wymagania odnośnie wagi szczegółowo opisano w PFU, 5.Dostawy pojemników do selektywnej zbiórki odpadów Pojemnik do selektywnej zbiórki odpadów mają być zakupione jako nowe z pełnymi gwarancjami producentów. W ramach realizacji Zadania pn: Gmina Repki skutecznie segreguje odpady komunalne zakupione pojemniki Wykonawca jest obowiązany dostarczyć do 37 punktów zbiórki odpadów segregowanych zlokalizowanych na terenie jednostek gminnych oraz do 1227 właścicieli nieruchomości z terenu Gminy Repki. Dostawę należy wykonać po otrzymaniu szczegółowych danych adresowych od Zamawiającego. Zamawiający wymaga dostawy następujących ilości i rodzajów pojemników do segregacji odpadów: -37 sztuk pojemników 240 litrów do zbiórki metali i tworzyw sztucznych. Pojemniki muszą spełniać następujące wymagania: pojemniki muszą być wykonane z tworzywa sztucznego charakteryzującego się wysoką odpornością udarową (np.: HDPE); pojemniki muszą posiadać certyfikat jakości lub zgodności z normą DIN 30 700 lub EN-840;pojemniki muszą być wyposażone w jednoosiowy układ jezdny; minimalna średnica kół jezdnych powinna wynosić 150 mm; pojemniki muszą mieć kolor żółty; pojemniki muszą być trwale oznakowane METALE I TWORZYWA SZTUCZNE, -1227 sztuk pojemników 110 litrów do zbiórki metali i tworzyw sztucznych. Pojemniki muszą spełniać następujące wymagania: pojemniki muszą być wykonane z tworzywa sztucznego charakteryzującego się wysoką odpornością udarową (np.: HDPE); pojemniki muszą posiadać certyfikat jakości lub zgodności z normą DIN 30 700 lub EN-840;pojemniki muszą być wyposażone w jednoosiowy układ jezdny, minimalna średnica kół jezdnych powinna wynosić 150 mm; pojemniki muszą mieć kolor żółty; pojemniki muszą być trwale oznakowane METALE I TWORZYWA SZTUCZNE; -1264 sztuk pojemników 110 litrów do zbiórki opakowań szklanych bezbarwnych. Pojemniki muszą spełniać następujące wymagania: pojemniki muszą być wykonane z tworzywa sztucznego charakteryzującego się wysoką odpornością udarową (np.: HDPE); pojemniki muszą posiadać certyfikat jakości lub zgodności z normą DIN 30 700 lub EN-840; pojemniki muszą być wyposażone w jednoosiowy układ jezdny; minimalna średnica kół jezdnych powinna wynosić 150 mm; pojemniki muszą mieć kolor biały; pojemniki muszą być trwale oznakowane SZKŁO BEZBARWNE; -1264 sztuk pojemników 110 litrów do zbiórki opakowań szklanych kolorowych. Pojemniki muszą spełniać następujące wymagania: pojemniki muszą być wykonane z tworzywa sztucznego charakteryzującego się wysoką odpornością udarową (np.: HDPE) pojemniki muszą posiadać certyfikat jakości lub zgodności z normą DIN 30 700 lub EN-840; pojemniki muszą być wyposażone w jednoosiowy układ jezdny; minimalna średnica kół jezdnych powinna wynosić 150 mm; pojemniki muszą mieć kolor zielony; pojemniki muszą być trwale oznakowane SZKŁO KOLOROWE.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości: 25 000,00 PLN (słownie: dwadzieścia pięć tysięcy złotych) Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: pieniądzu; poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; gwarancjach bankowych; gwarancjach ubezpieczeniowych; poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158 oraz z 2002 r. z późn. zm.). Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Powiatowy Bank Spółdzielczy w Sokołowie Podlaskim O/Repki nr 59 9221 0000 0035 0307 2000 0030 Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. Wadium wnoszone w innych dopuszczonych przez Zamawiającego formach należy złożyć w ofercie. Kserokopię wniesionego wadium potwierdzoną za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.repki.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach