Przetargi.pl
Wykonanie w formule zaprojektuj i wybuduj zadania inwestycyjnego pn. "Przebudowa domu wiejskiego w miejscowości Latowicz"

Gmina Latowicz ogłasza przetarg

  • Adres: 05-334 Latowicz, ul. Rynek
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 025 7521080 w. 15 , fax. 025 7521080 w. 29
  • Data zamieszczenia: 2019-12-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Latowicz
    ul. Rynek 6
    05-334 Latowicz, woj. mazowieckie
    tel. 025 7521080 w. 15, fax. 025 7521080 w. 29
    REGON: 71158273000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.latowicz.samorzady.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie w formule zaprojektuj i wybuduj zadania inwestycyjnego pn. "Przebudowa domu wiejskiego w miejscowości Latowicz"
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zamierzenia inwestycyjnego polegającego na przebudowie budynku domu wiejskiego w Latowiczu bez zagospodarowaniu przestrzeni wokół budynku na dz.ew. 648/4 w Latowiczu. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie ok. 100 letniego budynku domu wiejskiego na dz. nr ewid. 648/4 w Latowiczu. na cele społeczno-kulturalne. Uwaga. Przedmiot zamówienia nie obejmuje zagospodarowania przestrzeni wokół budynku domu wiejskiego. Obiekt po przebudowie i montażu wszystkich instalacji oraz zagospodarowaniu przestrzeni wokół budynku musi odpowiadać przede wszystkim wymaganiom Rozporządzenia ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002r w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowania (Dz.U. 2002 Nr 75 poz 690) oraz innym przepisom szczegółowym i odrębnym. Opis przebudowy budynku Ganek Istniejący ganek drewniany od frontu budynku należy poddać renowacji. Renowacja polegała będzie na uzupełnieniu brakujących i wymianie uszkodzonych drewnianych elementów ganku z dostosowaniem do istniejących kształtów i rozmiarów elementów, zabezpieczenie drewna od czynników biologicznych (pleśnie, grzyby) oraz szkodników drewna poprzez dwukrotne impregnowanie odpowiednimi preparatami. Pomalowanie drewnianej konstrukcji ganku dedykowanymi farbami. Wykonanie pokrycia dachu ganku blachą zgodnie z uzgodnieniem z Mazowieckim Konserwatorem Zabytków. Wykonanie od wewnątrz podbitki dachowej na ganku. Wykonanie oświetlenia zewnętrznego na ganku, zapewniającego oświetlenie przestrzeni na ganku i przed nim. Zakres robót przy ganku budynku, kolorystyka ganku powinna być uzgodniona z konserwatorem zabytków. Dopuszcza się odtworzenie całkowite ganku. Schody z elementów betonowych. Uszkodzone bloki betonowe schodów wymienić na nowe. Wykonać izolacje przeciwwilgociową , zapobiegająca podciąganiu wody przez betonowe elementy. Wykonać okładzinę schodów np. z kamienia z zastosowaniem elementów antypoślizgowych lub z płyt betonowych. Dopuszcza się odtworzenie całkowite schodów. Konstrukcja budynku Przebudować układ pomieszczeń wewnątrz budynku wg. rys. zagospodarowanie wnętrza budynku zawartego w programie funkcjonalno-użytkowym. Ilość łazienek w budynku do wykonania 2 (w tym 1 dla osób niepełnosprawnych). Należy zaprojektować i wykonać konstrukcję szkieletowa budynku na stopach fundamentowych lub fundamencie. Projekt budowlany powinien odnosić się w szczególności do kwestii konstrukcyjnych budynku m.in nośność ścian, fundamentów. Obowiązkowo wykonawca opracuje i przedłoży ekspertyzę konstrukcyjną na etapie przedstawienia koncepcji rozwiązań technicznych. Wykonanie klatki schodowej na poddasze z dostosowaniem schodów do potrzeb osób niepełnosprawnych, lub poprzez zastosowanie schodołazów. Zaprojektowanie i wykonanie stropu budynku o odporności ogniowej REI30. Pogrubienie ścian szczytowych poddasza do grubości docelowej min. 24cm. W ramach prac przedprojektowych należy wykonać aktualną ekspertyzę konstrukcyjną obiektu tj.: więźby dachowej, stropów, ścian nośnych, fundamentów wraz z serwisem fotograficznym, ocenę stanu technicznego podłoża (stopnia zawilgocenia i zasolenia murów) z propozycją doboru (właściwej dla obiektu) metody osuszenia ścian i fundamentów. Poszerzenie otworów okiennych na poddaszu lub wykonanie nowych w celu zapewnienia ilości światła dziennego w pomieszczeniach poddasza odpowiadającą odpowiednim normom. Okna i drzwi Wymiana 2szt drzwi zewnętrznych wejściowych na aluminiowe o współczynniku U=1,3 W/m2K ( profile ciepłe, szyby bezpieczne, samozamykacz, dwa zamki atestowane, pochwyt zewnętrzny i wewnętrzny) Wymiana okien drewnianych na okna PCV z nawiewnikami higrosterowanymi o współczynniku U=0,9 W/m2K z zastosowaniem taśm uszczelniających (ciepły montaż). Montaż stolarki okiennej i drzwiowej na poddaszu. Wykonanie na poddaszu okien dachowych uchylnych. Ilość okien dachowych powinna wynikać z obowiązujących norm doświetlenia pomieszczeń. Wykonanie wyłazu dachowego. Okładziny podłogowe i ścienne Wykonać odgrzybienie i wysuszenie całego wnętrza budynku. Wykonać nowe tynki cementowo we wszystkich pomieszczeniach użytkowych budynku. Wykonać nowe podłogi z izolacją z styropianu o gr. min 15 cm. Okładziny podłogowe: kuchnia i aneks kuchenny - terakota, sala wystawowa, warsztatowa- wykładzina homogeniczna PCV wywinięta na ściany, łazienki - terakota, komunikacje wykładzina homogeniczna PCV , klatka schodowa - gres. W łazienkach wykonać okładzinę ścienną z płytek ceramicznych do wysokości sufitu. Na ścianach komunikacji oraz magazynkach wykonać lamperię w technologii natrysku z farby strukturalnej odpornej na szorowanie i zmywanie. Ocieplenie i Elewacje budynku Usunąć odpadające fragmenty tynku i powłoki malarskie.Wykonać naprawy spękanych tynków budynku. Wykonać ocieplenie budynku warstwą styropianu o gr. 15 cm o współczynniku lambda min. 0,035W/mk, do uzyskania wymaganego współczynnika U dla przegród budowlanych, zgodnie z programem funkcjonalno-użytkowym. Styropian montować do ścian za pomocą kleju i systemowych dybli. Wykonać wyprawę klejową z zbrojeniem siatką. Na elewacji całego budynku należy położyć tynk silikonowy lub silikatowy w kolorystyce uzgodnionej z zamawiającym i konserwatorem zabytków. Wykonać Izolację termiczna ścian fundamentowych styropianem ekstrudowanym (styrodur) gr. 10cm. Na cokole tynk żywiczny (marmolit). Ściany poniżej gruntu ocieplić styropianem XPS i wykonać izolację przeciwwilgociową. W uzgodnieniu z Mazowieckim Konserwatorem Zabytków należy odtworzyć elementy ozdobne budynku np. gzyms dolny i górny, attyki, nadproża. Wykonać opaskę z kostki wokół budynku. Stropodach Ocieplenie stropodachu budynku płytami z wełny mineralnej o współczynniku λmax=0,035 W/mK i grubości 25cm do uzyskania wymaganego współczynnika U. Wykonanie okien dachowych na poddaszu. Dach budynku Wykonanie nowej konstrukcji drewnianej dachu. W przypadku dobrej jakości drewnianych elementów konstrukcyjnych dachu potwierdzonych ekspertyzą techniczną , dopuszcza sie w uzgodnieniu z inspektorem nadzoru wykorzystanie istniejących elementów po dwukrotnym zabezpieczeniu od szkodników drewna i korozji biologicznej. Wykonać nowe pokrycie z blachy trapezowej lub blachodachówki o gr. co najmniej 0,5mm wraz z wszystkimi obróbkami. Wymiana desek czołowych, okładziny dachowej, rynien, rur spustowych, obróbek blacharskich, wykonanie wyłazu dachowego i płotków ściegowych oraz ław kominiarskich. Wykonanie części górnej kominów z blachy płaskiej. Wykonanie podbitki przy dachu budynku z blachy trapezowej (niski profil). Kominy Wykonać nowe kominy murowane z cegły ceramicznej pełnej palonej kl.15 na zaprawie cem-wap klasy M5. Kominy murowane z cegły od fundamentu pod pokrycie dachowe, dalej kominy murować z cegły licówki pełnej na zaprawie czarnej do klinkieru. Kominy kończyć czapami żelbetowymi gr 7-10cm z dwustronnym spadkiem 2%. Czapy opierzyć blachą stalową powlekaną gr. 0,7mm. Kanały wentylacyjne o przekroju 14x14cm. Wszystkie kominy murowane na spoiny pełne, gładkie i otynkowane na całej długości tynkiem cementowo – wapiennym. Poddasze użytkowe Montaż stolarki okiennej i drzwiowej na poddaszu. Adaptacja całego poddasza na cele użytkowe. Ocieplenie stropodachu wełna mineralną o współczynniku λmax=0,35 W/mK i grubości min. 25cm. Zabudowa karton-gips poddasza na ruszcie metalowym. Wykonanie gładzi gipsowych i malowanie. Doświetlenie poddasza poprzez wykonanie okien dachowych uchylnych oraz wykonanie okien w ścianach szczytowych (opcjonalnie). Wykonanie okładzin ściennych i podłogowych na poddaszu-wykładzina homogeniczna PCV. Ocieplenie ścian poddasza styropianem zlicowanej z ociepleniem na pozostałej części budynku. Instalacja elektryczna Wymiana oświetlenia wewnętrznego i zewnętrznego na oświetlenie typu LED.Wymiana instalacji elektrycznej wraz z osprzętem. Należy zapewnić natężenie oświetlenia we wszystkich pomieszczeniach zgodne z obowiązującą normą. Oprawy muszą zapewnić również oświetlenie awaryjne ewakuacyjne wg obowiązujących przepisów. Doprowadzić instalację 3-fazową do kuchni budynku. W przypadku gdyby obecne przyłącze było jednofazowe wykonawca wystąpi o zmianę warunków przyłączenia na 3-fazowe do zakładu energetycznego. Wykonawca wykona przebudowę przyłącza energetycznego z wyniesieniem skrzynki licznikowej na zewnątrz budynku. Instalcja c.o i c.w.u Zainstalowanie grzejników płytowych stalowych z zaworami termostatycznymi, głowicami, zaworami powrotnymi, oraz wymiana całej instalacji ogrzewania wewnętrznego m.in, grzejniki, orurowanie, zawory, sterowanie. Połączenie instalacji z pompą ciepła. Pompa ciepła wspomaga pracę instalacj c.o. Podstawowym źródłem ciepła będzie dwufunkcyjny kocioł gazowy, którego moc powinna zostać dobrana do powierzchni ogrzewanych pomieszczeń i przewidywanych (obliczonych) strat ciepła. Wszystkie pomieszczenia w budynku będą ogrzewane. Należy zmodernizować kotłownię w budynku: odgrzybienie, osuszenie, wymiana okładzin podłogowych i ściennych, malowanie tynków z naprawami tynkarskimi ścian i sufitów. Wykonać instalację ciepłej wody użytkowej z zasobnikiem min. 200l. Ciepła woda użytkowa podgrzewana z pieca gazowego oraz z pompy ciepła. Zamontować powietrzną pompę ciepła w systemie biwalentnym –w systemie pracują dwa urządzenia (pompa ciepła, kocioł gazowy) i po osiągnięciu określonej temperatury zewnętrznej pompa wyłącza się i włącza drugie urządzenie tj. kocioł gazowy. Zainstalować pompę o parametrach technicznych nie gorszych niż pompa ciepła Galmet Basic 300. Aneks kuchenny Aneks kuchenny wyposażyć w zlewozmywak podwójny o szer. ok. 1.m, głęboki. Media (prąd, woda) wyprowadzić w miejsca lokalizacji urządzeń zgodnie z programem funkcjonalno-użytkowym. Taras Wykonać taras z kostki betonowej o wymiarach zgodnie z rys. zagospodarowanie wnętrza budynku. Obrzeże tarasu stanowi palisada betonowa. Podbudowa tarasu z warstwą odsączającą. Przyłącza infrastruktury technicznej W obrębie działki występuje instalacja gazowa wskazana na mapie zasadniczej. Należy uzyskać warunki podłączenia , zaprojektować i wykonać instalację gazową od istniejącej sieci do budynku z jej rozprowadzeniem do kotłowni (podłączenie pieca gazowego) oraz kuchni budynku. Budynek jest wyposażony obecnie w przyłącze kanalizacyjne oraz wodociągowe i elektryczne. Wykonać instalację alarmową, p.poż, sieć strukturalną, informacyjną, oświetlenia awaryjnego, telefoniczną; Instalacja fotowoltaiczna Należy wykonać na dachu budynku lub na gruncie instalację fotowoltaiczną o mocy 5,5 kWp. Lokalizację instalacji fotowoltaicznej na dachu budynku uzgodnić z Mazowieckim Konserwatorem Zabytków. Instalacje należy włączyć do instalacji elektrycznej budynku i dokonać zgłoszenia do Zakładu Energetycznego celem montażu licznika dwustronnego. Zastosowane urządzenia-panele fotowoltaiczne powinny posiadać parametry techniczne odpowiadające co najmniej parametrom urządzenia przykładowego opisanym w programie funkcjonalno-użytkowym. Zagospodarowanie terenu wokół budynku Przedmiot zamówienia nie obejmuje zagospodarowania przyległego terenu. Wykonawca wykona opaskę z kostki po termomodernizacji obiektu. Wykonawca zaprojektuje i wykona przebudowę budynku domu wiejskiego, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, programem funkcjonalno-użytkowym oraz opracowaną dokumentacją projektową (projekty budowlane i wykonawcze). W szczególnie uzasadnionych przypadkach (np. błędy projektowe, niespójności w dokumentacji, zastosowanie przestarzałych lub wycofanych technologii i materiałów, itp. ) w uzgodnieniu zamawiającym dopuszcza się odstępstwo od wytycznych projektowych uwzględnionych w programie funkcjonalno-użytkowym lub opisie przedmiotu zamówienia w SIWZ. W przypadku wystąpienia niespójności w dokumentach opisujących przedmiot zamówienia pomiędzy siwz a programem funkcjonalno-użytkowym wiążące są zapisy siwz. Gwarancja Na cały przedmiot zamówienia wykonawca udziela min. 36 msc gwarancji. Koncepcja projektowa Prace projektowe wykonawca rozpocznie od przedstawienia zamawiającemu szczegółowe koncepcji projektowej, która powinna uwzględniać m.in następujące zagadnienia: 1) konstrukcję budynku, opis sposobu wzmocnienia lub wykonanie od podstaw fundamentów budynku, przekroje, szkice 2) konstrukcja nośna budynku- sposób wzmocnienia obecnej konstrukcji lub wykonanie od podstaw nowej konstrukcji nośnej budynku, opis wykonania izolacji pionowej i poziomej budynku, 3) strop budynku , podłogi - opisy techniczne sposobu wykonania 4) projekt zagospodarowania wnętrza budynku, rozmieszczenie pomieszczeń, rozmieszczenie i wymiary otworów okiennych i drzwiowych 5)koncepcja instalacji centralnego ogrzewania zawierająca m.in : obliczenie prognozowanych strat ciepła, dobór kotła gazowego dwufunkcyjnego (c.o+cwu) model, moc, wybrany materiał instalacji, czynnik grzewczy i sposób jego rozdziału na poszczególne pomieszczenia, dobór grzejników i ich rozmieszczenie na planie budynku, rodzaj, wielkość, moc zastosowanych grzejników, odpowietrzenie instalacji, pompa ciepła: rodzaj, typ, model, moc sposób włączenia do instalacji c.o 7) koncepcja instalacji elektrycznej, której zakres powinien obejmować co najmniej: a) zasilanie, b) rozdział energii c)rozmieszczenie gniazd elektrycznych i siłowych d) instalacja oświetlenia e) trasy kablowe f) ochrona od porażeń prądem elektrycznym g) ochrona przeciwprzepięciowa h) instalacja paneli fotowoltaicznych, rodzaj, znamieniowa moc układu paneli i jego schemat lub rysunek pogladowy , opis techniczny pojedynczego ogniwa, opis techniczny zastosowanego inwertera i okablowania 8) koncepcja instalacji odgromowej 9) koncepcja instalacji wodociągowej zawierająca m.in opis sposobu przygotowania ciepłej wody użytkowej, zasobnik ciepłej wody użytkowej opis, pojemność, materiał instalacji 10) koncepcja instalacji gazowej: przebieg przewodów gazowych na planie budynku 11) opis aranżacji wnętrz –szczegółowy opis wykończeni wewnętrznych W ramach prac przedprojektowych należy wykonać aktualną ekspertyzę konstrukcyjną obiektu tj.: więźby dachowej, stropów, ścian nośnych, fundamentów wraz z serwisem fotograficznym, ocenę stanu technicznego podłoża (stopnia zawilgocenia i zasolenia murów) z propozycją doboru (właściwej dla obiektu) metody osuszenia ścian i fundamentów. Wykonawca przedstawi zamawiającemu koncepcje techniczna w terminie 45 dni od podpisania umowy. Po przedstawieniu koncepcji zamawiającemu, Zamawiający w terminie do 2 tygodni dokona akceptacji przedłożonej koncepcji lub poinformuje o braku akceptacji z podaniem powodów. W przypadku braku akceptacji z obiektywnych powodów (np. sprzeczność rozwiązań technicznych opisanych w przedłożonej koncepcji z wymaganiami technicznymi, materiałowymi , technologicznymi i innymi opisanymi w programie funkcjonalno-użytkowym specyfikacji istotnych warunków zamówienia) zamawiający może wyznaczyć wykonawcy dodatkowy termin na poprawę koncepcji i dostosowanie jej do wymagań względem przedmiotu zamówienia. Po przedłożeniu poprawionej koncepcji zamawiający w terminie do 2 tyg. dokona ponownej weryfikacji i poinformuje wykonawcę o akceptacji lub braku akceptacji koncepcji projekowej. Ponowny brak akceptacji koncepcji projektowej stanowił będzie przesłankę do rozwiązania umowy z winy wykonawcy. Dokumentacja projektowa Wykonawca po uzyskaniu akceptacji projektu koncepcyjnego przystąpi do uzyskania wszelkich niezbędnych, uzgodnień, opinii, decyzji, pozwoleń i opracowania dokumentacji projektowo-kosztorysowej. Wykonawca sporządzi Projekt w branży architektoniczno-budowlanej w ilości 4 egz. w formie utrwalonej na piśmie oraz 1 egz w formie elektronicznej dla całego zamierzenia budowlanego. Wykonawca sporządzi projekty instalacji sanitarnych, gazowych, elektrycznych, teletechnicznych i innych w ilości 4 egz. w formie utrwalonej na piśmie oraz 1 egz. w formie elektronicznej. Wykonawca sporządzi projekty wykonawcze wszystkich branż w 4 egz. utrwalonych na piśmie oraz 1 egz. w formie elektrycznej. Projekty powinny zawierać część rysunkową, opisową i obliczeniową w zakresie niezbędnym do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia. Do projektów należy dołączyć karty katalogowe podstawowych urządzeń oraz wszystkie wymagane prawe oświadczenia , uzgodnienia, decyzje, opinie. Brak uwzględnienia w opracowanej dokumentacji pewnych elementów robót, dostaw nie zwalnia wykonawcy z obowiązku ich wykonania w ramach niniejszego kontraktu bez dodatkowego wynagrodzenia, jeśli roboty te są niezbędne do wykonania kompletnego przedmiotu zamówienia, zgodnie najlepszą wiedzą techniczną i praktyką budowlaną oraz wszelkimi obowiązującymi przepisami a także dokumentami opisującymi przedmiot zamówienia (SIWZ i załączniki, program funkcjonalno-użytkowy) Opracowana dokumentacja projektowa powinna zawierać 3 egz. przedmiarów robót, kosztorysów oraz 2 egz. Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych. Kompletną dokumentację projektowo-kosztorysową wykonawca przedstawi Zamawiającemu w terminie 100 dni od podpisania umowy wraz z oświadczeniem o jej kompletności i przydatności do osiągnięcia celu, któremu ma służyć. Następnie wykonawca złoży opracowaną dokumentację w organie administracji architektoniczno-budowlanej celem uzyskania dokumentów uprawniających do rozpoczęcia robót. Wykonawca przedłoży zamawiającemu potwierdzenie złożenia opracowanej dokumentacji w organie administracji architektoniczno-budowlanej. Wykonanie pełnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej i uzyskanie wszystkich niezbędnych zgłoszeń, pozwoleń, opinii, uzgodnień, decyzji itp. w tym wszystkich dokumentów uprawniających do rozpoczęcia prac budowlanych (pozwolenia na budowę /zgłoszenia wykonania robót budowlanych lub budowy obiektów nie wymagających pozwolenia na budowę) w terminie do 28.06.2020r. Termin wykonania Wykonawca zakończy całość robót związanych z przebudowa domu wiejskiego, wykonaniem instalacji fotowoltaicznej i zagospodarowaniem przestrzeni wokół budynku, skompletuję dokumentację powykonawcza oraz uzyska na rzecz gminy prawomocny dokument uprawniający do użytkowania przebudowanego obiektu oraz zgłosi zakończenie umowy zamawiającemu w terminie do 29.01.2021r. Wynagrodzenie Należne wykonawcy wynagrodzenie (I płatność częściowa , maksymalnie 4% wartości robót budowlanych za opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej będzie wypłacona wykonawcy po uzyskaniu na rzecz gminy wszystkich wymaganych prawem budowlanym decyzji i zgłoszeń uprawniających do wykonania robót, w tym prawomocnej decyzji pozwolenie na budowę(przebudowę) obiektu. Dopuszcza się trzy odbiory częściowe oraz odbiór końcowy z zastrzeżeniem że wartość odbiorów częściowych nie może przekroczyć 80 % wartości kontraktu. Odbiorom częściowym mogą podlegać scalone elementy robót uwzględnione w harmonogramie rzeczowo-finansowym. Pozostałe wynagrodzenie (płatność końcowa) będzie wypłacone wykonawcy po spisaniu protokołu odbioru końcowego zadania bez uwag. Roboty budowlane wykonawca rozpocznie po uzyskaniu na rzecz gminy prawomocnego pozwolenia na budowę / rozbiórkę obiektu, lub po upływie 21 dni od dnia dokonania w organie administracji architektoniczno-budowlanej zgłoszenia wykonania robót. Nadzór autorski W ramach umówionego wynagrodzenia wykonawca ustanowi nadzór autorski Dokumenty przed podpisaniem umowy Przed podpisaniem umowy wykonawca dostarczy szczegółową kalkulację oferowanej ceny ryczałtowej. Wykonawca może przy sporządzaniu szczegółowej kalkulacji oferowanej ceny ryczałtowej posłużyć się wzorem zamieszczonym przez zamawiającego oraz harmonogram realizacji robót. W dokumentach tych wykonawca uwzględni maksymalny limit wynagrodzenia za wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej i uzyskanie dokumentów uprawniających do realizacji w wysokości do 4% wartości robót budowlanych. Równoważność „W przypadku, gdy zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia wskazał znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródła lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, należy uznać, iż jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i mają one charakter przykładowy a ich określenie ma na celu wskazanie oczekiwanych parametrów technicznych, przy czym zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych na podstawie art. 30 ust. 4 ustawy Pzp. Oferta równoważna to oferta, która przedstawia przedmiot zamówienia o cechach technicznych, jakościowych lub funkcjonalnych odpowiadających cechom technicznym, jakościowym lub funkcjonalnym wskazanym w opisie przedmiotu zamówienia, lecz oznaczonych innym znakiem towarowym, patentem lub pochodzeniem. Rozwiązanie równoważne winno być przez wykonawcę szczegółowo opisane (wraz z załączeniem dokumentacji graficznej). Z opisu oraz załączonych dokumentów powinno wynikać, że rozwiązanie nie stanowi zmiany dokumentacji projektowej zamawiającego. Wykonawca może złożyć ofertę z rozwiązaniem równoważnym, która przedstawia przedmiot zamówienia o cechach odpowiadających cechom wskazanym w opisie przedmiotu zamówienia (lub lepszych od nich), lecz oznaczonych innym znakiem towarowym (np. może oferować wykonanie robót budowlanych z zastosowaniem materiałów o parametrach lepszych niż wskazane przez zamawiającego). Rozwiązanie równoważne przyjęte przez wykonawcę nie może zmieniać założeń projektowych (nie może stanowić zmiany dokumentacji projektowej)”. Zamawiający zaleca, by przed przystąpieniem do sporządzenia oferty Wykonawca dokonał wizji lokalnej dot. przedmiotowej działki. Przygotowując ofertę Wykonawca winien brać pod uwagę wszystkie założenia wynikające z programu funkcjonalno-użytkowego oraz jego załączników.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45200000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 15 000.00 PLN
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający odstępuje od precyzowania warunków w niniejszym zakresie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach