Przetargi.pl
Wykonanie w formule "zaprojektuj i wybuduj" stanowisk do ćwiczeń na wolnym powietrzu Street Workout na terenie kampusu Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie

Szkoła Główna Handlowa w Warszawie ogłasza przetarg

  • Adres: 02-554 Warszawa, Aleja Niepodległości
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 225 648 608 , fax. 225 648 608
  • Data zamieszczenia: 2020-12-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
    Aleja Niepodległości 162
    02-554 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 225 648 608, fax. 225 648 608
    REGON: 15020000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sgh.waw.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Publiczna uczelnia wyższa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie w formule "zaprojektuj i wybuduj" stanowisk do ćwiczeń na wolnym powietrzu Street Workout na terenie kampusu Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie w formule „zaprojektuj i wybuduj” stanowisk do ćwiczeń na wolnym powietrzu Street Workout na terenie kampusu Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie, al. Niepodległości 162. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w n/w załącznikach do SIWZ: Załącznik nr 6 do SIWZ – Program Funkcjonalno - Użytkowy; Załącznik nr 7 do SIWZ – Wzór umowy. 3. Mając na uwadze, że Zamawiający przewidział wynagrodzenie ryczałtowe, zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji, a także zdobył na swoją odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. 4. Zamawiający dopuszcza możliwość przeprowadzenia wizji lokalnej miejsca wykonywania zamówienia jako czynności pomocniczej w celu prawidłowego przygotowania oferty – termin wizji lokalnej wyznaczony zostaje na dzień 29.12.2020 r. godz. 10.00 oraz 04.01.2021 r. godz. 10.00. Miejsce zbiórki Szkoła Główna Handlowa w Warszawie, Budynek Główny „G”, wejście od al. Niepodległości 162, przy portierni. Zgłoszenia na wizję (najwyżej 2 przedstawicieli Wykonawcy) należy przesłać na adres: dzp@sgh.waw.pl. Celem wizji lokalnej jest wyłącznie umożliwienie Wykonawcom samodzielnego zapoznania się z warunkami realizacji zamówienia w przestrzeni. Wizja lokalna nie stanowi zebrania Wykonawców, o którym mowa w art. 38 ust. 3 oraz ust. 3a Ustawy Pzp. Dlatego podczas wizji lokalnej Zamawiający nie będzie udzielał odpowiedzi na pytania Wykonawców, a wszelkie wątpliwości dotyczące realizacji zamówienia zgodnie z wymaganiami SIWZ będą rozstrzygane wyłącznie na zasadach określonych w art. 38 Ustawy Pzp. Zamawiający wymaga, aby przedstawiciele Wykonawcy w czasie wizji lokalnej posiadali środki ochrony osobistej (maseczka, rękawiczki) oraz przestrzegali zasad bezpieczeństwa i ograniczeń wynikających z epidemii COVID-19, ogłaszanych przez właściwe organy Rzeczypospolitej Polskiej. 5. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił minimum 36-miesięcznej gwarancji jakości wykonanych robót i rękojmi za wady od protokolarnego przekazania przedmiotu umowy bez wad i usterek, przy czym okres rękojmi jest tożsamy z okresem gwarancji. 6. Cena ofertowa musi uwzględniać wykonanie kompletnej dokumentacji projektowej, wszelkich koniecznych do wykonania przedmiotu umowy opracowań, uzyskanie koniecznych uzgodnień i decyzji, w tym w szczególności: • Uzyskanie decyzji Mazowieckiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków, • Uzyskanie decyzji pozwolenia na budowę, • innych decyzji, pozwoleń, zgłoszeń, które są wymagane zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa i niezbędne do wykonania przedmiotu umowy oraz bezpiecznego użytkowania zamontowanych przez Wykonawcę urządzeń do ćwiczeń. oraz wykonanie robót budowlanych i montażowych, a także dokonywanie własnym staraniem i na własny koszt przeglądów gwarancyjnych i przeglądów okresowych wynikających z instrukcji eksploatacji obiektu, przeglądów gwarancyjnych i okresowych zamontowanych urządzeń i elementów zgodnie z zaleceniami bądź wymaganiami. 7. Wykonawca ma obowiązek uzyskać akceptację przez Zamawiającego każdego wystąpienia do urzędów i innych podmiotów w sprawach dotyczących niniejszego przedmiotu zamówienia. 8. Dokumentacja projektowa musi być kompletna i zawierać wszelkie opracowania i uzgodnienia wymagane prawem, w tym Prawem Budowlanym, Prawem Zamówień Publicznych oraz ewentualne kolizje (w załączeniu mapa poglądowa z 2018 r.), ekspertyzy, mapy do celów projektowych itp. wszelkie opracowania. 9. Wykonawca ma obowiązek uczestniczenia w spotkaniach koordynacyjnych na wezwanie Zamawiającego. 10. Wykonawca ma obowiązek uzyskania akceptacji Zamawiającego rozwiązań projektowych oraz koncepcji. 11. ZAWARTOŚĆ DOKUMENTACJI TECHNICZNEJ • Koncepcja zagospodarowania terenu budowy • projekt budowlany (opracowany zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju . w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. z 18 września 2020 r., poz. 1609); • Informacja o Planie Bezpieczeństwa i Ochrony Zdrowia podczas prowadzenia prac, jeśli jest wymagana zgodnie z Obwieszczeniem Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z 10 maja 2013 r. w sprawie ogłoszenia jednolitego tekstu rozporządzenia Ministra Infrastruktury w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalnego - użytkowego (Dz.U. z 2013 r., poz.1129) 12. Kompletną dokumentację, wraz wykazem opracowań oraz pisemnym oświadczeniem, że dokumentacja jest kompletna, wykonana zgodnie z umową, wymaganiami prawa, obowiązującymi Polskimi Normami, zasadami rzetelnej wiedzy technicznej, uzgodnieniami i decyzjami należy przekazać w formie papierowych wydruków, w ilości wskazanej poniżej i w wersji elektronicznej na nośniku CD lub na pendrive w formacie DWG i DOC/DOCX oraz w plikach nieedytowalnych PDF), w tym w szczególności: a) Koncepcji zagospodarowania terenu budowy – w ilości 2 egzemplarzy; b) Projektów budowlanych – w ilości 5 egzemplarzy zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju z dnia 11 września 2020 r w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. 2020 r., poz. 1609); c) Informacji o planie Bezpieczeństwa i Ochrony Zdrowia podczas prowadzenia prac – w każdym egzemplarzu projektu budowlanego – po 1 egzemplarzu, zgodnie z Obwieszczeniem Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 10 maja 2013 r w sprawie ogłoszenia jednolitego tekstu rozporządzenia Ministra Infrastruktury w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego (Dz.U. z 2013 r. poz. 1129) 13. WYMAGANIA DOTYCZĄCE ZATRUDNIENIA NA PODSTAWIE UMOWY O PRACĘ: 1) Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę, podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane w wykonywaniem prac budowlanych i montażowych, czyli tzw. pracowników fizycznych. Wymóg nie dotyczy osób skierowanych do realizacji zamówienia, o których mowa w Rozdziale IV ust. 2 pkt 2 lit. b tiret 1 i 2. 2) W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny; b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów; c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 3) W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności w trakcie realizacji zamówienia: a) oświadczenie Wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub podwykonawcy; b) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie Wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników). Informacje takie jak: imię i nazwisko zatrudnionego pracownika, data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; c) zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez Wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy; d) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych. 4) Z tytułu niespełnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności Zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez Wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w istotnych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego. Niezłożenie przez Wykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie żądanych przez Zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności. 5) W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. 14. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił minimum 36-miesięcznej gwarancji jakości, liczonej od daty protokolarnego przekazania przedmiotu umowy bez wad i usterek oraz wyraził zgodę, aby okres rękojmi był równy okresowi udzielonej gwarancji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2. W terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na Platformie informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy: Wykonawca winien przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 5 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Powyższy dokument należy złożyć w formie elektronicznej podpisanej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub elektronicznej kopii dokumentu poświadczonej za zgodność z oryginałem przy użyciu kwalifikowanego podpisu elektronicznego za pośrednictwem Platformy poprzez zakładkę „Pytania/Informacje” lub dostarczyć do siedziby Zamawiającego za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe (t.j. Dz.U. z 2020 r. poz. 1041), osobiście lub za pośrednictwem posłańca w formie pisemnej lub kopii oświadczenia złożonego na piśmie poświadczonej za zgodność z oryginałem. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej składa każdy z Wykonawców. W przypadku gdy w prowadzonym postępowaniu zostanie złożona jedna oferta, Wykonawca może odstąpić od złożenia ww. dokumentu. W sytuacji, gdy Wykonawca nie złoży ww. dokumentu z zachowaniem terminu określonego w art. 24 ust. 11, Zamawiający, wezwie do uzupełnienia tego dokumentu na podstawie art. 26 ust. 3 ustawy wyłącznie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach