Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Śródmieście ogłasza przetarg
- Adres: 00-691 Warszawa, ul. Nowogrodzka 43
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 22 443 93 93 , fax. 22 443 94 85
- Data zamieszczenia: 2016-03-21
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Śródmieście
ul. Nowogrodzka 43 43
00-691 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 22 443 93 93, fax. 22 443 94 85
REGON: 01525966300108 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.srodmiescie.warszawa.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie w formule zaprojektuj i wybuduj siłowni plenerowej przy ul. Drewnianej na terenie przylegającym do budynku Zespołu Szkół nr 69 przy ul. Drewnianej 8 w Warszawie (znak sprawy ZP-24/16) - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie w formule zaprojektuj i wybuduj siłowni plenerowej przy ul. Drewnianej na terenie przylegającym do budynku Zespołu Szkół nr 69 przy ul. Drewnianej 8 w Warszawie, w oparciu o: 1) Program funkcjonalno-użytkowy wykonany w dniu 29 stycznia 2016 r. przez Wydział Inwestycji dla dz. Śródmieście. Autorami opracowania są: mgr inż. Wiesław Pszczółkowski oraz mgr inż. Antonina Kwaśniewska - Wójcicka. Ww. opracowanie stanowi załącznik nr 7 do SIWZ. Dane ogólne: - powierzchnia gruntu do zagospodarowania ok. 360 m2, - powierzchnia gruntu pod nawierzchnię sztuczną ok. 360 m2, - ilość urządzeń 10 szt., W zakres zamówienia wchodzi wykonanie m.in.: 1) opracowania zawierającego: a) dokumentację projektową, opracowaną zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. z 2013r. poz. 1129), stanowiącą podstawę do zgłoszenia właściwemu organowi wykonania robót budowlanych wraz z wszelkimi wymaganymi uzgodnieniami, ekspertyzami, uwzględniającą: - mapę do celów projektowych, - projekt architektoniczny lokalizacji urządzeń siłowni plenerowej ze wszystkimi charakterystycznymi elementami z podaniem wszystkich wymiarów i domiarów, - projekt budowlano-wykonawczy siłowni plenerowej z przekrojami i wszystkimi charakterystycznymi elementami z podaniem wszystkich wymiarów i domiarów, - informację dotyczącą bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, w przypadkach gdy jej opracowanie jest wymagane na podstawie odrębnych przepisów, b) specyfikację techniczną ogólną i szczegółową wykonania i odbioru robót budowlanych objętych przedmiotem zamówienia, opracowaną zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. z 2013r. poz. 1129), 2) robót budowlanych zgodnie z wykonanym opracowaniem zatwierdzonym przez Zamawiającego. UWAGA: 1. Wykonawca zobowiązany jest do pozyskania we własnym zakresie i na własny koszt wszystkich niezbędnych danych wyjściowych do projektowania, w tym np.: map oraz uzyskania wszystkich niezbędnych opinii i uzgodnień rzeczoznawcy w szczególności związanych z wymaganiami sanitarno-higienicznymi, ochroną przeciw-pożarową, bezpieczeństwem i higieną pracy oraz innych instytucji w zakresie niezbędnym do wykonania zamówienia. 2. Wykonawca zobowiązany jest do uzgodnienia z Wydziałem Inwestycji dla Dzielnicy Śródmieście m.st. Warszawy zakresu robót, przed przystąpieniem do prac projektowych. 3. Wykonany projekt powinien spełniać niezbędne wymagania do zgłoszenia właściwemu organowi wykonania robót budowlanych. 4. W zakres zamówienia wchodzi również dokonanie przez Wykonawcę wszelkich poprawek, uzupełnień, modyfikacji w dokumentacji, których wykonanie będzie wymagane dla uzyskania pozytywnej oceny i przyjęcia dokumentacji przez instytucje dokonujące oceny i kwalifikacji. 5. Opracowanie Wykonawca złoży Zamawiającemu w formie papierowej wydrukowanej z plików PDF (projekty w 5 egz.; specyfikacje techniczne w 3 egz.) oraz w formie elektronicznej (modyfikowalnej - Norma, Autocad lub Archicad i niemodyfikowalnej - PDF. 6. Zamawiający udostępnia odpłatnie Wykonawcy istniejące miejsca poboru wody, energii elektrycznej w zakresie niezbędnym do wykonania zamówienia. Wykonawca musi posiadać własne podliczniki celem opomiarowania i właściwego rozliczenia po zakończeniu robót. 7. Wykonawca musi zorganizować, a następnie zlikwidować zaplecze budowy oraz zaplecze sanitarne dla pracowników w ciągu 3 dni od daty odbioru końcowego robót. Koszty organizacji i doprowadzenia do stanu pierwotnego terenu zaplecza obciążają Wykonawcę. 8. Wykonawca powinien dysponować odpowiednim sprzętem technicznym (narzędziami, urządzeniami), który zapewni realizację zamówienia z uwzględnieniem aspektów ekologicznych. Ponadto realizacja dostaw sprzętu i materiałów na budowę będzie odbywać się poza godzinami szczytu. 9. Wykonawca w trakcie wykonywania robót uzyska zgodę od zarządcy dróg na transport materiałów do budowy w zakresie i czasie niezbędnym do wykonania przedmiotu umowy. Wymagania związane z realizacją zamówienia dotyczące zatrudnienia osób bezrobotnych (klauzula społeczna - art. 29 ust. 4 pkt 1 lit. a ustawy Pzp). 1. Wykonawca przez cały okres wykonywania przedmiotu umowy będzie zatrudniał 1 osobę bezrobotną w rozumieniu art. 2 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz.U. z 2013 poz. 674, z późn. zm.) lub właściwych przepisach państwa członkowskiego Unii Europejskiej lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 2. Zatrudnienie winno nastąpić na podstawie umowy o pracę, powołania, wyboru, mianowania lub spółdzielczej umowy o pracę, w rozumieniu ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz.U. z 1998 r. nr 21 poz. 94, z późn. zm.) lub właściwych przepisów państwa członkowskiego Unii Europejskiej lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Szczegółowe wymagania związane z realizacją zamówienia dotyczące zatrudnienia osoby bezrobotnej i sposób dokumentowania zatrudnienia tej osoby określone zostały w § 4 projektu umowy. Sankcje związane z niewykonaniem lub nienależytym wykonaniem umowy w przedmiotowym zakresie określone zostały w § 10 ust.1 pkt.9 oraz ust. 2 projektu umowy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w projekcie umowy (załącznik nr 6 do SIWZ). Wymagany termin wykonania zamówienia: 3 dni od daty zawarcia umowy do dnia 16 sierpnia 2016 r - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332537
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres rękojmi
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.srodmiescie.warszawa.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Remont nawierzchni chodników zlokalizowanych przy ulicy Dąbrowskiego 83, Górskiej 11/15 A, Górskiej 11/15 B, Racławickiej 33, Racławickiej 33A, Szczęśliwickiej 35, Wiktorskiej 92 w Warszawie.
Dodano: 2016-06-16 - BUDOWA CHODNIKÓW DLA PIESZYCH W MIEJSCOWOŚCIACH BARCZĄCA, GAMRATKA I JÓZEFÓW
Dodano: 2016-06-07 - Remont chodników wraz ze zjazdami przy drodze powiatowej Nr 4314W we wsi Jadwiniew (na odcinku od dz. Ew. Nr 234 obr. Poświętne do dz. Ew. nr 523 obr. Cygów ok. 250 mb) i Cygów (na odcinku od dz. Ew. Nr 555 do dz. Ew. nr 585 obr. Cygów ok. 150 mb) oraz przy drodze powiatowej Nr 4351W we wsi Poświętne (na odcinku od szkoły do ul. Krótkiej Ok. 450 mb), gm. Poświętne
Dodano: 2016-05-10 - wykonanie robót budowlanych w branży drogowej polegających na odtworzeniu ciągów pieszych, dróg dojazdowych i miejsc postojowych a także renowacji trawników przy budynkach: Broniewskiego 95, Broniewskiego 97, Lubomelskiej 15, Pęcickiej 23, Schroegera 93/98, Skalbmierskiej 19, Żeromskiego 64.
Dodano: 2016-04-08 - Budowa chodnika przy ul. Pustelnickiej od miejsca zakończenia fragmentu budowy chodnika z 2014r. do ul. Powstańców w miejscowości Dębe Wielkie
Dodano: 2016-03-08 - BUDOWA CHODNIKÓW DLA PIESZYCH NA TERENIE GMINY MIŃSK MAZOWIECKI
Dodano: 2016-02-19 - Wykonanie robót konserwacyjno-naprawczych terenów utwardzonych w Gminie Miasto Sochaczew
Dodano: 2016-02-06 - Przebudowa drogi gminnej dz. nr ew. 402 - budowa chodnika w miejscowości Małopole
Dodano: 2015-11-13 - BUDOWA CHODNIKA W CIĄGU DROGI POWIATOWEJ NR 4337W (UL.KORCZAKA W RADZYMINIE) NA ODCINKU OD ULICY WOŁOMIŃSKIEJ DO UL. SŁOWACKIEGO
Dodano: 2015-11-05 - Budowa chodnika w miejscowości Mikówiec
Dodano: 2015-10-14