Przetargi.pl
Wykonanie w formule zaprojektuj i wybuduj rozbudowy z przebudową sali wiejskiej w Tursku na cele społeczno – kulturalne i edukacyjne

Gmina Gołuchów ogłasza przetarg

  • Adres: 63-322 Gołuchów, ul. Lipowa
  • Województwo:
  • Telefon/fax: tel. 627 617 017
  • Data zamieszczenia: 2020-06-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Gołuchów
    ul. Lipowa 1
    63-322 Gołuchów
    tel. 627 617 017
    REGON: 54395300000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.goluchow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie w formule zaprojektuj i wybuduj rozbudowy z przebudową sali wiejskiej w Tursku na cele społeczno – kulturalne i edukacyjne
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: „Wykonanie w formule zaprojektuj i wybuduj rozbudowy z przebudową sali wiejskiej w Tursku na cele społeczno – kulturalne i edukacyjne” Lokalizacja zamówienia; gmina Gołuchów, miejscowość Tursko, działka nr 120/4 Zadanie realizowane jest w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014 – 2020 – Poddziałanie 9.2.1. „Rewitalizacja miast i ich dzielnic, terenów wiejskich, poprzemysłowych i powojskowych”. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie przebudowy wraz z rozbudową oraz zagospodarowanie terenu przyległego, budynku Wiejskiego Domu Kultury w Tursku, w ramach inwestycji pod nazwą „Rozbudowa wraz z przebudową sali wiejskiej w Tursku na cele społeczno-kulturalne i edukacyjne”. Szczegółowe wymagania, założenia i wytyczne zostały zawarte w programie funkcjonalno – użytkowym, stanowiącym załącznik do SIWZ. Lokalizacja budynku: Tursko 79, 63 – 322 Gołuchów, działka 120/4 obręb Tursko Przedmiot inwestycji obejmuje: a) przebudowę budynku w celu dostosowania obiektu do obecnych obowiązujących przepisów techniczno – budowlanych. W ramach przebudowy należy wydzielić takie pomieszczenia jak: - część gospodarczą - pomieszczenie techniczno-porządkowe - pomieszczenie magazynowe - salę wielofunkcyjną Powierzchnia wewnętrzna objęta przebudową – ok. 200,09 m2 b) rozbudowę budynku o część sceniczną, w skład której wchodzą: - przestrzeń wydzielonej sceny - pomieszczenie magazynowe - pomieszczenie magazynowe - garderoba - przedsionek - łazienka Powierzchnia wewnętrzna objęta rozbudową w części scenowej – ok. 132,13 m2 c) rozbudowę budynku o część zaplecza sanitarnego oraz strefę wejściową, w skład której wchodzą: - hol wejściowy - wc męskie - wc damskie - wc dla osób niepełnosprawnych Powierzchnia wewnętrzna objęta rozbudową w części wejściowej – ok 55,08 m2 d) zagospodarowanie terenu, w ramach którego przewiduje się: - wykonanie nowych miejsc postojowych – ok. 20 miejsc - wydzielenie miejsca na tymczasowe składowanie śmieci komunalnych - wykonanie chodników i dojść z kostki betonowej na podbudowie – powierzchnia ok. 190 m2 - nasadzenie zieleni ozdobnej - powierzchnia ok. 240 m2 - elementy małej architektury (ławki, lampy oświetleniowe, kosze na śmieci, stojak na rowery) - wykonanie niezbędnej infrastruktury technicznej. Zakres rzeczowy prac projektowych, robót przygotowawczych oraz robót budowlanych przewidzianych do wykonania w ramach obowiązków Wykonawcy jest przedstawiony w programie funkcjonalno-użytkowym (PFU) i obejmuje: - kompleksowe zaprojektowanie całości obiektu, - pełnienie funkcji nadzoru autorskiego przez cały okres trwania inwestycji, - uzyskanie wszelkich zgód, opinii, uzgodnień, pozwoleń, decyzji itp. niezbędnych do uzyskania pozwolenia na budowę, - uzyskania ostatecznej decyzji pozwolenia na budowę, - zgłoszenie do właściwego organu zamiaru rozpoczęcia robót budowlanych, - zapewnienie kierownika budowy oraz kierowników robót umożliwiających zgodnie z prawem wykonanie zadania w specjalnościach: konstrukcyjno – budowlanej, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, - wykonanie robót budowlanych zgodnie z przedmiotem zamówienia, projektami i przepisami prawa oraz wskazaniami Inspektora Nadzoru Inwestorskiego, - uporządkowanie terenu budowy i doprowadzenie do stanu pierwotnego terenów naruszonych działaniem Wykonawcy, - wykonanie dokumentacji powykonawczej (m.in. protokoły robót zanikających, protokoły skuteczności, szczelności oraz przydatności wszystkich instalacji, aprobaty, certyfikaty, atesty potwierdzające jakość zastosowanych materiałów, urządzeń itp.) wraz z powykonawczą inwentaryzacją geodezyjną, - uzyskanie wszelkich zgód, opinii, ekspertyz, decyzji itp. niezbędnych do uzyskania decyzji pozwolenia na użytkowanie i bezpiecznego użytkowania obiektu, - rozruch wszystkich urządzeń obiektu, - uzyskanie decyzji administracyjnej, pozwolenia na użytkowanie obiektu, - przeprowadzenie szkoleń pracowników obiektu w zakresie obsługi urządzeń obiektu, instalacji i tp. - opracowanie instrukcji użytkowania obiektu. Zakres robót przewidzianych do wykonania w ramach przedmiotowej inwestycji: Prace przygotowawcze i obsługa inwestycji: - uzyskanie map do celów projektowych, - wykonanie dokumentacji badań podłoża gruntowego, - wykonanie inwentaryzacji budowlano-instalacyjnej istniejącego obiektu (w zakresie niezbędnym dla projektowanych prac), - uzyskanie warunków technicznych przyłączenia mediów, - wykonanie projektu budowlanego wraz ze wszystkimi niezbędnymi uzgodnieniami, - uzyskanie, w imieniu Zamawiającego, prawomocnego pozwolenia na budowę, - uzyskanie zgody na wycinkę drzew i krzewów (jeśli niezbędna), - wykonanie projektu wykonawczego wraz ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, - prace geodezyjne i przygotowawcze placu budowy, - zapewnienia nadzoru konserwatorskiego przy wykonywaniu robót ziemnych, - inwentaryzacje powykonawcze, instrukcje obsługi, - uzyskanie pozwolenia na użytkowanie. Roboty budowlane (w ramach rozbudowy): - roboty ziemne – wykopy pod fundamenty obiektu, - wykonanie robót budowlano-montażowych kompletnego budynku, - montaż okien i drzwi zewnętrznych i wewnętrznych, - wykonanie prac elewacyjnych i izolacji, - roboty wykończeniowe wewnętrzne i zewnętrzne, - wykonanie instalacji kanalizacji sanitarnej, - wykonanie instalacji ciepłej i zimnej wody użytkowej, - wykonanie instalacji centralnego ogrzewania, - wykonanie instalacji wentylacyjnej mechanicznej lub hybrydowej, - wykonanie instalacji oświetleniowej, - wykonanie instalacji elektrycznej i zasilającej (rozbudowa rozdzielni) - wykonanie instalacji fotowoltaicznej - wykonanie instalacji monitoringu wizyjnego i nagłośnienia – tylko w zakresie okablowania - zakup, montaż i ustawienie wyposażenia stałego. Roboty budowlane (w ramach przebudowy): - prace rozbiórkowe i demontażowe - przebicia i przebudowy ścian wewnętrznych i zewnętrznych - wymiana wskazanych i montaż nowych drzwi i okien - generalny remont wskazanych pomieszczeń - wymiana wszystkich instalacji sanitarnych i elektrycznych w obrębie pomieszczeń objętych remontem - wykonanie instalacji centralnego ogrzewania - dostosowanie i połączenie instalacji części istniejącej i nowobudowanej. Roboty budowlane ( w ramach zagospodarowania terenu): - prace rozbiórkowe i demontażowe - wydzielenie miejsca na tymczasowe składowanie śmieci komunalnych - dostosowanie układu chodników i dróg wewnętrznych oraz budowa miejsc postojowych - zagospodarowanie terenu zielonego po budowie. Zakres zamówienia obejmuje: 1) Projekt budowlany, zgodny z Rozporządzeniem Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 kwietnia 2012 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (tekst jednolity Dz. U. z 2018 r., poz. 1935) wraz z uzgodnieniami wymaganymi do uzyskania pozwolenia na budowę. W ramach projektu należy wykonać projekty przebudowy przyłączy i sieci zewnętrznych, zgodnie z ustaleniami warunków technicznych zasilania w media; 2) Opracowanie harmonogramu rzeczowo – finansowego zawierającego co najmniej zakres robót budowlanych w/w w ramach rozbudowy, przebudowy i zagospodarowania terenu; 3) Przygotowanie niezbędnych materiałów do wniosku o wydanie zezwolenia na usunięcie drzew z terenu planowanej inwestycji (jeżeli będzie niezbędna); 4) Informację dotyczącą bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 czerwca 2003 r. (Dz. U. 2003 Nr 120 poz. 1126); 5) Specyfikacje materiałowe do wszystkich projektów branżowych; 6) Wyposażenie budynku w sprzęt p.poż. i wykonanie instrukcji p.poż. na wypadek pożaru; 7) Wykonanie dokumentacji powykonawczej; Na podstawie kompletnej wielobranżowej dokumentacji stanowiącej przedmiot zamówienia powinien powstać obiekt spełniający wymagania przepisów związanych z projektowaniem i wykonaniem zamierzenia budowlanego. 1) Ustawa Prawo Budowlane z dnia 7 lipca 1994 r. (tekst jednolity Dz. U. z 2019 r., poz. 1186 ze zmianami); 2) Rozporządzeniem Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 kwietnia 2012 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (tekst jednolity Dz. U. z 2018 r., poz. 1935); 3) Rozporządzenie Ministra Infrastruktury w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie z dnia 12 kwietnia 2002 r. (tekst jednolity Dz. U. z 2019 r., poz. 1065 ze zmianami); 4) Ustawa z dnia 24 sierpnia 1991 r. o ochronie przeciwpożarowej (Dz.U. z 2019 r., poz. 1372 ze zmianami); 5) Ustawa z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (tekst jednolity Dz. U. z 2019 r., poz. 266 ze zmianami); 6) Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2009 r. w sprawie kontroli wyrobów budowlanych wprowadzonych do obrotu (Dz. U. z 2009 r., Nr 144, poz. 1182); 7) Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (tekst jednolity Dz. U. z 2013 r., poz. 1129); 8) Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 6 lutego 2003 r w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas wykonywania robót budowlanych (Dz. U. z 2003 r. Nr 47, poz. 401); 9) Oraz pozostałe niewymienione a obowiązujące akty prawne 1) Uwaga! Przyjęte typy materiałów i urządzeń (wskazane w programie funkcjonalno - użytkowym) zostały użyte wyłącznie przykładowo, w celu opisania przedmiotu zamówienia. Wykonawca uprawniony jest do przedstawienia w ofercie materiałów i urządzeń równoważnych, o nie gorszych parametrach. Wykonawca powinien określić ich parametry, celem wykazania, że spełniają warunki określone w opisie przedmiotu zamówienia. Rozwiązania równoważne, zgodnie ze swoją definicją, muszą posiadać parametry oraz spełniać standardy nie gorsze niż produkty podane przykładowo. W miejscu gdzie Zamawiający dokonuje opisu przedmiotu zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 Ustawy, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne” 2) Okres gwarancji udzielonej przez Wykonawcę musi wynosić co najmniej 36 miesięcy. Ustala się okres rękojmi zgodnie z art. 568 §1 kc. 3) Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. W przypadku, gdy Wykonawca nie dokona w/w wskazania Zamawiający uzna, iż cały zakres robót określony w SIWZ Wykonawca będzie wykonywał osobiście bez pomocy podwykonawców. Jeżeli Wykonawca zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, musi załączyć do oferty wypełniony druk „Informacja o podwykonawcach” stanowiący załącznik nr 4 do niniejszej specyfikacji. Zlecenie przez Wykonawcę części robót podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy od odpowiedzialności za wykonanie całości robót. 4) Nazwa i kod CPV – Wspólnego Słownika Zamówień: 71220000-6 Usługi projektowania architektonicznego 71320000-7 Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania 45111250-5 Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych, roboty ziemne 45210000-2 Roboty budowlane w zakresie budynków 45111200-2 Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę 45111250-5 Badanie gruntu 45330000-9 Roboty budowlane w zakresie budowy wypoczynkowych, sportowych, kulturalnych, hotelowych i rekreacyjnych obiektów budowlanych 45212000-6 Roboty instalacyjne elektryczne 45310000-3 Roboty izolacyjne 45320000-6 Roboty instalacyjne wodno – kanalizacyjne i sanitarne 45350000-5 Roboty mechaniczne 45410000-4 Tynkowanie 45420000-7 Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie 45430000-0 Pokrywanie podłóg i ścian 45440000-3 Roboty malarskie i szklarskie 45450000-6 Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe 5) Wymóg zatrudnienia na podstawie umów o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia: Zamawiający przewiduje wymagania, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy i określa je, stosownie do art. 36 ust. 2 pkt. 8a ustawy: a) Zamawiający wymaga, aby wszystkie osoby wykonujące roboty budowlane były zatrudnione przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę; b) Wykonawca, w ciągu 5 dni od daty zawarcia umowy na realizację przedmiotu zamówienia (dotyczy osób już zatrudnionych na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę) lub w ciągu 5 dni od dnia zatrudnienia nowej osoby na podstawie umowy o pracę lub w ciągu 5 dni od zawarcia umowy z podwykonawcą, zobowiązany jest do przedłożenia Zamawiającemu wykazu osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę, wykonujących czynności, o których mowa w lit. a) oraz kopii umów o pracę z ukrytymi danymi adresowymi i płacowymi pracowników (wykaz ma obejmować wyłącznie imię i nazwisko pracownika, datę zatrudnienia oraz informację o rodzaju wykonywanych przez niego czynności); c) Zamawiający ma prawo w okresie realizacji zamówienia, zwrócić się do Wykonawcy o przedstawienie dokumentacji zatrudnienia wskazanej osoby, natomiast Wykonawca ma obowiązek przedstawić ją Zamawiającemu w terminie 5 dni kalendarzowych od daty otrzymania zawiadomienia; d) w przypadku nie przedstawienia w terminie informacji i dokumentów, o których mowa w lit. b) i c) Wykonawca będzie każdorazowo płacił Zamawiającemu karę umowną w wysokości 1.000,00 zł; e) w przypadku wykonywania czynności określonych w lit. a) przez osoby niezatrudnione na podstawie umowy o pracę, Wykonawca zapłaci karę umowną w wysokości 100,00 zł za każdy dzień pracy każdej osoby niezatrudnionej na podstawie umowy o pracę. 6) Wymóg zatrudnienia, o którym mowa wyżej nie dotyczy osób pełniących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie lub osób posiadających uprawnienia wydane na podstawie innych przepisów, które upoważniają do samodzielnego wykonywania prac bez nadzoru, w tym projektanta, kierownika budowy, kierowników robót, geodety.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45330000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Ustala się wadium w wysokości: 20 000,00 zł, słownie: dwadzieścia tysięcy złotych 00/100
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w III.4, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji, ani nie ogłoszono upadłości. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się w/w dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną