Przetargi.pl
Wykonanie w formule zaprojektuj i wybuduj modernizacji – przebudowy fragmentu kolektora deszczowego (tzw. sięgacza) Ø200mm , przy ulicy Powstańców Śląskich w Sosnowcu, na odcinku wzdłuż Hali Sportowej MOSiR Sosnowiec, od pierwszego przyłącza do istniejącej studni kanalizacji ogólnospławnej przy ulicy Krzysztofa Kamila Baczyńskiego.

Miejski Zakład Usług Komunalnych ogłasza przetarg

  • Adres: 41-200 Sosnowiec, Plonów
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 291 79 22
  • Data zamieszczenia: 2018-06-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Zakład Usług Komunalnych
    Plonów 22/I
    41-200 Sosnowiec, woj. śląskie
    tel. 32 291 79 22
    REGON: 27681549000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzuk.sosnowiec.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie w formule zaprojektuj i wybuduj modernizacji – przebudowy fragmentu kolektora deszczowego (tzw. sięgacza) Ø200mm , przy ulicy Powstańców Śląskich w Sosnowcu, na odcinku wzdłuż Hali Sportowej MOSiR Sosnowiec, od pierwszego przyłącza do istniejącej studni kanalizacji ogólnospławnej przy ulicy Krzysztofa Kamila Baczyńskiego.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest; „Wykonanie w formule zaprojektuj i wybuduj modernizacji - przebudowy fragmentu kolektora deszczowego (tzw. sięgacza) Ø200mm , przy ulicy Powstańców Śląskich w Sosnowcu, na odcinku wzdłuż Hali Sportowej MOSiR Sosnowiec, od pierwszego przyłącza do istniejącej studni kanalizacji ogólnospławnej przy ulicy Krzysztofa Kamila Baczyńskiego.”. Sprawy terenowo-prawne: Teren inwestycji znajduje się na działce nr 5781, obręb 9 miasta Sosnowiec. Istniejące zagospodarowanie terenu Projektowany kolektor deszczowy będzie usytuowany na miejscu obecnego, niedrożnego już kolektora z rury betonowej. Zlokalizowany jest on w istniejącym pasie drogowym wykorzystywanym przez mieszkańców w ruchu lokalnym. Ulica posiada nawierzchnię asfaltową. W rejonie projektowanej kanalizacji występuje budynek użyteczności publicznej oraz tereny zadrzewione i zakrzewione. Ogólne właściwości funkcjonalno-użytkowe Modernizacja kolektora deszczowego przy ulicy Powstańców Śląskich w Sosnowcu stworzy możliwość drożnego i szybkiego zrzutu ścieków przez zaprojektowany odcinek. Obiekt nie będzie miał negatywnego wpływu na otoczenie i środowisko naturalne Sieć kanalizacyjna powinna spełniać wymagania określone w Polskich Normach oraz zapewniać: · ciągły odbiór ścieków, od wszystkich użytkowników objętych działaniem kanalizacji, w sposób nie powodujący obciążeń nieakceptowalnych dla środowiska naturalnego, · brak uciążliwości dla mieszkańców, · układ sieci kanalizacyjnej powinien swym zasięgiem obejmować nie tylko obszar obecnego układu przestrzennego, ale również musi uwzględniać tendencje i kierunki planowanego rozwoju. Opis wymagań Zamawiającego w stosunku do przedmiotu zamówienia Wymagania Zamawiającego w stosunku do przedmiotu zamówienia: · Wykonawca przed rozpoczęciem opracowania dokumentacji projektowej będzie musiał przeprowadzić wizję lokalną na obszarze zamówienia, · Wykonawca przed rozpoczęciem opracowania dokumentacji projektowej będzie musiał uzgodnić projekt z właściwymi organami, · Wykonawca będzie musiał uzyskać dla planowanej inwestycji niezbędne mapy oraz opinie na własny koszt, · Na etapie projektowania należy uzgodnić z Zamawiającym trasę kanalizacji deszczowej na planie sytuacyjnym w celu naniesienia ewentualnych zmian, · Wykonawca będzie musiał uzyskać dla planowanej inwestycji niezbędne decyzje lokalizacyjne i środowiskowe (jeśli będą wymagane), · Po zakończeniu robót Wykonawca wykona geodezyjną inwentaryzację kanalizacji wraz z kartami studni, · Wykonawca przedłoży Inwestorowi jeden egzemplarz dokumentów przed złożeniem ich do odpowiednich instytucji w celu zatwierdzenia, · Dokumentacja projektowa będzie przekazywana Zamawiającemu do zatwierdzenia w następujących etapach: Etap I – wstępna koncepcja projektu kolektora deszczowego, w terminie 2 tygodni od daty podpisania umowy, Etap II – projekt budowlany, projekt wykonawczy, szczegółowa specyfikacja techniczna przedmiar robót , kosztorys inwestorski, opinie i uzgodnienia, w terminie w terminie 3 miesięcy od zatwierdzenia koncepcji. Etap III –wykonanie robót budowlanych związanych z "modernizacją- przebudową" kolektora - do 6 tygodni od uzyskania decyzji pozwolenia na budowę. Zatwierdzenie jakiegokolwiek dokumentu przez Zamawiającego nie ogranicza odpowiedzialności Wykonawcy wynikającej z Zamówienia. Dokumenty będą opracowane i przekazane Zamawiającemu w sposób następujący: a) Wersja papierowa w 5 egzemplarzach (ilość ta nie obejmuje egzemplarzy, które Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć w innych instytucjach celem uzyskania niezbędnych uzgodnień i decyzji), w języku polskim, złożona w sposób zgodny z wymogami obowiązującego prawa, b) Wersja elektroniczna w formacie zapisu DVD lub CD. Zamawiający po podpisaniu umowy udostępni Wykonawcy oświadczenie stanowiące prawo do dysponowania nieruchomością na cele budowlane. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje : a) W zakresie prac projektowych opracowanie dokumentacji powinno zawierać: · zaktualizowaną mapę zasadniczą, · mapę do celów projektowych, · profile sieci, · wypisy z rejestru gruntów, · przedmiar robót i kosztorys inwestorski, · szczegółową specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót, · badania gruntowo-wodne, · projekty branżowe, · projekt budowlany, · dokumentację wykonawczą, · dokumentację powykonawczą. b) W ramach opracowania dokumentacji od Wykonawcy wymaga się: · przeprowadzenia wizji lokalnej w terenie, · uzgodnienia projektu z właściwymi organami, · uzgodnienia projektu z gestorami sieci, · sporządzenia i uzgodnienia projektu czasowej organizacji ruchu drogowego na czas prowadzenia robót, · uzyskania pozwolenia na budowę/zgłoszenia robót budowlanych · uzyskania wszelkich opinii oraz decyzji niezbędnych do zaprojektowania, wybudowania i uruchomienia sieci, · wykonania geodezyjnej inwentaryzacji istniejącej kanalizacji wraz z kartami studni. c) Roboty budowlane kolektora deszczowego w zakresie zgodnym z opracowanymi projektami ,obejmować będą: · prace przygotowawcze (wytyczenie trasy projektowanej sieci kanalizacyjnej), · prace rozbiórkowe (rozbiórka istniejących nawierzchni dróg i chodników w miejscu układania sieci, zabezpieczenie lub przełożenie wszelkich istniejących urządzeń obcych w strefie robót w uzgodnieniu i pod nadzorem właściwych Zarządców), · roboty ziemne i odwodnieniowe, · roboty technologiczne, · połączenie z istniejącą infrastrukturą, · roboty wykończeniowe i zagospodarowanie terenu. Wykonawca jest odpowiedzialny za pełną kontrolę robót, musi zapewnić odpowiedni system kontroli. Będzie przeprowadzać pomiary i badania materiałów oraz robót tak by wykonano je zgodnie z PFU. Wykonawca musi posiadać dziennik budowy, w którym na bieżąco będą dokonywane zapisy dotyczące przebiegu robót, stanu bezpieczeństwa ludzi i mienia, technicznej oraz gospodarczej strony budowy. Wszystkie dokumenty dotyczące budowy będą przechowywane na terenie budowy, w miejscu odpowiednio zabezpieczonym. Odbiór robót zanikających i ulegających zakryciu będzie dokonany w czasie umożliwiającym wykonanie ewentualnych korekt i poprawek. Odbioru końcowego robót dokonuje komisja wyznaczona przez Zamawiającego/Zamawiający w obecności Inspektora nadzoru i Wykonawcy. Szczegółowo przedmiot zamówienia został opisany w Programie Funkcjonalno-Użytkowym (PFU), Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych stanowiącymi Załączniki do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) i stanowiącymi integralną jej część. Jeżeli Zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia wskazał znaki towarowe, patenty lub pochodzenia, a także normy, aprobaty techniczne oraz systemy odniesienia, dopuszcza się zaoferowanie rozwiązań równoważnych opisanym, pod warunkiem zachowania przez nie takich samych minimalnych parametrów technicznych, jakościowych oraz funkcjonalnych itp. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wskazać, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie zawiera cechy stosunku pracy określone w art. 22 § 1* ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy, co najmniej 5 robotników budowlanych wykonujących prace polegające na: a) robotach rozbiórkowych b) robotach ziemnych, c) budowie kanalizacji w technologii wykopowej, d) wykonaniu podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie, e) wykonaniu oczyszczenia i skropienia nawierzchni drogowych, f) wykonaniu nawierzchni z mieszanki mineralno-asfaltowej, g) wykonaniu obramowania krawężnikami betonowymi, Wykonawca zobowiązany jest do przestawienia następujących dokumentów potwierdzających zatrudnienie pracowników na budowie na podstawie umowy o pracę, a)wydruku ZUS - DRA potwierdzonego za zgodność z oryginałem uprawomocnionego przedstawiciela Wykonawcy za ostatni wymagalny okres rozliczeniowy lub b)kopii umów o pracę (do wglądu) Pracowników świadczących określone czynności na budowie. W tym celu Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania od Pracowników zgody na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z przepisami o ochronie danych osobowych; nieprzedłożenie przez Wykonawcę w/w dokumentów potwierdzających zatrudnienie na budowie w okresie realizacji poszczególnych części zamówienia będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia Pracowników świadczących czynności na podstawie umowy o pracę
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71240000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie wadium w wysokości 1360,00 zł (słownie: jeden tysiąc trzysta sześćdziesiąt złotych 00/100). Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: pieniądzu; poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; gwarancjach bankowych; gwarancjach ubezpieczeniowych; poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek bankowy Zamawiającego: nr 78 1020 2313 0000 3002 0579 7826
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczególnych wymagań.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach