Miejski Zakład Usług Komunalnych ogłasza przetarg
- Adres: 41-200 Sosnowiec, Plonów
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 32 291 79 22
- Data zamieszczenia: 2018-06-08
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miejski Zakład Usług Komunalnych
Plonów 22/I
41-200 Sosnowiec, woj. śląskie
tel. 32 291 79 22
REGON: 27681549000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzuk.sosnowiec.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie w formule zaprojektuj i wybuduj modernizacji – przebudowy fragmentu kolektora deszczowego (tzw. sięgacza) Ø200mm , przy ulicy Powstańców Śląskich w Sosnowcu, na odcinku wzdłuż Hali Sportowej MOSiR Sosnowiec, od pierwszego przyłącza do istniejącej studni kanalizacji ogólnospławnej przy ulicy Krzysztofa Kamila Baczyńskiego. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest; „Wykonanie w formule zaprojektuj i wybuduj modernizacji - przebudowy fragmentu kolektora deszczowego (tzw. sięgacza) Ø200mm , przy ulicy Powstańców Śląskich w Sosnowcu, na odcinku wzdłuż Hali Sportowej MOSiR Sosnowiec, od pierwszego przyłącza do istniejącej studni kanalizacji ogólnospławnej przy ulicy Krzysztofa Kamila Baczyńskiego.”. Sprawy terenowo-prawne: Teren inwestycji znajduje się na działce nr 5781, obręb 9 miasta Sosnowiec. Istniejące zagospodarowanie terenuProjektowany kolektor deszczowy będzie usytuowany na miejscu obecnego, niedrożnego już kolektora z rury betonowej. Zlokalizowany jest on w istniejącym pasie drogowym wykorzystywanym przez mieszkańców w ruchu lokalnym. Ulica posiada nawierzchnię asfaltową. W rejonie projektowanej kanalizacji występuje budynek użyteczności publicznej oraz tereny zadrzewione i zakrzewione. Ogólne właściwości funkcjonalno-użytkowe Modernizacja kolektora deszczowego przy ulicy Powstańców Śląskich w Sosnowcu stworzy możliwość drożnego i szybkiego zrzutu ścieków przez zaprojektowany odcinek. Obiekt nie będzie miał negatywnego wpływu na otoczenie i środowisko naturalne Sieć kanalizacyjna powinna spełniać wymagania określone w Polskich Normach oraz zapewniać: · ciągły odbiór ścieków, od wszystkich użytkowników objętych działaniem kanalizacji, w sposób nie powodujący obciążeń nieakceptowalnych dla środowiska naturalnego, · brak uciążliwości dla mieszkańców, · układ sieci kanalizacyjnej powinien swym zasięgiem obejmować nie tylko obszar obecnego układu przestrzennego, ale również musi uwzględniać tendencje i kierunki planowanego rozwoju. Opis wymagań Zamawiającego w stosunku do przedmiotu zamówienia Wymagania Zamawiającego w stosunku do przedmiotu zamówienia: · Wykonawca przed rozpoczęciem opracowania dokumentacji projektowej będzie musiał przeprowadzić wizję lokalną na obszarze zamówienia, · Wykonawca przed rozpoczęciem opracowania dokumentacji projektowej będzie musiał uzgodnić projekt z właściwymi organami, · Wykonawca będzie musiał uzyskać dla planowanej inwestycji niezbędne mapy oraz opinie na własny koszt, · Na etapie projektowania należy uzgodnić z Zamawiającym trasę kanalizacji deszczowej na planie sytuacyjnym w celu naniesienia ewentualnych zmian, · Wykonawca będzie musiał uzyskać dla planowanej inwestycji niezbędne decyzje lokalizacyjne i środowiskowe (jeśli będą wymagane), · Po zakończeniu robót Wykonawca wykona geodezyjną inwentaryzację kanalizacji wraz z kartami studni, · Wykonawca przedłoży Inwestorowi jeden egzemplarz dokumentów przed złożeniem ich do odpowiednich instytucji w celu zatwierdzenia, · Dokumentacja projektowa będzie przekazywana Zamawiającemu do zatwierdzenia w następujących etapach: Etap I – wstępna koncepcja projektu kolektora deszczowego, w terminie 2 tygodni od daty podpisania umowy, Etap II – projekt budowlany, projekt wykonawczy, szczegółowa specyfikacja techniczna przedmiar robót , kosztorys inwestorski, opinie i uzgodnienia, w terminie w terminie 3 miesięcy od zatwierdzenia koncepcji. Etap III –wykonanie robót budowlanych związanych z "modernizacją- przebudową" kolektora - do 6 tygodni od uzyskania decyzji pozwolenia na budowę. Zatwierdzenie jakiegokolwiek dokumentu przez Zamawiającego nie ogranicza odpowiedzialności Wykonawcy wynikającej z Zamówienia. Dokumenty będą opracowane i przekazane Zamawiającemu w sposób następujący: a) Wersja papierowa w 5 egzemplarzach (ilość ta nie obejmuje egzemplarzy, które Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć w innych instytucjach celem uzyskania niezbędnych uzgodnień i decyzji), w języku polskim, złożona w sposób zgodny z wymogami obowiązującego prawa, b) Wersja elektroniczna w formacie zapisu DVD lub CD. Zamawiający po podpisaniu umowy udostępni Wykonawcy oświadczenie stanowiące prawo do dysponowania nieruchomością na cele budowlane. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje : a) W zakresie prac projektowych opracowanie dokumentacji powinno zawierać: · zaktualizowaną mapę zasadniczą, · mapę do celów projektowych, · profile sieci, · wypisy z rejestru gruntów, · przedmiar robót i kosztorys inwestorski, · szczegółową specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót, · badania gruntowo-wodne, · projekty branżowe, · projekt budowlany, · dokumentację wykonawczą, · dokumentację powykonawczą. b) W ramach opracowania dokumentacji od Wykonawcy wymaga się: · przeprowadzenia wizji lokalnej w terenie, · uzgodnienia projektu z właściwymi organami, · uzgodnienia projektu z gestorami sieci, · sporządzenia i uzgodnienia projektu czasowej organizacji ruchu drogowego na czas prowadzenia robót, · uzyskania pozwolenia na budowę/zgłoszenia robót budowlanych · uzyskania wszelkich opinii oraz decyzji niezbędnych do zaprojektowania, wybudowania i uruchomienia sieci, · wykonania geodezyjnej inwentaryzacji istniejącej kanalizacji wraz z kartami studni. c) Roboty budowlane kolektora deszczowego w zakresie zgodnym z opracowanymi projektami ,obejmować będą: · prace przygotowawcze (wytyczenie trasy projektowanej sieci kanalizacyjnej), · prace rozbiórkowe (rozbiórka istniejących nawierzchni dróg i chodników w miejscu układania sieci, zabezpieczenie lub przełożenie wszelkich istniejących urządzeń obcych w strefie robót w uzgodnieniu i pod nadzorem właściwych Zarządców), · roboty ziemne i odwodnieniowe, · roboty technologiczne, · połączenie z istniejącą infrastrukturą, · roboty wykończeniowe i zagospodarowanie terenu. Wykonawca jest odpowiedzialny za pełną kontrolę robót, musi zapewnić odpowiedni system kontroli. Będzie przeprowadzać pomiary i badania materiałów oraz robót tak by wykonano je zgodnie z PFU. Wykonawca musi posiadać dziennik budowy, w którym na bieżąco będą dokonywane zapisy dotyczące przebiegu robót, stanu bezpieczeństwa ludzi i mienia, technicznej oraz gospodarczej strony budowy. Wszystkie dokumenty dotyczące budowy będą przechowywane na terenie budowy, w miejscu odpowiednio zabezpieczonym. Odbiór robót zanikających i ulegających zakryciu będzie dokonany w czasie umożliwiającym wykonanie ewentualnych korekt i poprawek. Odbioru końcowego robót dokonuje komisja wyznaczona przez Zamawiającego/Zamawiający w obecności Inspektora nadzoru i Wykonawcy. Szczegółowo przedmiot zamówienia został opisany w Programie Funkcjonalno-Użytkowym (PFU), Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych stanowiącymi Załączniki do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) i stanowiącymi integralną jej część. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71240000-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie wadium w wysokości 1360,00 zł (słownie: jeden tysiąc trzysta sześćdziesiąt złotych 00/100). Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: pieniądzu; poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; gwarancjach bankowych; gwarancjach ubezpieczeniowych; poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek bankowy Zamawiającego: nr 78 1020 2313 0000 3002 0579 7826
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie programów funkcjonalno-użytkowych dla budowy chodników
Dodano: 2024-03-22 - Opracowanie Programu funkcjonalno-użytkowego na potrzeby dofinansowania Projektu pn. „Rozwój zeroemisyjnej mobilności nad Jeziorem Żywieckim i Międzybrodzkim”
Dodano: 2024-03-13 - Opracowanie dokumentacji projektowej w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Wykonanie instalacji wentylacji i termoizolacji budynku przy ul. Sienkiewicza 106b”
Dodano: 2023-12-18 - Opracowanie dokumentacji projektowej w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Termomodernizacja, modernizacja i zmiana sposobu użytkowania budynku położonego przy ul. Jagodowej 8 na lokale mieszkalne”
Dodano: 2023-12-07 - Opracowanie dokumentacji projektowej w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Termomodernizacja i modernizacja budynku niemieszkalnego przy ul. Andersa 16”
Dodano: 2023-12-07 - Opracowanie dokumentacji projektowej w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Termomodernizacja i modernizacja budynku przy al. Bielskiej 128 w Tychach”
Dodano: 2023-10-31 - Opracowanie dokumentacji projektowej w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Termomodernizacja, modernizacja i zmiana sposobu użytkowania budynku położonego przy ul. Jagodowej 8 na lokale mieszkalne”
Dodano: 2023-10-02 - Opracowanie dokumentacji projektowej w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Termomodernizacja i modernizacja budynku niemieszkalnego przy ul. Andersa 16”
Dodano: 2023-08-19 - Opracowanie dokumentacji projektowej w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Termomodernizacja i modernizacja budynku niemieszkalnego przy ul. Andersa 16”
Dodano: 2023-08-10 - Opracowanie dokumentacji projektowej w ramach zad. inwestycyjnego: „Adaptacja części budynku biurowego położonego przy ul. Orzeszkowej 15 i al. Jana Pawła II 40 z przeznaczeniem na lokale mieszkalne”
Dodano: 2023-08-09