Przetargi.pl
Wykonanie w formule „Zaprojektuj i Wybuduj” dla zadania pn.: „Przebudowa drogi gminnej nr 118325 E Osiek – Galewice”

Gmina Galewice ogłasza przetarg

  • Adres: 98-405 Galewice, Wieluńska
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 627 838 618, , fax. 627 838 625
  • Data zamieszczenia: 2020-06-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Galewice
    Wieluńska 5
    98-405 Galewice, woj. łódzkie
    tel. 627 838 618, , fax. 627 838 625
    REGON: 25085507300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.galewice.biuletyn.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie w formule „Zaprojektuj i Wybuduj” dla zadania pn.: „Przebudowa drogi gminnej nr 118325 E Osiek – Galewice”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    4.7 Zamówienie obejmuje: Do obowiązków Wykonawcy opracowującego rozwiązania projektowe na podstawie Programu Funkcjonalno – Użytkowego oraz wykonującego roboty budowlane w systemie „Zaprojektuj i Wybuduj", należało będzie niezależnie od danych w PFU: 4.7.1 Wykonanie dokumentacji projektowej dla zadania pn.: „Przebudowa drogi gminnej nr 118325 E Osiek – Galewice”. W zakres opracowania projektowego wchodzi: - pozyskanie wszystkich istotnych informacji niezbędnych do projektowania, w tym wynikających z dokumentów planistycznych gmin, zasobów zarządców i administratorów obiektów i urządzeń, archiwów i innych jednostek mogących posiadać informacje odnośnie terenu przedsięwzięcia, - sporządzenie (dokonanie) inwentaryzacji zjazdów, ocen, ekspertyz, pomiarów i badań terenu i istniejących obiektów i urządzeń. W tym zakresie należy również dokonać analizy dostępności komunikacyjnej działek położonych przy projektowanej drodze. - pozyskanie dokumentów własności (wypisy pełne z ewidencji gruntów), - uzyskanie warunków technicznych przebudowy i/lub zabezpieczenia wszystkich kolidujących sieci zewnętrznych, - opracowanie dokumentacji projektowej wraz z projektem rozbiórki w przypadku konieczności innych obiektów kolidujących z przedmiotową inwestycją, - uzyskanie wszelkich decyzji, uzgodnień i opinii niezbędnych do wydania decyzji Pozwolenia na budowę zgodnie z ustawą z dnia 10 kwietnia 2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych. - uzyskanie decyzji o warunkach prowadzenia działań (jeśli będzie konieczna), pozwolenie wodnoprawne, protokół z Narady Koordynacyjnej sieci uzbrojenia terenu. - sporządzenie dokumentacji geodezyjno - kartograficznej oraz formalno - prawnej niezbędnej do uzyskania praw do nabycia praw do nieruchomości pod inwestycję oraz czasowego korzystania z nieruchomości, - w przypadku konieczności uzyskanie prawa dysponowania nieruchomością na cele budowlane (umowy cywilno - prawne właścicieli nieruchomości) na wejście w teren, - sporządzenie wniosku o wydanie decyzji Pozwolenia na budowę zgodnie z ustawą z dnia 10 kwietnia 2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych w tym skompletowanie wszystkich załączników. - uzyskanie decyzji Pozwolenia na budowę zgodnie z ustawą z dnia 10 kwietnia 2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych. - sporządzenie dokumentacji projektowej wykonawczej umożliwiającej realizację obiektów budowlanych, - sporządzenie wszelkich opracowań wynikających z dostosowania dokumentacji projektowej do układu współrzędnych sytuacyjnych oraz układu wysokościowego aktualnie obowiązujących na terenie inwestycji, -sporządzenie wszelkich projektów związanych z organizacją robót i placu budowy, gospodarką odpadami, - sporządzenie projektu stałej i czasowej organizacji ruchu, - sporządzenie wszelkich projektów technologicznych i montażowych, - sporządzenie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej robót i sieci uzbrojenia terenu również w formie elektronicznej na płycie CD w formacie programu Autocad (*.dfx, *.cad, *.dwg lub w innym powszechnie dostępnym), - wykonania projektów przebudowy / zabezpieczenia sieci kolidujących z planowaną inwestycją oraz projektów budowy sieci uzbrojenia terenu, - opracowanie i przedstawienie Zamawiającemu do zatwierdzenia wszystkich opracowań, - stabilizacja znakami granicznymi punktów załamania granic pasa drogowego - nowych działek nabytych na potrzeby realizacji inwestycji oraz odtworzenie istniejących znaków granicznych pasa drogowego w sytuacji ich zniszczenia w trakcie prowadzenia robót budowlanych, - punkty geodezyjne usytuowane w terenie objętym zakresem inwestycji należy, jeśli to możliwe zabezpieczyć przed uszkodzeniem w trakcie robót. W przypadku zniszczenia lub w przypadku budowy sieci podziemnych kolidujących z punktami geodezyjnymi, należy te punkty odtworzyć. 4.7.2 Uzyskanie niezbędnych pozwoleń, uzgodnień, decyzji wraz z ostateczną decyzją o pozwoleniu na budowę. 4.7.3 Sprawowanie nadzoru autorskiego nad robotami budowlanymi wykonywanymi na podstawie opracowanej dokumentacji projektowej w zakresie wynikającym z ustawy Prawo budowlane. 4.7.4 Wykonanie robót budowlanych na podstawie opracowanej przez Wykonawcę i zatwierdzonej przez Zamawiającego dokumentacji projektowej oraz ostatecznym pozwoleniu na budowę, uwzględniającą: - budowę chodnika w obrębie skrzyżowania z drogą powiatową, - przebudowę chodnika lewostronnego chodnika wzdłuż drogi gminnej, prowadzącego do kościoła parafialnego i miejscowego parku, - wymianę podbudowy wraz z nawierzchnią na całym odcinku drogi, - przebudowę parkingu, miejsc postojowych, - budowę zjazdów indywidualnych i publicznych w ciągu chodnika o nawierzchni z kostki brukowej betonowej, - budowę zjazdów indywidualnych i publicznych o nawierzchni bitumicznej, - przebudowę skrzyżowań z drogami publicznymi, - usunięciu wszystkich kolizji, jakie wystąpią na przebudowywanym odcinku, - roboty wynikające z konieczności podłączenia odcinków przebudowywanych dróg do istniejącego układu komunikacyjnego wraz z jego ewentualną przebudową i zmianą organizacji ruchu wynikającą z przyjętych rozwiązań, - wykonanie kanalizacji deszczowej wzdłuż przebudowywanego chodnika, - wykonanie rowów przydrożnych, - wykonanie przepustów pod zjazdami i drogami w ciągu wykonywanych rowów, - wykonanie sygnalizacji drogowej pionowej i poziomej na obszarze całej drogi, - po zakończeniu robót wykonanie pełnej rekultywacji terenów zajętych przez zaplecza techniczne i socjalne, plac budowy, wykonane na potrzeby Wykonawcy i budowy oraz wszelkich innych terenów przekształconych przez Wykonawcę. W/w opracowania Wykonawca uwzględni w szczególności w przygotowanej ofercie i ujmie w cenie ofertowej. Przed podpisaniem umowy i przystąpieniem do wykonania przedmiotu zamówienia, Wykonawca przedstawi Zamawiającemu harmonogram rzeczowo – finansowy robót obejmujący etap I i II z podziałem na czas realizacji, zakres i wartość robót w latach 2020 – 2023.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 20.1 Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 70 000,00 zł (słownie: siedemdziesiąt tysięcy zł 00/100) Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium na okres związania ofertą. 20.2 Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 20.3 Wadium może być wnoszone, według wyboru Wykonawcy, w jednej lub w kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Nie dopuszcza się składania wadium w innej walucie niż PLN. Zapis ten dotyczy również wadium złożonego w innej formie niż pieniądz. 20.4 Wadium w formie innej niż pieniądz należy wnieść w formie oryginału. 20.5 Wadium wnoszone w pieniądzu Wykonawca wpłaca przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego na konto RBS Lututów o/Galewice 97 9256 0004 5500 0257 2000 0010. Za termin wniesienia wadium przyjmuje się datę uznania na rachunku Zamawiającego. 20.6 Poręczenia i gwarancje będą akceptowalne pod warunkiem, że są zgodne z Pzp i będą obejmować wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w art. 46 ust. 4a i ust.5 ustawy prawo zamówień publicznych. Okres ważności gwarancji i poręczeń nie może być krótszy niż termin związania ofertą określony w SIWZ.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 13.1.1 posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania (art. 22 ust. 1 pkt 1 ustawy).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 22.2 Do oferty należy dołączyć: 1) formularz ofertowy - zał. nr 2, 2) oświadczenia Wykonawcy zgodnie z zał. nr 3 i 4, 3) zobowiązanie podmiotów do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji niniejszego zamówienia, w przypadku gdy Wykonawca polega za zdolnościach innych podmiotów ( jeśli dotyczy) – zał. nr 9, 4) pełnomocnictwo lub inny dokument określający zakres umocowania do reprezentowania Wykonawcy w przypadku podpisania oferty przez pełnomocnika Wykonawcy /w formie oryginału lub odpisu poświadczonego notarialnie/, 5) pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy Pzp /w formie oryginału lub odpisu poświadczonego notarialnie/ 6) dokument potwierdzający wniesienie wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach