Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji "Bystrzyca" w Lublinie Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością ogłasza przetarg
- Adres: 20609 Lublin, ul. Filaretów
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 81 466 51 00 , fax. 81 466 51 01
- Data zamieszczenia: 2018-09-06
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji "Bystrzyca" w Lublinie Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
ul. Filaretów 44
20609 Lublin, woj. lubelskie
tel. 81 466 51 00, fax. 81 466 51 01
REGON: 6097276500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.mosir.lublin.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: jednoosobowa spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Gminy Lublin
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie w formule Projektuj-Buduj robót budowlanych w ramach projektu budżetu obywatelskiego M-26 – rewitalizacja zespołu boisk sportowych KS Lublinianka - monitoringu CCTV - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem postępowania jest wykonanie w formule Projektuj-Buduj robót budowlanych w ramach projektu budżetu obywatelskiego M-26 – rewitalizacja zespołu boisk sportowych KS Lublinianka - monitoringu CCTV. Celem zamówienia jest realizacja projektu budżetu obywatelskiego Miasta Lublin na rok 2018, nr projektu M-26. Zakres robót określony został w Programie Funkcjonalno-Użytkowym (zwanym dalej PFU), przy czym przewidywany zakres robót obejmuje wykonanie monitoringu CCTV. W ramach zadania należy wykonać system monitoringu wizyjnego obejmującego nadzór nad terenem boisk treningowych nr 1 i nr 2. Szczegółowe określenie zakresu przedmiotu zamówienia oraz jego opis zawarte są w Programie Funkcjonalno-Użytkowym, stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45310000-3
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W prowadzonym postępowaniu nie występuje taka okoliczność
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy, Zamawiający wymaga oświadczenia Wykonawcy o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w przedmiotowym postępowaniu. Dokument określony powyżej składany jest przez Wykonawcę w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert. Dokumenty składane w przypadku składania oferty wspólnej, przez kilku przedsiębiorców (konsorcjum) lub przez spółkę cywilną: 1) Dokumenty potwierdzające, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu wymienione w pkt 6.1 oraz 6.2 SIWZ, składa każdy z Wykonawców oddzielnie. 2) Oświadczenie i dokumenty wymienione w pkt. 6.3 SIWZ a także formularz oferty są składane przez pełnomocnika Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 3) Do oferty należy dołączyć oryginał pełnomocnictwa. 4) Wykonawcy zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Z treści pełnomocnictwa winien dokładnie wynikać zakres umocowania. Pełnomocnictwo do pełnienia tej funkcji wystawione zgodnie z wymogami ustawowymi, powinno być podpisane przez wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w tym również Wykonawcę pełnomocnika. Podpisy muszą być złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli. Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie. Wszelka korespondencja i rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z Pełnomocnikiem. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. Wraz z ofertą Wykonawca składa oświadczenie i dokumenty wskazane w pkt 6.1 ppkt. 1)oraz w pkt 6.3 ppkt. 1) SIWZ. Dokument określony w pkt 6.2 SIWZ składany jest przez Wykonawcę w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert. Pozostałe dokumenty wymienione pkt 6.1 oraz pkt 6.3 SIWZ wymagane będą od Wykonawcy, którego oferta zostanie oceniona jako najkorzystniejsza.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Roboty budowlane obejmujące remont instalacji teleinformatycznej w pomieszczeniach Kuratorium Oświaty w Lublinie i dostosowanie jej do obecnych standardów i wymagań.
Dodano: 2023-12-02 - Wykonanie nowej instalacji elektrycznej w części gospodarczej internatu
Dodano: 2023-10-11 - Przebudowa boiska sportowego w Strzyżewicach
Dodano: 2023-03-30 - Budowa nowej energooszczędnej i modernizacja istniejącej infrastruktury oświetleniowej na terenie Gminy Kurów
Dodano: 2023-02-27 - Przebudowa boiska sportowego w Strzyżewicach
Dodano: 2022-10-14 - Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej w Gminie Wysokie- budowa instalacji fotowoltaicznej o mocy 5,76 kWp i 30,72 kWp w miejscowości Wysokie
Dodano: 2022-08-09 - Budowa oświetlenia na stadionie w miejscowości Milanów
Dodano: 2021-03-19 - Budowa i modernizacja oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Radecznica
Dodano: 2021-02-17 - Budowa oświetlenia na stadionie w miejscowości Milanów
Dodano: 2020-12-29 - DOSTOSOWANIE KLATKI SCHODOWEJ SEGMENTU F W BLOKU FNG DO AKTUALNIE OBOWIĄZUJĄCYCH PRZEPISÓW P.POŻ W SAMODZIELNYM PUBLICZNYM SZPITALU KLINICZNYM NR 4 W LUBLINIE
Dodano: 2020-10-14