Przetargi.pl
Wykonanie w formie zaprojektuj i wybuduj zadania pn. "Budowa osady leśnej Karlino." Trzecie postępowanie.

Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Gościno ogłasza przetarg

  • Adres: 78-120 Gościno, ul. IV Dywizji Wojska Polskiego
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 094 3512517, 3512552 , fax. 943 512 552
  • Data zamieszczenia: 2019-08-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Gościno
    ul. IV Dywizji Wojska Polskiego 63
    78-120 Gościno, woj. zachodniopomorskie
    tel. 094 3512517, 3512552, fax. 943 512 552
    REGON: 33004407428001
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.goscino.lasy.gov.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: PGL LP

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie w formie zaprojektuj i wybuduj zadania pn. "Budowa osady leśnej Karlino." Trzecie postępowanie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie w formie zaprojektuj i wybuduj zadania pn. „Budowa osady leśnej Karlino”. Trzecie postępowanie, które obejmuje realizację : - obiektów kubaturowych wchodzących w skład osady leśnej (budynek leśniczówki pełniący funkcję mieszkalną i administracyjną, w technologii drewnianej szkieletowej, budynek gospodarczy w technologii tradycyjnej murowanej wraz z wiatą na drewno), - pełnego uzbrojenia terenu, - kompletnego zagospodarowania terenu w tym chodniki, drogi wewnętrzne, podjazdy, parking, tereny zieleni, plac gospodarczy wraz z ogrodzeniem, - elementy małej architektury na działce nr ewidencyjny 93/1, położonej w obrębie Piotrowice, gminie Dygowo ( teren jest objęty decyzją o warunkach zabudowy). Powierzchnia działki objęta opracowaniem: do 1700 m2. Powierzchnia zabudowy 196,02 m2 ( w tym leśniczówka: 100,36 m2, budynek gospodarczy 95,66 m2). Suma powierzchni utwardzonych: 134,5 m2 ( w tym: komunikacja pieszo–jezdna 96,0 m2, parkingi 38,5 m2) Powierzchnia zieleni 1269,48 m2. 2)Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje: W zakresie projektowania: Na podstawie Programu Funkcjonalno-Użytkowego stanowiącego załącznik nr 2 do SWIZ opracowanie dokumentacji projektowej tj. m.in. projektu budowlano-wykonawczego oraz wszelkich innych dokumentów niezbędnych do: a)uzyskania zgodnie z obowiązującym prawem dokumentu zezwalającego na realizację inwestycji (pozwolenie na budowę, zgłoszenia robót budowlanych nie wymagających pozwolenia na budowę), b)wykonania robót o których mowa w SIWZ, c)Wykonawca ma obowiązek uzgodnić z Zamawiającym dokumentację projektową o której mowa powyżej, przed złożeniem jej w Starostwie Powiatowym, natomiast po zatwierdzeniu jej przez Starostwo Powiatowe, ma obowiązek dostarczyć ją do Zamawiającego, w formie pisemnej w ilości 2 egz., w wersji elektronicznej w ilości 1 egz. Należy również uzgodnić dokumentację z Inspektorami branżowymi z ramienia Zamawiającego oraz właścicielami infrastruktury (np. ENERGA S.A), oraz opracować kompletną dokumentację powykonawczą w zakresie umożliwiającym oddanie i dopuszczenie do użytkowania wykonanych obiektów. W zakresie wykonania robót budowlanych: - budowa osady leśnictwa Karlino, - uzyskanie stosownych zezwoleń w przypadku konieczności oddania obiektów do użytkowania. 3) Działka objęta inwestycją położona jest w leśnictwie Włościbórz, nie graniczy ona z działkami o zabudowie mieszkaniowej. W bezpośrednim sąsiedztwie zlokalizowane są sieci. Teren działki 93/1 jest płaski, należy usunąć kilka drzew ( wycinka drzew leży po stronie Zamawiającego). Teren nieogrodzony, nie uzbrojony w media oraz niezabudowany. 4)Projektowany budynek jest parterowy, niepodpiwniczony z poddaszem użytkowym. Łączy on w sobie funkcję mieszkalną z pomieszczeniami techniczno–gospodarczymi oraz funkcję biurową – kancelaria Leśnictwa. Na parterze w części mieszkalnej budynku zlokalizowano: wiatrołap, pokój dzienny z aneksem kuchennym i dostępem na taras zewnętrzny, pomieszczenie gospodarcze, kotłownię, korytarz i klatkę schodową. Na poddaszu w części mieszkalnej znajdują się trzy pokoje (sypialnie), korytarz, łazienka oraz garderoba. W ramach kancelarii Leśnictwa zaprojektowano pomieszczenie kancelarii leśniczego, łazienkę przystosowaną dla osób niepełnosprawnych, poczekalnię. Do kancelarii umożliwiony jest dostęp dla osoby niepełnosprawnej poruszającej się na wózku inwalidzkim. 5)Informacje podstawowe charakteryzujące obiekt: Obiekt A- Budynek leśniczówki – parterowy, niepodpiwniczony z poddaszem użytkowym, w kształcie prostokąta. Dach leśniczówki – dwuspadowy o kącie nachylenia od 30 stopni. Budynek ten będzie pełnił funkcję: mieszkalną z pomieszczeniem technicznym (kotłownia dla całego budynku, biurową - kancelaria Leśnictwa. Obiekt B – budynek gospodarczy ( pomieszczenie gospodarcze, garaż dwu stanowiskowy, drewutnia)- parterowy, niepodpiwniczony, przykryty dachem dwuspadowym o nachyleniu 20 stopni. 6)Budynek leśniczówki będzie wykonany w technologii drewnianej. Budynek powinien być zaprojektowany i wykonany z takich materiałów i wyrobów oraz w taki sposób, aby nie stanowił zagrożenia dla higieny i zdrowia użytkowników, w szczególności w wyniku: - wydzielania się gazów toksycznych, - obecności szkodliwych pyłów lub gazów w powietrzu, - niebezpiecznego promieniowania, - zanieczyszczenia lub zatrucia wody lub gleby, - nieprawidłowego usuwania dymu i spalin oraz nieczystości i odpadów w postaci stałej lub ciekłej, - występowania wilgoci w elementach budowlanych lub na ich powierzchniach, - niekontrolowanej infiltracji powietrza zewnętrznego, - przedostawania się gryzoni do wnętrza, - ograniczenia nasłonecznienia i oświetlenia naturalnego. 7)Zamawiający dopuszcza zastosowanie elementów ścian konstrukcyjnych nośnych oraz elementów konstrukcyjnych ścianek działowych z drewna litego KVH. Zamawiający nie zapewnia źródła energii elektrycznej i wody.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 18 000,00zł . Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn. : Dz.U. z 2018 r. poz. 110, 650, 1000 i 1669). Wadium wpłacane w pieniądzu należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego : Bank BGŻ Filia Kołobrzeg Nr rachunku: 45 2030 0045 1110 0000 0047 7990 z dopiskiem: wadium na zabezpieczenie oferty w postępowaniu na Wykonanie w formie zaprojektuj i wybuduj zadania pn. „Budowa osady leśnej Karlino”. Trzecie postępowanie. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku zamawiającego. Z treści wadium wnoszonego w formie: poręczenia bankowego, poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust. 5 pkt, 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości powinno wynikać bezwarunkowe, na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust, 4a PZP oraz art.46 ust. 5 PZP. Wadium wnoszone w formie innej niż pieniądz może być załączone w oryginale do oferty lub złożone w oryginale przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego . Wadium musi zabezpieczać ofertę przez cały okres związania ofertą. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium w wyznaczonym terminie, zostanie odrzucona z postępowania na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7b PZP. Treść gwarancji wadialnej musi zawierać następujące elementy: 1)zobowiązanie gwaranta (banku, zakładu ubezpieczeń) do zapłaty całej kwoty wadium nieodwołalnie i bezwarunkowo na pierwsze żądanie zamawiającego, w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy PZP, 2)termin obowiązywania gwarancji, który nie może być krótszy niż termin związania ofertą, 3)nazwę dającego zlecenie (wykonawcy), nazwę beneficjenta gwarancji (zamawiającego), nazwę gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielającej gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, 4)określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, 5)kwotę gwarancji. Wadium wniesione przez jednego z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia uważa się za wniesione prawidłowo. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie, po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem wynikającym z art. 46 ust.4a Ustawy PZP. Zamawiający niezwłocznie dokona zwrotu wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert zgodnie z art. 46 ust. 2 ustawy PZP. Wadium Wykonawcy, którego oferta została wybrana, zostanie zatrzymane wraz z odsetkami w przypadku, gdy Wykonawca: 1) odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniesie zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 46 ust. 1-4 ustawy PZP oraz z art. 46 ust. 4a i 5 ustawy PZP.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach