Przetargi.pl
Wykonanie w budynku Archidiakońska 5 instalacji sygnalizacji pożaru, przywołania i innych niskoprądowych instalacji elektrycznych oraz ich konfiguracja z istniejącymi instalacjami w budynku Archidiakońska 7.

Dom Pomocy Społecznej im. Wiktorii Michelisowej w Lublinie ogłasza przetarg

  • Adres: 20-113 Lublin, ul. Archidiakońska 7
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 081 5325681 , fax. 081 5325681 w. 111
  • Data zamieszczenia: 2009-06-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dom Pomocy Społecznej im. Wiktorii Michelisowej w Lublinie
    ul. Archidiakońska 7 7
    20-113 Lublin, woj. lubelskie
    tel. 081 5325681, fax. 081 5325681 w. 111
    REGON: 00029509900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dps-michelisowej.lublin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie w budynku Archidiakońska 5 instalacji sygnalizacji pożaru, przywołania i innych niskoprądowych instalacji elektrycznych oraz ich konfiguracja z istniejącymi instalacjami w budynku Archidiakońska 7.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Roboty budowlane branży elektrycznej. Zakres zamówienia obejmuje dostawę i montaż: ­ korytek instalacyjnych PCV, ­ systemu sygnalizacji pożaru, ­ systemu przywoławczego, ­ okablowania strukturalnego -instalacji, - centrali telefonicznej z oprogramowaniem, ­ instalacji CCTV, ­ instalacji RTV, - sieci abonenckiej, - programu lokalnego z kaplicy, oraz - rozszerzenie oferty programowej o TV SAT, - zmiany lokalizacji stacji czołowej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452152102
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 3 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Dysponowanie osobami posiadającymi odpowiednie uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych (min 1 osoba) a także posiadającymi ważne zaświadczenie o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. 2. wykonanie w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: - minimum trzech robót w zakresie budowy, przebudowy lub remontu instalacji elektrycznych w obiektach kubaturowych o wartości, co najmniej 80 000,00 zł brutto każda. 3. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie przeprowadzona w oparciu o przedłożone przez wykonawców dokumenty i oświadczenia. 4. Oferty wykonawców, którzy przedłożą dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnianie wymaganych warunków zostaną dopuszczone do badania i oceny. 5. Oferty wykonawców, którzy przedłożą dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnianie wymaganych warunków zostaną dopuszczone do badania i oceny.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenia: 1. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. P.Z.P. 2. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. P.Z.P, należy złożyć następujące dokumenty: 2.1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.2. W celu potwierdzenia opisanych przez zamawiającego warunków posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, należy złożyć następujące dokumenty: 2.3. Odpowiednie uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych wraz z ważnymi zaświadczeniami o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. 2.4. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielnie zamówienia a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum trzech robót w zakresie budowy, przebudowy lub remontu instalacji elektrycznych w obiektach kubaturowych o wartości, co najmniej 80 000,00 zł brutto każda, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: okres gwarancji
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dps-michelisowej.lublin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach