Dom Pomocy Społecznej im. Wiktorii Michelisowej w Lublinie ogłasza przetarg
- Adres: 20-113 Lublin, ul. Archidiakońska 7
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 081 5325681 , fax. 081 5325681 w. 111
- Data zamieszczenia: 2009-06-16
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Dom Pomocy Społecznej im. Wiktorii Michelisowej w Lublinie
ul. Archidiakońska 7 7
20-113 Lublin, woj. lubelskie
tel. 081 5325681, fax. 081 5325681 w. 111
REGON: 00029509900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.dps-michelisowej.lublin.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie w budynku Archidiakońska 5 instalacji sygnalizacji pożaru, przywołania i innych niskoprądowych instalacji elektrycznych oraz ich konfiguracja z istniejącymi instalacjami w budynku Archidiakońska 7. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Roboty budowlane branży elektrycznej. Zakres zamówienia obejmuje dostawę i montaż: korytek instalacyjnych PCV, systemu sygnalizacji pożaru, systemu przywoławczego, okablowania strukturalnego -instalacji, - centrali telefonicznej z oprogramowaniem, instalacji CCTV, instalacji RTV, - sieci abonenckiej, - programu lokalnego z kaplicy, oraz - rozszerzenie oferty programowej o TV SAT, - zmiany lokalizacji stacji czołowej. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452152102
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 3 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Dysponowanie osobami posiadającymi odpowiednie uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych (min 1 osoba) a także posiadającymi ważne zaświadczenie o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. 2. wykonanie w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: - minimum trzech robót w zakresie budowy, przebudowy lub remontu instalacji elektrycznych w obiektach kubaturowych o wartości, co najmniej 80 000,00 zł brutto każda. 3. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie przeprowadzona w oparciu o przedłożone przez wykonawców dokumenty i oświadczenia. 4. Oferty wykonawców, którzy przedłożą dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnianie wymaganych warunków zostaną dopuszczone do badania i oceny. 5. Oferty wykonawców, którzy przedłożą dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnianie wymaganych warunków zostaną dopuszczone do badania i oceny.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenia: 1. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. P.Z.P. 2. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. P.Z.P, należy złożyć następujące dokumenty: 2.1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.2. W celu potwierdzenia opisanych przez zamawiającego warunków posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, należy złożyć następujące dokumenty: 2.3. Odpowiednie uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych wraz z ważnymi zaświadczeniami o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. 2.4. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielnie zamówienia a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum trzech robót w zakresie budowy, przebudowy lub remontu instalacji elektrycznych w obiektach kubaturowych o wartości, co najmniej 80 000,00 zł brutto każda, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: okres gwarancji
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dps-michelisowej.lublin.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie robót budowlanych w zakresie Przebudowy i termomodernizacji budynku Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Świdniku
Dodano: 2016-02-19 - Modernizacja kuchni.
Dodano: 2011-04-06 - Dostosowanie budynku głównego (pałacowego) do przepisów przeciwpożarowych dla domów pomocy społecznej w DPS w Kaniem - wykonanie wewnętrznej klatki schodowej z oddymianiem oraz instalacji oddymiającej istniejącej klatki schodowej w budynku pałacowym Domu Pomocy Społecznej w Kaniem w woj. lubelskim
Dodano: 2009-10-01