Przetargi.pl
Wykonanie w 2017 r. zadania inwestycyjnego pn. „Zakup i montaż urządzeń zabawowych na placach zabaw będących w administrowaniu ZIM w Słupsku”.

Zarząd Infrastruktury Miejskiej w Słupsku ogłasza przetarg

  • Adres: 76-200 Słupsk, ul. Przemysłowa
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. +48 59 841 00 91 , fax. +48 59 848 37 35
  • Data zamieszczenia: 2017-03-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Infrastruktury Miejskiej w Słupsku
    ul. Przemysłowa 73
    76-200 Słupsk, woj. pomorskie
    tel. +48 59 841 00 91, fax. +48 59 848 37 35
    REGON: 221221715
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: jednostka organizacyjna administracji samorządowej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie w 2017 r. zadania inwestycyjnego pn. „Zakup i montaż urządzeń zabawowych na placach zabaw będących w administrowaniu ZIM w Słupsku”.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie w 2017 r. zadania inwestycyjnego pn. „Zakup i montaż urządzeń zabawowych na placach zabaw będących w administrowaniu ZIM w Słupsku”. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje demontaż starych (usunięcie) urządzeń zabawowych oraz zakup, dostawę i montaż nowych urządzeń zabawowych oraz urządzeń ćwiczących wytrzymałość ciała. 3. Rodzaj i ilość urządzeń do demontażu starego urządzenia i montaż nowych urządzeń: 1) Wyciąg górny - 2 szt. (montaż nowego urządzenia), 2) Wyciskanie siedząc pojedyncze - 2 szt. (montaż nowego urządzenia), 3) Prasa nożna - 2 szt. (montaż nowego urządzenia), 4) Stepper - 2 szt. (montaż nowego urządzenia), 5) Przejazd szynowy – 4 m - 1 szt. (montaż nowego urządzenia), 6) Huśtawka podwójna – siedzisko kubełkowe - 1 szt. (montaż nowego urządzenia), 7) Huśtawka podwójna – siedzisko deseczkowe - 1 szt. (montaż nowego urządzenia), 8) Siedzisko deseczkowe do huśtawek z łańcuchami - 4 szt. (montaż nowego urządzenia), 9) Siedzisko kubełkowe do huśtawek z łańcuchami - 1 szt. (montaż nowego urządzenia), 10) Piłkarzyki betonowe do gry na zewnątrz - 3 szt. (montaż nowego urządzenia), 11) Motyl - 1 szt. (montaż nowego urządzenia), 12) Wioślarz - 1 szt. (montaż nowego urządzenia), 13) Bujak-motor - 1 szt. (stary bujak do demontażu) i 1 szt. (montaż nowego urządzenia), 14) Bujak-konik - 1 szt. (stary bujak do demontażu) i 1 szt. (montaż nowego urządzenia), 15) Bujak-zebra - 1 szt. (stary bujak do demontażu) i 1 szt. (montaż nowego urządzenia), 16) Stojak rowerowy - 2 szt. (montaż nowego urządzenia), 17) Stół pingpongowy- 2 szt. (montaż nowego urządzenia), 18) Huśtawka wagowa- 1 szt. (montaż nowego urządzenia), 19) Trenażer - 1 szt. (montaż nowego urządzenia). Razem: 3 stare urządzenia do demontażu i 30 urządzeń nowych do montażu. 4. Lokalizacja i rozmieszczenie urządzeń zabawowych i urządzeń ćwiczących wytrzymałość ciała szczegółowo określona została w rozdziale III SIWZ. 5. Wymagania dotyczące elementów wyposażenia (urządzeń zabawowych i ćwiczących wytrzymałość ciała): 1) słupy nośne urządzeń z konstrukcji ze stali ocynkowanej, dwukrotnie malowanej proszkowo, 2) podesty, pochylnie, schody z płyty polietylenowej HDPE, 3) powierzchnie wszystkich elementów gładko wykończone, a kanty zaokrąglone, 4) tworzywa sztuczne: a) płyta HDPE w różnych kolorach o grubości 15 i 19 mm (bariery, osłony, zabezpieczenia zjeżdżalni i inne), b) polietylen (HDPE) barwiony w masie płyty, c) czołowe powierzchnie słupów konstrukcyjnych osłonięte przed wpływem warunków atmosferycznych nasadkami z tworzywa sztucznego, d) łebki śrub osłonięte kolorowymi elementami z tworzywa sztucznego, 5) stal: a) ślizgi zjeżdżalni ze stali nierdzewnej, kwasoodpornej o grubości 2 mm, boki z płyty HDPE o grubości 19 mm, b) elementy metalowe zabezpieczone przed korozją poprzez malowanie proszkowe lub ocynkowanie, c) łańcuch w huśtawkach ze stali nierdzewnej, wąsko ogniwkowe, d) zawiesia ocynkowane, 6) montaż: a) nad powierzchnią ziemi, przy użyciu metalowych kotew zabetonowanych na głębokość 60 cm, b) kotwy ze stali ocynkowane, c) wszystkie urządzenia muszą posiadać certyfikat zgodności z normą PN-EN 1176, 7) Zamawiający dopuszcza w urządzeniach zabawowych tolerancję wymiarów do 10 %. 6. Opis i dane techniczne nowych urządzeń zabawowych i urządzeń ćwiczących wytrzymałość ciała przeznaczonych do montażu zawarty jest w rozdziale III SIWZ. 7. Wykonawca zobowiązany jest do: 1) przedstawienia harmonogramu realizacji prac i uzgodnienia go z przedstawicielem Zamawiającego w terminie co najmniej 3 dni roboczych przed planowanym przystąpieniem do demontażu i montażu urządzeń, 2) zapewnienia na swój koszt i ryzyko transportu i rozładunku urządzeń do miejsca montażu, 3) wykonania wszelkich prac, nie wymienionych w niniejszym postępowaniu, bez których przekazanie do użytku przedmiotu zamówienia byłoby niemożliwe, 4) zapewnienia kompletnego kierownictwa, wykwalifikowanych pracowników, materiałów, sprzętu i innych urządzeń niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia oraz usunięcia wad, 5) zapewnienia warunków bezpieczeństwa osób przebywających na miejscu montażu, mienia oraz metod organizacyjno-technicznych stosowanych w trakcie realizacji, 6) zabezpieczenia we własnym zakresie i na swój koszt całego terenu (ogrodzenie oraz inne niezbędne elementy zabezpieczające) podczas prowadzenia prac ze względu na ruch pieszych w bezpośrednim sąsiedztwie miejsca demontażu i montażu, 7) prowadzenia prac w sposób, który nie naruszy interesów osób trzecich, 8) utrzymania terenu, w czasie realizacji prac, w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych oraz składania w wyznaczonym miejscu wszelkich urządzeń prowizorycznych lub usunięcia ich z placu, 9) zapewnienia w trakcie demontażu i wykonywania prac montażowych czystości w rejonie terenu wykonywanych prac i uporządkowania terenu (oczyszczenia z piasku, błota, liści, itp.) po zakończeniu prac oraz przekazania Zamawiającemu w ustalonym terminie, 10) stosowania sprzętu ochrony osobistej i ochron zbiorowych zgodnie z przepisami w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy oraz stosowania się do poleceń i przepisów BHP obowiązujących na terenie prac realizowanych dla Zamawiającego, 11) zapewnienia, aby osoby, którymi posługuje się przy realizowaniu umowy nie spożywały alkoholu, ani też nie były w posiadaniu alkoholu na terenie prac realizowanych dla Zamawiającego. Wykonawca zobowiązuje się uzyskać na każde żądanie Zamawiającego od osób, o których mowa powyżej zgodę na kontrolę trzeźwości tych osób, podczas ich pobytu na terenie prac realizowanych dla Zamawiającego, 12) niezwłocznego informowania Zamawiającego o wszystkich zdarzeniach mających lub mogących mieć wpływ na wykonanie zamówienia, 13) dostarczenia Zamawiającemu na dzień odbioru wymaganych atestów, certyfikatów, deklaracji, 14) przewiezienia pełnowartościowego materiału z rozbiórki nieprzewidzianego do ponownego wbudowania i/lub innego majątku Miasta Słupsk na bazę Zarządu Infrastruktury Miejskiej w Słupsku przy ul. Przemysłowej 73, w ramach wynagrodzenia. Materiały metalowe z rozbiórki należy pociąć i wywieźć do punktu skupu złomu w imieniu i na rzecz Zamawiającego (dokumentację złomowania należy niezwłocznie przekazać Zamawiającemu i dokonać wpłaty pieniędzy otrzymanych ze złomowania w kasie ZIM w Słupsku, przy ul. Przemysłowej 73). 8. Pracownicy Wykonawcy muszą posiadać wszystkie wymagane prawem uprawnienia i ubezpieczenia. 9. Organizacja pracy podczas wykonywania przedmiotu zamówienia winna odpowiadać wymaganiom określonym w aktualnych przepisach dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy oraz musi zapewnić prawidłowe wykonanie dostawy. Prace należy prowadzić w sposób, który nie będzie naruszał interesów osób trzecich. 10. Wykonawca będzie ponosił odpowiedzialność wobec Zamawiającego za jakość i terminowość wykonania umowy oraz wobec Zamawiającego lub osób trzecich za ewentualne szkody powstałe w wyniku niewykonania lub niewłaściwego wykonania dostawy. 11. Za szkody wynikłe w czasie wykonywania zamówienia, jak również za wszelkie zdarzenia powstałe z tej przyczyny odpowiedzialny będzie Wykonawca. 12. Wykonawca zapewni kompletne kierownictwo, siłę roboczą, materiały, sprzęt i inne urządzenia niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia. 13. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za składniki majątkowe Wykonawcy znajdujące się na terenie wykonywanych prac w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia. 14. Wykonawca zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (tekst jednolity: Dz. U. z 2013 r., poz. 21, z późn. zm.) jest posiadaczem i wytwórcą odpadów powstających w związku z realizacją prac. Na Wykonawcy ciążą obowiązki wynikające z ww. ustawy o odpadach. Wobec powyższego utylizację powstałych odpadów należy przeprowadzić zgodnie z ww. ustawą i jej koszt uwzględnić w cenie oferty. 15. Przedmiot zamówienia obejmuje również wszystkie prace i obowiązki Wykonawcy wymienione we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ. 16. Wykonawca będzie wykonywał przedmiot zamówienia zgodnie z wymogami Zamawiającego i obowiązkami Wykonawcy określonymi przez Zamawiającego we wzorze umowy (załącznik nr 6 do SIWZ) oraz aktualnie obowiązującymi przepisami prawa i przy zachowaniu należytej staranności. 17. Zamawiający zastrzega sobie prawo ograniczenia zakresu prac do wysokości posiadanych środków, jednak nie może to być więcej niż więcej niż o 10 %, poprzez pomniejszenie w danej pozycji ilości sztuk do wykonania z pomniejszeniem wartości wynikającej z cen jednostkowych lub rezygnację z wykonania całej pozycji. 18. Zamawiający wymaga od Wykonawcy udzielenia gwarancji dobrej jakości na wykonane zamówienie na okres nie krótszy niż 24 miesiące licząc od dnia bezusterkowego odbioru końcowego wykonanego zamówienia, obejmującej prace zrealizowane, konserwację i naprawy urządzeń, przy czym okres gwarancji na urządzenia zabawowe i urządzenia ćwiczące wytrzymałość ciała zamontowane w trakcie realizacji zamówienia będzie odpowiadał okresowi udzielonemu przez ich producentów i liczony będzie również od dnia odbioru całości zamówienia. Gwarancja dobrej jakości na wykonane zamówienie stanowi kryterium oceny ofert o wadze 40 % i będzie oceniana zgodnie z zasadami wskazanymi w rozdziale XIV SIWZ. 19. Zamawiający wymaga od Wykonawcy udzielenia rękojmi za wady fizyczne na wykonane zamówienie na okres 24 miesięcy licząc od dnia bezusterkowego odbioru końcowego wykonanych zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 43325000-7

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 2 000,00 PLN (słownie: dwa tysiące polskich złotych 00/100). 2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert w formie określonej w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach