Przetargi.pl
Wykonanie w 2009 r. oznakowania poziomego na drogach wojewódzkich administrowanych przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie

Zarząd Dróg Wojewódzkich ogłasza przetarg

  • Adres: 20-207 Lublin, ul. Turystyczna 7A
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 081 7495300 , fax. 081 7495341
  • Data zamieszczenia: 2009-03-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Wojewódzkich
    ul. Turystyczna 7A 7A
    20-207 Lublin, woj. lubelskie
    tel. 081 7495300, fax. 081 7495341
    REGON: 00016771100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw.lublin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie w 2009 r. oznakowania poziomego na drogach wojewódzkich administrowanych przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana polegająca na: wykonaniu w 2009 r. oznakowania poziomego na drogach wojewódzkich administrowanych przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie Kod CPV: 45233221-4 zgodnie z poniższym opisem przedmiotu zamówienia: 2. Zamówienie obejmuje wykonanie oznakowania poziomego: Zadanie Nr I. -drogi Nr: 811, 812, 835, 816, 698, 818, 819: - linie segregacyjne i krawędziowe oraz inne znaki -72 607,00 m2 - przejścia dla pieszych -3 774,0 m2 - linie segregacyjne i krawędziowe oraz przejścia dla pieszych i pasy spowalniające z mas chemoutwardzalnych - 3 955,30 m2 - linie krawędziowe z mas termoplastycznych - 5 978,30 m2 - symbole znaków - piktogramy z mas termoplastycznych -12,80 m2 - ścieranie -672,0 m2 Zadanie Nr II - drogi Nr:738, 743, 801, 803, 806, 807, 808, 809, 813, 814, 815, 820, 821, 824,825, 826, 828, 829, 830, 831,832, 851, 854, 855, 857: - linie segregacyjne i krawędziowe oraz inne znaki -62 780,00 m2 - przejścia dla pieszych -5 567,00 m2 - przejścia dla pieszych i pasy spowalniające z mas chemoutwardzalnych -685,00m2 - ścieranie -140,00 m2 Zadanie Nr III - drogi Nr: 747, 816, 827, 833, 834, 836, 837, 838, 839, 841, 842, 843, 844,846, 848, 849, 850, 852, 853, 858, 863, 865: - linie segregacyjne i krawędziowe oraz inne znaki -77 268,00 m2 - przejścia dla pieszych -4 877,00 m2 - przejścia dla pieszych i pasy spowalniające z mas chemoutwardzalnych -2112,00m2 - symbole znaków - piktogramy z mas termoplastycznych -18,00 m2 - ścieranie -985,00 m2 3. Wykonanie badań i pomiarów po wykonaniu poziomego oznakowania tj: - pomiar widzialności oznakowania w dzień, - pomiar widzialności oznakowania w nocy, - pomiar szorstkości oznakowania. 4. Zamówienie należy wykonać zgodnie ze Specyfikacją Techniczną D.07.01.01 Poziome oznakowanie dróg oraz Tabelami na zadanie nr 1,2,3 - wykaz odcinków dróg wojewódzkich na wykonanie robót poziomego oznakowania na terenie ZDW w Lublinie w 2009 r. 5. Podane zakresy robót są wielkościami maksymalnymi. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia ilości robót. 6. Szczegółowy zakres zamówienia podany jest w Wykazie odcinków Dróg Wojewódzkich na wykonanie robót poziomego oznakowania na terenie ZDW w Lublinie w 2009 r. - Załącznik tabele nr 1,2,3. 7. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia bezpiecznych warunków ruchu drogowego kołowego i pieszego w rejonie prowadzonych robót na drogach objętych umową na podstawie sporządzonego we własnym zakresie, w terminie 14 dni od daty podpisania umowy, zgodnie z obowiązującymi przepisami, projektu organizacji ruchu (na czas prowadzonych robót) zatwierdzonego przez Zarządzającego ruchem na drogach wojewódzkich tj. Dyrektora ZDW w Lublinie. 8. Wymagany okres gwarancji jakości dla robót objętych zamówieniem wynosi 9 miesięcy od daty odbioru ostatecznego na oznakowanie cienkowarstwowe oraz 36 miesięcy od daty odbioru ostatecznego na oznakowanie grubowarstwowe. 9. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na pojedyncze Zadania. Wykonawca może złożyć ofertę na wykonanie jednego lub więcej zadań, wybranych przez siebie spośród Zadań wyszczególnionych w Opisie przedmiotu zamówienia. 10. Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego (art. 30, ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych). Wartość zamówienia: 2 458 680,20 zł netto
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332214
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem uczestnictwa w przetargu jest wniesienie wadium w wysokości 10 000,00 zł. (słownie złotych: dziesięć tysięcy 00/100) za każde oferowane do wykonania zadanie. W przypadku oferty na wykonanie więcej niż jednego zadania Wykonawca winien wnieść odpowiednią wielokrotność kwoty 10.000,00 zł. 2. Wadium może być wnoszone w formach określonych w art. 45, ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na konto ZDW w Lublinie w Kredyt Banku S.A. O/Lublin nr 89 1500 1520 1215 2004 1596 0000. 4. W ofercie należy złożyć dokument potwierdzający wniesienie wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy udokumentują przez stosowne dokumenty lub oświadczenia, że spełniają następujące warunki: 1) Są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymaganiami ustawowymi. 2) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeśli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 3) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 4) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 5) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. 6) Akceptują warunki zawarte w specyfikacji. 2. Ponadto Wykonawca musi spełniać następujące warunki udziału: 1) Dysponowanie minimum jedną osobą, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia zdolną do pełnienia funkcji kierownika robót. Osoba ta winna posiadać kwalifikacje do nadzoru i kierowania robotami w zakresie wykonywania oznakowania poziomego dróg, potwierdzone dokumentem wydanym przez uprawnione organy (instytucje) lub przedstawienie pisemnego zobowiązania/ń innego/ych podmiotu/ów do udostępnienia osoby/ób posiadającej/ych wymagane uprawnienia zdolnej/ych do wykonania zamówienia. 2) Dysponowanie osobami do obsługi sprzętu do wykonywania zamówienia. Osoby te powinny posiadać uprawnienia w zakresie obsługi sprzętu (malowarek) do wykonywania malowania poziomego na jezdni, wydanymi przez uprawnione organy (instytucje) lub przedstawienie pisemnego zobowiązania/ń innego/ych podmiotu/ów do udostępnienia osoby/ób posiadającej/ych wymagane uprawnienia zdolnej/ych do wykonania zamówienia. Liczba osób winna odpowiadać liczbie wymaganych malowarek samojezdnych, hydrodynamicznych o wydajności min. 2000 m2/dzień. 3) Wykonanie w ciągu ostatnich 5 lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie minimum 2 robót odpowiadających swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, tj. wykonanie oznakowania poziomego cienkowarstwowego o wartości minimum: - w przypadku ubiegania się o jedno zadanie - 250 tys. zł. każda (Zamawiający dopuszcza, jako równoważne, wykazanie wykonania 2 robót polegających na wykonaniu oznakowania cienkowarstwowego o powierzchni min. 20 tys. m2 każda), - w przypadku ubiegania się o dwa lub trzy zadania - 500 tys. zł. każda (Zamawiający dopuszcza, jako równoważne, wykazanie wykonania 2 robót polegających na wykonaniu oznakowania cienkowarstwowego o powierzchni min. 40 tys. m2 każda, - w przypadku ubiegania się o zadanie 1 wykonanie dodatkowo: a) oznakowania grubowarstwowego (co najmniej jedno zamówienie) z mas chemoutwardzalnych o wartości minimum 180 tys. zł, jako równoważne Zamawiający dopuszcza wykonanie jednego zamówienia polegającego na wykonaniu oznakowania grubowarstwowego z mas chemoutwardzalnych w ilości min. 3000 m2, b) oznakowania grubowarstwowego (co najmniej jedno zamówienie) z mas termoplastycznych o wartości minimum 230 tys. zł, jako równoważne Zamawiający dopuszcza wykonanie jednego zamówienia polegającego na wykonaniu oznakowania grubowarstwowego z mas termoplastycznych w ilości min. 5000 m2, z podaniem wartości/zakresu, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. 4) Dysponowanie sprawnymi jednostkami sprzętu, tj. a) W przypadku ubiegania się o jedno zadanie: - minimum dwie malowarki samojezdne, hydrodynamiczne o wydajności min. 2000 m2/dzień - minimum dwie malowarki hydrodynamiczne do malowania na przejściach dla pieszych pasów o szerokości 50 cm wraz z posypywaniem pod ciśnieniem granulatu, - Urządzenie do trwałego usuwania oznakowania poziomego: min. 1 szt. frezarka. - Urządzenie do trwałego usuwania oznakowania poziomego: min. 1 szt. śrutownica. - Reflektometr - min. 1 szt. - Przyczepka z oznakowaniem robót awaryjnych, wyposażona w wymagane znaki drogowe oraz lampy błyskowe - min. 1 szt. - Sprężarka - min. 1 szt. - Układarka do wykonania oznakowania grubowarstwowego z mas chemoutwardzalnych - min.1 szt. b) W przypadku ubiegania się o więcej niż jedno zadanie: - minimum trzy malowarki samojezdne, hydrodynamiczne o wydajności min. 2000 m2/dzień, - minimum trzy malowarki hydrodynamiczne do malowania na przejściach dla pieszych pasów o szerokości 50 cm wraz z posypywaniem pod ciśnieniem granulatu, - Urządzenie do trwałego usuwania oznakowania poziomego: min. 1 szt. frezarka. - Urządzenie do trwałego usuwania oznakowania poziomego: min. 1 szt. śrutownica. - Reflektometr - min.1 szt. - Przyczepka z oznakowaniem robót awaryjnych, wyposażona w wymagane znaki drogowe oraz lampy błyskowe - min.1 szt - Sprężarka - min.1 szt. - Układarka do wykonania oznakowania grubowarstwowego z mas chemoutwardzalnych - min. 1 szt. 3. Ocena spełniania warunków, dokonywana będzie w następujący sposób: spełnia/nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca załączy do oferty następujące oświadczenia lub dokumenty: 1) Oświadczenie o spełnieniu warunków art. 22 ust. 1 pkt.1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych . 2) Dokument uprawniający Wykonawcę do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymaganiami ustawowymi - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3) Wykaz minimum 2 robót zrealizowanych przez Wykonawcę w ostatnich 5 latach przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy w tym okresie wraz z załączonymi dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie. 4) Wykaz osób przewidzianych do realizacji zamówienia ze wskazaniem zakresu wykonywanych przez nich czynności, zawierający informacje o dysponowaniu osobą zdolną do pełnienia funkcji kierownika robót wraz z informacją o posiadaniu kwalifikacji do nadzoru i kierowania robotami w zakresie wykonywania oznakowania poziomego dróg oraz informacją o dysponowaniu osobami do obsługi sprzętu do wykonywania zamówienia wraz z informacją o posiadaniu przez te osoby uprawnień w zakresie obsługi sprzętu (malowarek) W przypadku udostępnienia osoby/ób zdolnej/ych do wykonania zamówienia przez inny podmiot/y do oferty należy dołączyć pisemne zobowiązanie tego podmiotu/ów do jej/ich udostępnienia. 5) Wykaz potencjału technicznego W przypadku udostępnienia potencjału technicznego przez inny podmiot/y do oferty należy dołączyć pisemne zobowiązanie tego podmiotu/ów do jego udostępnienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ebip.lublin.pl/zdw
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach